پنجشنبه, ۹ فروردین(۱) ۱۴۰۳ / Thu, 28 Mar(3) 2024 /
           
فرصت امروز

شرکت کلوگ به عنوان یکی از غول های عرصه مواد غذایی صاحب امتیاز بسیاری از برندهای محبوب است. یکی از زیرشاخه های موفق این برند چیز ایت است. این برند در زمینه تولید انواع اسنک و میان وعده خوشمزه فعالیت دارد. مخاطب هدف این برند به طور طبیعی نسل جوان است بنابراین مشاهده طراحی کمپین های مختلف با حال و هوای مسابقات ورزشی برای جوانان از سوی این برند جای تعجب ندارد.

برگزاری مسابقه های جذاب در شبکه های اجتماعی استراتژی تاثیرگذاری محسوب می شود. امروزه بسیاری از برندها در تلاش برای جلب نظر مخاطب هدف اقدام به استفاده از این استراتژی می کنند. یکی از نیازهای اصلی برای راه اندازی مسابقه در شبکه های اجتماعی، علاوه بر راه اندازی حساب رسمی برای برندمان، استفاده از ایده ای جذاب است. متاسفانه بسیاری از برندها ایده مناسبی برای بازاریابی در شبکه های اجتماعی ندارند. بنابراین کمپین ها و مسابقات آنها با کمترین توجهی مواجه نمی شود.

کمپین تبلیغاتی چیز ایت در توییتر با حال و هوای فوتبالی

براساس گزارش موسسه PR News برند چیز ایت به تازگی حمایت مالی از مسابقات فوتبال دانشگاهی برای ایام تعطیلات سال نو را برعهده گرفته است. این امر به معنای حضور گسترده برند چیز ایت در رویدادی هم برای نسل جوان است. استراتژی خلاقانه مسئولان این برند برای بازاریابی و تبلیغات در سال جدید فقط معطوف به حمایت مالی از مسابقات فوتبال دانشگاهی نیست. آنها به فکر راه اندازی یک مسابقه جذاب آنلاین پیرامون این رقابت ها نیز هستند.

مطلب مرتبط: نگاهی به کمپین های تبلیغاتی برتر دنیا

استراتژی اصلی چیز ایت برای جلب تعامل تماشاگران مسابقات فوتبال درخواست برای ارسال تصایر و ویدئوهای مربوط به مسابقات به اکانت رسمی برند در توییتر است. همچنین با استفاده از هشتگ رسمی چیز ایت امکان بارگذاری محتوا وجود خواهد داشت. جایزه این مسابقه آنلاین نیز در نوع خود جالب توجه است. جذاب ترین محتوای ارسالی از سوی کاربران به انتخاب مجموع طرفدارهای برند چیز ایت و کارشناس های رسمی شرکت برنده جایزه یک سال استفاده رایگان از اسنک های چیز ایت می شود. بدون شک نسل جوان و علاقه مند به استفاده از اسنک هنگام مشاهده مسابقات ورزشی از این کمپین استقبال بسیار زیادی خواهد کرد.

گاهی اوقات ایده های بازاریابی و تبلیغات نیازی به بیان نکات عجیب و غریب یا استفاده از جایزه های گران قیمت ندارد. اگر ما ایده جذابی برای جلب حمایت مخاطب داشته باشیم، بسیار جلوتر از سایر رقبا خواهیم بود. مزیت اصلی چیز ایت در مسابقه توییتری اش حمایت رسمی از رقابت های فوتبال بین دانشگاهی است. به همین خاطر شمار بالایی از کاربران توییتر در این کمپین حضور فعال خواهند داشت.

منبع : marketingdive
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/rp1n635e
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاروکیلقطعات لیفتراکدستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورلیفتراکپرس لاین ساخت پرسشنامهرمان پرطرفدارسررسید 1403طراحی سایت فروشگاهشیر برقی گازتیزهوشان پایه ششمخرید نرم افزار حسابداریخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلتقویم رومیزیقیمت ورق گالوانیزهخرید قسطیتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه