جمعه, ۷ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Fri, 26 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز
معرفی کتاب

اصول مهندسی بازاریابی

5 سال پیش ( 1397/3/28 )
 

امروزه با افزایش پیچیدگی های بازار و تغییر سبک زندگی مخاطبان امروزی، نیاز به استفاده از روش های جدید جهت تحلیل و موشکافی بیشتر بازار وجود دارد تا از این طریق بتوان با تکیه بر اطلاعات درست، به تصمیمات درست بازاریابی دست یافت. در حال حاضر که سرعت تغییرات محیطی برای کسب و کارها افزایش یافته است، مهندسی مفاهیم، داده ها، تحلیل و شبیه سازی آنها در فرآیند تصمیم گیری بسیار حائز اهمیت شده است. به همین دلیل در حال حاضر بیش از هر زمان دیگری در فرآیند تصمیم گیری نیاز به مهندسی طراحی وجود دارد تا از طریق آن بتوان به شناخت درستی از مشتریان مدرن دست یافت و مواجهه عقلانی با آنها رقم زد.

در حقیقت مهندسی بازاریابی حدس و گمان درباره بازار و مشتریان مدرن نیست، بلکه با استفاده از تحلیل داده ها و با کمک فناوری های نوین به دنبال تشخیص درستی از بازار است تا از این طریق بتواند بیش ازپیش فعالیت های سازمان را با اثربخشی مناسبی همراه سازد. در خصوص چگونگی و اصول مهندسی بازاریابی، کتابی تحت عنوان «اصول مهندسی بازاریابی» وجود دارد که یکی از کتاب های جدید و به روز در حوزه بازاریابی مدرن به شمار می رود. این کتاب توسط انتشارات سیته در بهار 1397 به چاپ رسیده است.

کتاب اصول مهندسی بازاریابی نوشته پرفسور ال لیلین، آرویند ران گاسوامی، آرنورد دی براین با ترجمه دکتر کامبیز حیدرزاده و حسین علی سلطانی است که در 278 صفحه و با قیمت 28 هزار تومان به بررسی فرآیند اصول مهندسی بازاریابی می پردازد.

در این کتاب آمده: یک تصمیم گیری خوب به انتخاب مستدل از بین گزینه های رقیب نیاز دارد تا با استفاده از مدل های تصمیم رایانه ای تعاملی به منظور تسهیل در تصمیم بازاریابی به کمک مدیران کسب وکارها آید. بیشتر مدیران امروزی با انبوهی از داده ها و اطلاعات مواجه هستند که در بسیاری از مواقع نمی دانند با این اطلاعات چه باید بکنند و چگونه می توانند از این اطلاعات در فرآیند تصمیم گیری خود استفاده کنند. این در حالی است که مهندسی بازاریابی به کسب وکارها اجازه می دهد که فراتر از رویکرد شهودی به کمک معیارهای روشن، سودآوری و بهره گیری از فرصت های بازاریابی گام بردارند.

یکی از نکات بازار و برجسته این کتاب، این موضوع است که برای تشریح مسائل مطرح شده نویسنده کتاب به بررسی نمونه های واقعی پرداخته است؛ نمونه هایی که نقش چراغ راهنمایی را برای مابقی فعالان حوزه بازار بازی خواهند کرد.

خواندن این کتاب به تمام علاقه مندان مباحث علمی بازاریابی و خصوصا مدیران کسب وکارهای ایرانی توصیه می شود.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/ML0ZVqXF
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطی
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه