جمعه, ۳۱ فروردین(۱) ۱۴۰۳ / Fri, 19 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

امروزه ارتباط با مشتری امری خیاتی برای هر کسب و کاری محسوب می شود. در این رابطه تکنولوژی به مانند تمامی حوزه های دیگر، به کمک ما آمده است. درواقع شما می توانید از اپلیکیشن های مختلف، برای بهبود عملکرد خود در این زمینه استفاده کنید. در همین راستا و در ادامه به بررسی 10 اپلیکیشن کارآمد برای ارتباط بهتر با مشتری، خواهیم پرداخت.

اپلیکیشن ارتباط بهتر با مشتری

1-AppBoy

این اپلیکیشن، امکان سازماندهی بازخوردهای مشتریان را برای شما به ارمغان خواهد آورد. درواقع بسیاری از برندها به علت حجم بالای پیام-ها، عملا از اقدام موثر در این رابطه باز می-مانند، با این حال این اپ با دسته‎بندی کردن محتوای پیام ها و ارائه یک آمار، اطلاعات موردنظر شما را در مدت زمانی بسیار کم در اختیار شما قرار خواهد داد. همچنین از دیگر قابلیت های این برنامه این است که به مانند یک اعلامگر شما را نسبت به آخرین بازخوردهایی که موردنظر شما است، مطلع خواهد ساخت.

برای مثال ممکن است بازخوردهای منفی برای شما اهمیت بیشتری را داشته باشد. در تنظیمات این برنامه شما می توانید اطلاع‎رسانی را فقط برای این دسته از پیام ها بگذارید. همچنین این اپلیکیشن در هر به روز رسانی خود، امکانات بیشتری را اضافه می‎کند. به همین خاطر به عنوان مورد نخست در لیست ما قرار گرفته است.

مطلب مرتبط: 24 راه ارتباط با مشتری

2-Tracking System

این اپلیکیشن یک سیستم پیدا کردن مخاطب همراه با امکان ارسال تعداد زیادی پیام است. درواقع در هر زمینه ای از کسب وکار شما باید به دنبال مشتری باشید. این امر که برای آنها صبر کنید، زمینه را برای فعالیت سایر رقبا فراهم خواهد کرد، با این حال پیدا کردن مخاطب واقعی که از آمادگی کافی برای تبدیل شدن به مشتری برخوردار باشد، بسیار سخت خواهد بود. این امر درست نیازی است که این اپلیکیشن تامین می‎کند. درواقع تنها کافی است تا مشخص کنید که در چه حوزه ای فعالی می کنید، این سیستم تمامی افرادی که صفحه های مرتبط با کسب وکار شما را دنبال می-کنند را شناسایی کرده و پس از دسته‎بندی آنها براساس معیارهایی نظیر جنسیت، نتایج را در اختیار شما قرار می دهد. با این حال این امر تنها امکان Tracking System نبوده قادر است تا محتواها و مطالب موردنظر شما را برای هر یک از این مخاطبان ارسال کرده و واکنش آنها را در معرض نمایش شما قرار دهد. درواقع این برنامه، یک ابزار عالی برای یافتن و افزایش ارتباط با مخاطبان محسوب می شود.

3- HelpScout

این اپلیکیشن، یک برنامه برای مدیریت داده ها محسوب می شود. درواقع این امر که بتوانید در کمترین زمان ممکن به اطلاعات موردنظر خود دسترسی پیدا کرده و در یا در اختیار مشتری قرار دهید، به یک سیستم مناسب نیاز خواهد داشت. در موارد متعدد مشاهده می شود که افراد تنها بر روی ذخیره‎سازی اطلاعات توجه داشته و این نکته را فراموش می کنند که با افزایش تعداد داده ها، دسترسی به آنها سخت خواهد شد. جالب است بدانید که نرم‎افزار این برنامه نیز وجود داشته و شما می توانید از آن هم برای لپ‎تاپ و هم برای تلفن های همراه خود استفاده کنید. طریقه کار آن نیز به این صورت است که شما تنها کافی است نام فایل موردنظر خود را تایپ کرده و یا از فرمان بر صوتی استفاده کنید. این برنامه سریعا فایل موردنظر شما را در معرض نمایش قرار خواهد داد.

4- Project Bubble

از دیگر برنامه هایی که هم برای موبایل و هم برای رایانه طراحی شده است، Project Bubble است. با کمک این برنامه شما می توانید صفحه ای را برای هر یک از مشتریان و یا کارمندان خود ایجاد کرده و در آن اطلاعات مدنظر خود نظیر رفتار خاص آنها در زمینه خرید و یا وضعیت عملکرد ماهانه شان را وارد کنید. بدون شک این امر به شما کمک خواهد کرد تا به درک بهتری از آنها دست پیدا کرده و برنامه‎ریزی کارآمدتری را پیاده کنید. رابط کاربری ساده و مشخص، از دیگر مزیت های این برنامه محسوب می شود. درواقع شما در همان برخورد اول، کاملا متوجه همه کارهایی که می توانید انجام دهید، خواهید شد.

5- Google Hangouts

با توجه به این امر که امروزه تقریبا تمامی افراد به گوشی های هوشمند دسترسی داشته و در طول روز همواره در کنار آنها است، این امر که برای ارتباط با مخاطبان خود از یک پیام‎رسان مناسب استفاده کنید، بسیار مهم خواهد بود. در این رابطه گوگل هنگ آوتس از جمله بهترین گزینه-ها محسوب می شود که امکان تماس صوتی و تصویری را نیز در اختیار افراد قرار می دهد. توجه داشته باشید به علت این امر که این اپلیکیشن متعلق به گوگل است، شاهد حضور آن در تمامی گوشی های اندرویدی هستیم. به همین خاطر می توان اطمینان داشت که استفاده از آن کاملا سودمند خواهد بود، با این حال شما تنها به یک پل ارتباطی نباید محدود باشید. به همین خاطر لازم است تا محبوب ترین پیام‎‏رسان های جامعه هدف خود را نیز مورد توجه قرار دهید.

6- Basecamp

برای مدیریت پروژه، این برنامه گزینه کاملا مناسبی محسوب می شود، با این حال این Basecamp تنها در رابطه با اقدامات تجاری مورد استفاده قرار نگرفته و هر فردی برای برنامه ریزی بهتر، از این برنامه می تواند استفاده کند. این برنامه تمامی اقدامات موردنیاز برای انجام کارها را به شما یادآوری کرده و یک نقشه برای مشخص کردن مطالب مورد نظر، در اختیار شما قرار می دهد. برای مثال می توانید نواحی ای را که بیشترین میزان مشتری را دارید، مشخص کرده و از این نقشه در ابعاد و کیفیت موردنظر خود، خروجی بگیرید. در نهایت شما می توانید با مشخص کردن اطلاعات بر روی نقشه، آن را به ایمیل مشتریان خود ارسال کنید.

7- Facebook

بدون شک هر فردی با فیس‎بوک آشنایی دارد. از این برنامه به عنوان پرمخاطب ترین شبکه اجتماعی جهان یاد می شود. به همین خاطر بیشترین تعداد مخاطب در حال حاضر، در فیس‎بوک یافت می شود. در این راستا فعالیت در این شبکه کاملا ضروری خواهد بود. از فیس بوک نه تنها برای تولید محتوا، بلکه برای ارتباط با مشتری نیز می توان استفاده کرد. برای عملکرد بهتر در این زمینه توصیه می شود تا مقالات مرتبط با موضوع استفاده تجاری از این اپلیکیشن را مورد مطالعه قرار دهید تا عملکرد حرفه ای را داشته باشید.

8- Intercom

این برنامه امکانی نظیر ارتباط تلفنی را فراهم می آورد. درواقع با نصب این برنامه، امکانی جدید و جذاب را برای ارتباط با مشتری خواهید داشت، با این حال این برنامه دارای پیچیدگی-هایی است. به همین خاطر لازم است تا برای استفاده موثر از آن، مطالعه کافی را داشته باشید. این برنامه تمامی هزینه های تلفنی تماس را از بین برده و می تواند جایگزین مناسبی برای اقداماتی نظیر پشتیبانی فنی باشد.

مطلب مرتبط: 5 راهکار برای ارتباط تاثیرگذار

9- Trello

این امر که یک برنامه مدیریت وظایف سطحی و پیچیده نباشد، بدون شک بسیار مهم خواهد بود. در این رابطه Trello یک گزینه کاملا حرفه ای و با محیط کاربری ساده محسوب می شود. این امر نیاز شما به یادداشت موارد بر روی کاغذ و یا تخته ها را از میان برده و اطلاعات را در دسته‎بندی های خوبی قرار خواهد داد، با این حال این امر تنها یکی از کاربردهای این برنامه محسوب می شود. اهمیت این برنامه در رابطه با ارتباط با مشتری این است که شما می توانید اطلاعات درج شده را به راحتی برای مشتری خود ارسال کنید. همچنین امکان اضافه کردن افراد برای دسترسی همگانی به اطلاعات و یا ایجاد مطالب جدید توسط آنها نیز وجود دارد.

10- GrooveHQ

این برنامه امکان یکپارچه‎سازی و ثبت سفارشات را فراهم می آورد. همچنین از دیگر قابلیت های آن امکان پاسخگویی به ایمیل ها است. به همین خاطر یک دستیار هوشمند و کاملا کاربردی محسوب می شود. ثبت خودکار مشخصات مشتری نیز از دیگر مواردی است که کمک بسیار خوبی برای هر برندی محسوب خواهد شد.

منبع : businesscollective
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/k8ywEYLJ
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاردستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید قسطیتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرام
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه