سه شنبه, ۲۸ فروردین(۱) ۱۴۰۳ / Tue, 16 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز
بررسی کمپین «تعطیلات در راه است» برند کوکاکولا

تعطیلات سال نو با طعم کوکاکولا

4 سال پیش ( 1398/9/18 )
پدیدآورنده : جاشوا هیوز   پدیدآورنده : علی آل علی  

مجموعه تبلیغات مشهور «تعطیلات در راه است» یکی از ایده های جذب کوکاکولا برای جلب نظر مشتریان در مناسبت های مختلف به ویژه کریسمس است. براساس اعلام رسمی هیأت مدیره کوکاکولا امسال این مجموعه تبلیغاتی پس از مدت ها غیبت دوباره همراه مشتریان در دوران تعطیلات سال نو خواهد بود. اگر با برند کوکاکولا آشنایی داشته باشید، این برند همیشه به دلیل طراحی و تولید کمپین های تبلیغاتی جذاب شهرت داشته است. در کنار این عامل باید نوشابه های پرطرفدار آن را نیز مدنظر داشته باشیم. کمتر برندی در طول دهه های متمادی موفق به حفظ جایگاه برتر خویش شده است. کوکاکولا در این زمینه با اختلاف نسبت به دیگر رقبا پیشتاز است.

کمپین کوکاکولا

نکته مهم درخصوص کمپین تبلیغاتی تازه کوکاکولا برنامه ریزی مدیران این شرکت برای رونمایی از بزرگ ترین کمپین تبلیغاتی در مقیاس جهانی است، بنابراین در اینجا ما با تلاش کوکاکولا برای شکستن رکورد قبلی خود مواجه هستیم. کمپین تازه کوکاکولا شامل طراحی کامیون ویژه این برند به منظور گشت و گذار در نقاط مختلف جهان است. این کمپین اکنون در انگلستان چند روزی شروع شده است، بنابراین کامیون کوکاکولا با هدف گشت و گذار در 19 منطقه مختلف انگلستان به راه افتاده است. هدف اصلی این کمپین جمع آوری قوطی و بسته بندی های نوشابه های کوکاکولا برای استفاده در زمینه بازیافت است. جالب اینکه کوکاکولا به منظور تشویق طرفداران و مشتریانش کمک های ویژه ای برای افراد بی خانمان در نظر گرفته است. بر این اساس با تحویل هر 10 قوطی نوشابه کوکاکولا یک بسته کمک به افراد بی خانمان اختصاص خواهد یافت. بحران افراد بی خانمان در طول سال های اخیر در ایالات متحده و انگلستان به شدت افزایش پیدا کرده است، بنابراین جهت گیری کوکاکولا در راستای کمک به این افراد کاملا منطقی به نظر می رسد.

کریس رابنز، مسئول بخش بازاریابی کوکاکولا در انگلستان و ایرلند شمالی، درباره کمپین تازه شرکتش اینگونه اظهارنظر کرده است: «کمپین کوکاکولا برای بسیاری از مردم سراسر جهان پیام آور سال نو و شروع تعطیلات است. این امر اهمیت بسیار زیادی از نظیر سطح تاثیرگذاری روانی ما بر روی مشتریان دارد. امسال هدف اصلی ما سهیم شدن شادی سال نو با افراد بی خانمان است. به این ترتیب علاوه بر شادی آفرینی برای مخاطب فرصت سهیم شدن در فعالیتی انسان دوستانه نیز برای آنها فراهم می شود.» بی تردید کمپین کوکاکولا ابعاد بسیار وسیع تری در خود جای داده است. با نزدیک تر شدن به تعطیلات سال نو ابعاد بیشتری از کمپین بزرگ این برند نمایان خواهد شد.

منبع : brandingforum
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/Z5egDV8R
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاردستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلتقویم رومیزیقیمت ورق گالوانیزهخرید قسطیتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتی
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه