سه شنبه, ۴ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Tue, 23 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

در گذشته ای نه چندان دور به منظور زیبا سازی ظاهر بیرونی منازل از ورق های سفالی برای شیروانی استفاده می شد. چندی نگذشت که ورق های سفالی به دلیل ضربه پذیر و شکننده بودن دیگر مورد استفاده قرار نگرفتند و میدان را برای متریال های دیگری که در ساخت شیروانی مورد استفاده قرار می گرفتند خالی کردند. در واقع پیشرفت در زمینه تولید انبوه مصالح و تجهیزات کاربردی سبب گردید که ورق های شیروانی از نوع گالوانیزه پا به عرصه ظهور بگذارند.

 مهندسانی که قصد طراحی و ساخت منازل را داشتند به خوبی از این ورق های شیروانی استقبال کردند. استفاده از ورق های شیروانی که نوعی ورق گالوانیزه هستند به منظور زیباسازی ظاهر منازل به دلیل کیفیت و جلوه بصری بسیار زیبا گامی مهم در عرصه ساخت و ساز منازل بود. اگر می خواهید اطلاعات بیشتری در رابطه با انواع ورق های شیروانی به دست آورید تا پایان این مطلب با معرفی وبسایت پیوان https://pivan.co/  در این حوزه همراه ما باشید.

نکات حائز اهمیت هنگام خرید ورق شیروانی

ورق شیروانی چیست؟

امروزه شاهد استفاده گسترده از ورق های رنگی در ساخت منازل و ساختمان ها هستیم. پیشرفت در زمینه تولید مصالح گوناگون باعث شده که به واسطه استفاده از دستگاه هایی خاص و طی فرایند هایی ورق های شیروانی از ورق گالوانیزه تولید شود. از آن جا که سلیقه ها و نیازهای متفاوتی بین افراد وجود دارد، انواع گوناگونی از ورق های شیروانی تولید می شود. همچنین به دلیل این که شاهد پیشرفت روزافزون علم و تکنولوژی هستیم می توان گفت در حال حاضر از متریال های گوناگونی برای ساخت ورق های شیروانی کمک گرفته می شود.

ورق های شیروانی بسیار پرفروش هستند چرا که کاربردهای مختلفی از جمله استفاده در سقف های شیروانی  ساختمان ها، سقف پارکینگ، سر در ورودی منازل و باشگاه ها، آلاچیق و کارگاه ها دارد.

مزایای ورق شیروانی

بدون شک ورق های شیروانی مزایای فراوانی دارند که در ادامه به معرفی آن ها خواهیم پرداخت:

  • محکم بودن
  • عایق منحصر به فرد
  • طراحی متنوع و چشم نواز
  • کاربری مختلف در مکانهای مختلف
  • دارای ابعاد گوناگون و قابلیت دسترسی آسان
  • وزن اندک و شفافیت بسیار
  • تهویه مناسب
  • قیمت مقرونبه صرفه
  • صرفه جویی در هزینه و مواد
  • دارای رنگبندی متعدد و متنوع
  • سهولت در نصب کردن

کاربرد ورق شیروانی چیست؟

شاید شنیدن کلمه ورق شیروانی فقط یادآور سقف های شیروانی برای شما باشد، اما جالب است بدانید که برخی از متخصصین طراحی دکوراسیون داخلی از برخی گونه های ورق شیروانی برای دیزاین داخلی منازل استفاده می‎کنند. علاوه بر این متنوع بودن ورق های شیروانی باعث شده استفاده از آن برای سقف سوله یک انتخاب بسیار مناسب باشد.

نکات حائز اهمیت هنگام خرید ورق شیروانی

همچنین اگر قصد استفاده از یک سقف کاذب را دارید می توانید به سراغ ورق های شیروانی بروید و از درستی انتخاب خود مطمئن باشید. همچنین استفاده در پوشش استخر، دیوار کارگاه و انبارها، صنعت حمل و نقل، صنعت ساختمان سازی و صنایع فلزی از جمله کاربردهای دیگری است که ورق های شیروانی دارند. پیرو این مطلب به معرفی موارد گوناگونی می پردازیم که در آن ها این محصول بسیار پرکاربرد هستند.

  • به کارگیری به عنوان سقف پارکینگ و انبار و...
  • گلخانه ها
  • سقف خانه و ویلاهای مناطقی با آبو هوای مرطوب و بارانی
  • سالنهای سرپوشیده و باشگاه های ورزشی
  • سقف پارکینگ و انبار
  • ساخت آلاچیق

نکات مهم هنگام خرید ورق شیروانی

اگر شما تصمیم به خرید ورق شیروانی گرفته اید بهتر است پیش از آن، نکات مهمی که در رابطه با این موضوع وجود دارد  را بدانید تا خریدی معقولانه و بهینه داشته باشید. بدان سبب که ورق های شیروانی از مدل های متنوعی برخوردارند بهتر است پیش از خرید از نیاز خود مطلع شوید و با توجه به نوع مصرفی که در نظر دارید اقدام به خرید آن نمایید. در ادامه نکات مهمی که هنگام خریداین محصول باید آن ها را لحاظ کنید بیان می کنیم تا بتوانید از یک خرید ایده آل لذت ببرید.

مهم ترین نکته بحث کیفیت ورق های شیروانی است. از آن جا که  سالیان طولانی این ورق ها باید در خدمت شما باشند، حتما دقت کنید که از کیفیت کافی برخوردار باشند. (لازم به ذکر است که حتما مقاومت در برابر رطوبت را مورد بررسی قرار دهید). نکته دیگری که وجود دارد این است که امکان خرید ورق شیروانی، به صورت متری نیز وجود دارد. این یک پوئن مثبت است که باعث می شود شما با توجه به ابعادی که نیاز دارید خرید خود را انجام می دهید و از تولید ضایعات و پراخت هزینه های اضافی جلوگیری می شود.

از نکات مهمی دیگری که بی توجهی به آن سبب دوباره کاری می شود، موضوع کیفیت این نوع ورق ها در برابر زنگ زدگی و اکسایش است. چنانچه ورق ها از این نظر مقاوم نباشند باعث می شود که شما مجبور شوید مدتی پس از نصب آن را تعویض کنید.

در کنار رعایت نکات بالا حتما برای خرید ورق شیروانی به یک فروشگاه معتبر مراجعه نمایید. در این صورت شما می توانید محصول مورد نظرتان را با کیفیت و طرح و رنگ دلخواه تهیه کنید و از یک خرید مطمئن و بهینه بهره ببرید.

خرید ورق رنگی از کدام تولید کنندگان مقدور است؟

پیش از خرید ورق های رنگی شما باید با تولید کنندگان آن آشنا باشید. در این صورت است که می توانید یک خرید بسیار عالی و بدون نقص داشته باشید. ورق های رنگی علاوه بر اینکه در برخی کشورها تولید می شوند و سپس به  ایران وارد می شوند؛ در داخل کشور نیز تولید کنندگان بسیار خوبی دارد. کارخانه های محدودی در ایران وجود دارد که اقدام به تولید و فروش ورق های رنگی کرده اند. از جمله این کارخانه ها می توان به فولاد مبارکه اصفهان، صنایع هفت الماس قزوین، فولاد روی اندود کاوه، فولاد امیر کبیر کاشان و فولاد سمنان اشاره کرد.

همانطور که پیش از این ذکر شد برخی کشورها نیز تولید کننده ورق رنگی هستند و ایران را به عنوان کشور مقصد مقداری از تولیدات خود در نظر دارند. امارات متحده عربی، چین، هند، اوکراین و قزاقستان از جمله کشورهایی هستند که ورق های رنگی را تولید و به ایران صادر می کنند.  

خرید ورق شیروانی از پیوان

مجموعه پیوان به آدرس https://pivan.co/product-category/sheet/roofing-sheet یکی از مجموعه هایی است که از تخصص و تجربه فراوانی در زمینه ارائه ورق های رنگی و محصولات فلزی و سایر محصولات آهن آلات برخوردار است. شما می توانید ورق های رنگی با بالاترین کیفیت و نازل ترین قیمت را در این مجموعه بیابید.

نکات حائز اهمیت هنگام خرید ورق شیروانی

تنوع در طرح و رنگ وانواع ورق های گوناگون در وب سایت پیوان به شما این امکان را می‎دهد که ورق رنگی را برای مصارف گوناگونی که در نظر دارید خریداری نمایید. بنابراین پیش از خرید، محصولات مختلف مجموعه را بررسی کنید. جهت اطلاع از قیمت ورق شیروانی و دریافت راهنمایی از کارشناسان فروش و مشاوران پیوان کافی است که به وب سایت آن مراجعه کنید و خریدی مقرون به صرفه و هوشمندانه را تجربه کنید.

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/5TYoxvrN
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاردستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایل
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه