شنبه, ۱ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Sat, 20 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

بررسی عملکرد برندهای مطرح در مراسم CES 2020

4 سال پیش ( 1398/10/24 )
پدیدآورنده : امیر آل علی   پدیدآورنده : پاتریک آستین  

طبق سنت هر ساله شهر لاس وگاس میزبان جدیدترین نوآوری ها در زمینه تکنولوژی بوده است. نکته بسیار مهمی که به عنوان جاذبه اصلی این مراسم معرفی می شود، اقدامات برندهای مطرح است که امسال نیز شاهد موارد فوق العاده ای هستیم. اگرچه انتخاب بهترین ها در این مراسم واقعا سخت است، با این حال در ادامه به بررسی 10 مورد منتخب برندهای مطرح جهان خواهیم پرداخت.

1-Samsung Ballie

برندهای مطرح در مراسم CES 2020

یک توپ زردرنگ نماینده اصلی برند سامسونگ در این مراسم بوده است. این محصول که بالی نام دارد نگاه های بسیاری را به سمت خود جلب کرده و این امر باعث شده است تا به عنوان نخستین گزینه انتخاب شود. این روبات درواقع دستیار شخصی افراد برای رسیدگی بهتر به امور خانه محسوب می شود. امکان حرکت سریع در کنار وجود دوربینی باکیفیت این امکان را فراهم می آورد که در نبود شما، همه کارها را انجام داده و به صورت زنده اقدامات را برای شما به نمایش درآورد. تنها کافی است تا اقدامات روزانه و ساعت دقیق انجام آنها را مشخص کنید. نکته مهم دیگر این روبات این است که در لحظه می توانید برنامه را عوض کرده و دستوری جدید را ایجاد کنید، با این حال با توجه به این امر که این گجت توسط سامسونگ طراحی شده است، پیش بینی می-شود که تنها برای صاحبان تلفن همراه این برند، قابل استفاده باشد. نکته مهمی که باید در آخر اشاره شود این است که توانایی های این روبات امکان استفاده از آن را در هر شرایط و مکانی فراهم می آورد.

مطلب مرتبط: ترندهای مراسم CES 2020

2- BMW i3 Urban Suite

برندهای مطرح در مراسم CES 2020

محصول جدید بی ام و یک خودرو کوچک محسوب می شود که ظاهر آن خبر از یک تکنولوژی جدید نمی دهد، با این حال پس از وارد شدن به آن همه چیز متفاوت خواهد شد. درواقع این خودروی برقی را باید یک هتل متحرک با آخرین تکنولوژی ها به حساب آورد. درواقع در این خودرو تلاش شده است تا حسی در افراد شکل گیرد که ابدا خود را در داخل یک خودرو احساس نکنند. استفاده از موارد بازیافتی اقدامی است که این برند برای حمایت از محیط زیست انجام داده ولی کیفیت مواد به کار رفته به حدی بالا است که ابدا متوجه این قضیه نخواهید شد. درواقع اگر تا به امروز تصورات شما در رابطه با یک خودروی لوکس با امکانات متعدد، مواردی نظیر لیموزین بوده است بدون شک با یک بار تجربه این خودرو، تمامی معیارهای شما دگرگون خواهد شد. با توجه به استقبال ها از این نوآوری، پیش بینی می شود تا چند روز آینده شاهد شروع فعالیت این سوئیت های شهری متحرک باشیم.

3- Dell Alienware Concept UFO

برندهای مطرح در مراسم CES 2020

اگر تصور می کنید که برای انجام جدیدترین بازی ها با گرافیک های خارق العاده تنها محکوم به کنسول های جاگیر و سیستم های پیشرفته و گران قیمت هستید، بدون شک محصول جدید دل، شما را شگفت زده خواهد کرد. اگرچه مقوله کنسول های قابل حمل، مسئله ای جدید محسوب نمی شوند، با این حال در تمامی آنها شما از بهترین بازی ها محروم خواهید بود. همین امر نیز باعث شده است تا برند دل یک نمونه کاملا قدرتمند را در همایش امسال معرفی کند. در مقایسه با کنسول های مشابه نظیر نینتندو، این محصول از ابعاد بزرگ تر و وزنی بیشتر برخوردار بوده و این امر باعث می شود تا لذت بازی افزایشی چشمگیر را پیدا کند. همچنین شما صرفا به وصل کردن دسته ها به بدنه محدود نبوده و می توانید با دسته های معمولی نیز به انجام هر بازی ای بپردازید. بدون شک وجود چنین کنسول قدرتمند با عمر باتری خیره کننده، باعث می -شود تا امکان سرگرم شدن حتی در مناطق دورافتاده نیز مهیا باشد. امکان شارژشدن به وسیله پاوربانک نیز این محصول را به نمونه ای بی نقص تبدیل کرده است.

4- Lenovo ThinkPad X1 Fold

برندهای مطرح در مراسم CES 2020

درست در سال گذشته برای نخستین بار از گوشی های تاشو رونمایی شد که با استقبال فوق العاده ای همراه بود. همین امر نیز به ایده ای برای مدیران لنوو تبدیل شد. درواقع وجود یک لپ تاپ تمام لمسی که قابل تا شدن باشد، بدون شک رویای هر کاربری محسوب می شود. این امر به افراد اجازه خواهد داد تا با وزنی کمتر مواجه شده و همه چیز را به صورت دلخواه شخصی سازی کنند. اگرچه طراحی خاص، جذابیت اصلی این محصول را شکل می دهد، با این حال نباید از امکانات سخت افزاری فوق العاده قوی آن نیز غافل شوید.

5- Acer ConceptD 7 Ezel

برندهای مطرح در مراسم CES 2020

اگرچه محصول جدید ایسر به مانند لنوو تاشو محسوب نمی شود، با این حال چندان نیز با آن تفاوت ندارد. درواقع شما قادر خواهید بود تا آن را به پنج صورت مختلف درآورید. همچنین وجود یک قلم فوق العاده باعث شده است تا افراد در هنگام نوشتن بر روی صفحه لمسی آن احساسی کاملا شبیه به استفاده از خودکار معمولی و نوشتن بر روی برگه را داشته باشند. به همین خاطر این محصول کاملا مناسب طراحان خواهد بود.

6- Lenovo ThinkBook Plus

برندهای مطرح در مراسم CES 2020

بدون شک لنوو امسال گوی رقابت را از سایر برندهای فعال در زمینه تولید لپ تاپ ربوده است. دومین محصول این شرکت که در فهرست ما جای گرفته است، لپ تاپی با دو صفحه نمایش درونی و بیرونی است. این موضوع کمک کرده است تا استفاده بهینه از تمامی فضا شکل گیرد. درواقع با بستن این لپ تاپ، شما همچنان قادر خواهید بود تا از صفحه لمسی دیگر آن برای اقداماتی نظیر مطالعه یک کتاب استفاده کنید. وزن و ضخامت بسیار کم، از دیگر مزیت های آن محسوب می شود که در دست گرفتن و حمل آن را بسیار ساده کرده است. درواقع با این محصول دیگر شما به تبلت نیاز پیدا نخواهید کرد.

7- Canon EOS-1D X Mark III

برندهای مطرح در مراسم CES 2020

دو ضعف مهم در دوربین های DSLR که باعث شده است تا بسیاری از افراد به دوربین های بدون آینه تمایل پیدا کنند، ابعاد و وزن سنگین در کنار سرعت کمتر در ثبت تصاویر پشت سرهم است، با این حال کنون امسال گامی جدی را برای رفع این دو مشکل برداشته است. درواقع در محصول جدید این شرکت، تمامی این ایرادها برطرف شده است. در صورت استقبال از این محصول، بدون شک کنون گامی بزرگ را در رقابت با نیکون برخواهد داشت، با این حال در این محصول تنها به رفع دو مشکل پرداخته نشده و امکانات بیشتر در کنار کیفیت بالاتر آن در مقایسه با محصول قبلی این برند، کاملا مشهود است.

8- LG OLED ZX Real 8K TV

برندهای مطرح در مراسم CES 2020

اگر با کیفیت 4K لذت بسیار بالایی را تجربه کرده اید، بدون شک با دو برابر آن به اوج رضایت و شگفتی دست پیدا خواهید کرد. اگرچه ال جی اخیرا در زمینه تولید گوشی-های تلفن همراه چندان موفق ظاهر نشده است، با این حال در زمینه تولید تلویزیون بدون شک امسال یک استاندارد جدید را معرفی کرده است. این امر باعث می شود تا تمامی افراد در برخورد با این محصول قادر به نگاه کردن به چیز دیگری نباشند. OLED ZX در هشت ابعاد مختلف تولید شده است و نوید نسل جدیدی از تلویزیون ها را می دهد. هوش مصنوعی کاملا قدرتمند، از دیگر ویژگی های این محصول است.

9- Samsung Sero TV

برندهای مطرح در مراسم CES 2020

اگرچه محصول جدید سامسونگ همچنان از تکنولوژی 4K استفاده کرده است و همین امر باعث می شود تا از نظر کیفیت تصویر، توان رقابت با ال جی را نداشته باشد، با این حال از طراحی انقلابی آن به عنوان برگ برنده یاد می شود. درواقع شما می توانید این صفحه نمایش را به صورت عمودی و افقی درآورده و از این طریق بهترین زاویه دید را برای خود ایجاد کنید. همچنین هوش مصنوعی این دستگاه باعث می شود تا با وصل کردن گوشی تلفن همراه خود به آن، با چرخش تصویر، صفحه تلویزیون نیز به صورت همزمان چرخش داشته باشد. همچنین این محصول قادر به شناسایی عکس های عمودی و افقی بوده و به صورت خودکار خود را با آن منطبق می سازد. در نهایت استفاده از کنترل صوتی، می تواند به معنای خط پایانی برای کنترل های کلیدی رایج باشد.

مطلب مرتبط: گشتی در نمایشگاه CES

10- Sony Vision-S

برندهای مطرح در مراسم CES 2020

بدون شک حتی قادر به حدس زدن نماینده سونی در این نمایشگاه نخواهید بود. درواقع ورود به صنعت خودروسازی به قدری عجیب است که خود به تنهایی باعث جلب نگاه های بسیاری می شود. درواقع همه افراد منتظر محصولی نظیر نسل پنجم سری کنسول های پلی استیشن در این مراسم بودند، با این حال ویژگی های این محصول بدون شک رضایت همه افراد را به دست می آورد. فرض کنید خودرویی را در اختیار دارید که آیینه هایی با قدرت زوم و تشخیص چهره را داشته و صفحه نمایش آن امکاناتی نظیر نمایش موقعیت مکانی آشناها در کنار فرستادن موقعیت شما را دارد. با توجه به اهمیت یافتن به مراتب بیشتر مسائل زیست محیطی، توجه ها به خودروهای برقی افزایشی چشمگیر را پیدا کرده است و سونی نیز در این راستا اقدام به تولید خودرویی با همین ویژگی کرده است.

همچنین در این خودرو چیزی به نام آیینه بغل وجود نداشته و دو صفحه نمایش در درون خودرو جای آن را گرفته است که باعث می شود تا دیگر نگران زخمی شدن آنها نباشید. همچنین این خودرو نمونه کاملی از سطح بالای تکنولوژی بوده و با سنسورهای متعدد خود، امکانات مختلفی را در اختیار افراد قرار می دهد.

برای مثال در صورتی که فردی در این ماشین به خواب برود، سنسورها به سرعت آن را تشخیص داده و اقداماتی نظیر افزایش دمای صندلی را انجام خواهند داد. با توجه به توضیحات ارائه شده، این خودرو را باید رقیب قدرتمندی برای برند تسلا به حساب آورد. حال باید دید که آیا سونی قصد دارد تا تمرکز اصلی خود را بر روی این صنعت قرار دهد و یا به مانند سابق به کار خود ادامه خواهد داد.

منبع : time
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/GCU0rBpk
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاردستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید قسطیتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرام
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه