شنبه, ۱ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Sat, 20 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

5 بستر آموزش رایگان سئو در سال 2020

3 سال پیش ( 1399/3/5 )
پدیدآورنده : امیر آل علی   پدیدآورنده : مو ماخرجه  

شرایط جهان در رابطه با ویروس کرونا در حال بهبودهای چشمگیری است. در حال حاضر مسابقات فوتبال در کشور آلمان شروع شده و خبر از بازگشایی سینماها در آمریکا و کشورهای اروپایی است. این مسئله نشان می دهد که در روزهای پایانی قرنطینه خانگی قرار داریم. به همین خاطر نباید زمان را از دست داد. درواقع اکنون بهترین فرصت جهت بهبود مهارت ها شکل گرفته است. نکته‎ای که باید به آن توجه داشته باشیم این است که بسیاری از برندها، آموزش‏های خود را رایگان کرده اند تا از کمپین در خانه بمانیم، حمایت کرده باشند. در این رابطه یکی از مهم ترین مهارت ها برای تمامی فعالین حوزه های اقتصادی این است که بتوانند از اصول سئو به خوبی استفاده نمایند. در این رابطه به بررسی پنج بستر آموزش رایگان این مهارت اساسی خواهیم پرداخت.

1-Moz Academy

بستر آموزش رایگان سئو سال 2020

این دوره در حالت عادی 49 دلار هزینه دارد. با این حال شما می توانید اکنون آن را به صورت رایگان در اختیار داشته باشید. مدرس آن برایان چیلذر است که مدیر آموزشی سایت مطرح MOZ محسوب می شود. 18 فصل برای آن وجود داشته و به زمانی در حدود 70 دقیقه نیاز است. در این دوره شما از ابتدای کار با مباحثی نظیر نحوه کار موتورهای جست وجوگر تا الگوریتم های گوگل و اقداماتی که باید انجام شود، آشنا خواهید شد. به همین خاطر انتخاب بسیار خوبی برای افرادی خواهد بود که در این حوزه تجربه ای نداشته و خواهان آموزشی جامع و کاربردی هستند. با این حال با توجه به مشخص بودن سرفصل‎ها، حتی افراد حرفه ای نیز می توانند بخش های موردنظر خود را انتخاب کرده و آنها را مشاهده نمایند، با این حال در دوره رایگان به شما مدرکی داده نخواهد شد و امکان دانلود نیز وجود ندارد. به همین خاطر لازم است تا در کنار خود کاغذ و قلم جهت جزوه‎نویسی، داشته باشید.

مطلب مرتبط: راه های آموزش رایگان سئو

2-HubSpot Academy

این برند نیز یکی از شناخته‏شده ترین ها در زمینه معرفی اصول سئو و تولید محتوا محسوب می شود. دوره رایگان آنها یک ساعت و 35 دقیقه ای بوده و مربی آن متیو هاولز، مدیر ارشد این برند است. دوره آنها به شش درس و 22 فیلم تقسیم بندی شده است تا افراد از مشاهده هر بخش، احساس خستگی نکنند. نکته جالب این است که در هر بخش پیشنهادهایی برای مطالعه بیشتر، تمرین و اتصال به وبلاگ های مرتبط وجود دارد. به همین خاطر شما می توانید سطح خود را تا حدی دلخواه افزایش دهید. مطالب این دوره کاملا کاربردی بوده و به جای صحبت از مطالب اولیه، بر روی موضوعات کاربردی تمرکز شده است. فصل آخر آن نیز به نحوه استفاده درست از استراتژی پست مهمان اختصاص دارد. همچنین راهکارهای بسیار جالبی برای افزایش رنک سایت ارائه می شود. با این حال با توجه به این امر که شما دوره اولیه را سپری می کنید، برای دریافت گواهینامه، باید در دوره پیشرفته ثبت نام نمایید.

3-ClickMinded

تامی گریفیت، مدیر سابق بخش سئو Paypal و Airbnb دوره آموزشی خود را در شرایط حال حاضر رایگان کرده است. نکته جالب این است که اسلایدها قابل ذخیره‏سازی بوده و این امر باعث می شود تا نیازی به یادداشت‏برداری وجود نداشته باشد. همچنین بررسی اشتباهات متداول در کنار به اشتراک گذاشتن تجربه آقای گریفیت، از دیگر مزیت-های آن محسوب می شود. با این حال در این دوره نیز گواهینامه ای برای شما ارسال نخواهد شد.

4-SEMrush Academy

31 درس و 4 ساعت زمان، دوره ای طولانی در مقایسه با سایر گزینه ها محسوب می شود، با این حال دریافت گواهینامه معتبر باعث می-شود تا ارزش این زمان را داشته باشد. مدرس آن یکی از شناخته‏شده ترین افراد حوزه سئو، آقای گرگ گیفورد است. نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که قبل از ارسال گواهی، لازم است تا در آزمون آن شرکت نمایید. نکته مهم دیگر دوره فوق این است که در رابطه با سئو موبایل نیز صحبت می شود. همچنین تلاش شده است تا درس ها با مثال هایی از بهترین سایت های جهان همراه باشد. همچنین خلاصه مبحث در کنار آزمون هر بخش کمک می کند تا مطالب بهتر در ذهن نهادینه شود.

مطلب مرتبط: بهترین سایت ها برای آموزش سئو

5-eMarketing Institute

نکته جالب دوره مذکور این است که هیچ ویدئویی وجود نداشته و شما باید یک کتاب 150 صفحه ای را مطالعه نمایید. پس از قبولی در آزمون نیز به شما یک مدرک معتبر اهدا خواهد شد. این دوره را می توان جامع-ترین در مقایسه با سایرین دانست و تلاش شده است تا از سطح مبتدی تا حرفه ای آموزش های لازم به زبانی ساده انتقال داده شود.

منبع : business2community
برچسب ها : بازاریابی و فروش
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/R97FxBbL
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاردستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید قسطیتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرام
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه