تبلیغات | هزاران مقاله روز تبلیغات و برندینگ را اینجا ببینید - فرصت امروز

تبلیغات و برندینگ

تبلیغاتی از جنس روابط عمومی / رپورتاژ آگهی ، زبان گویای تبلیغات است

شنبه, 01 آذر 1393 - 10:11

تبلیغاتی از جنس روابط عمومی / رپورتاژ آگهی ، زبان گویای تبلیغات است

شیوه‌های تبلیغات در دو دهه اخیر دچار تغییرات و تحولاتی بنیادی شده و اشکال متنوعی از انواع تبلیغات پا به عرصه گذاشته است؛
نظریه سواد رسانه‌ ای

پنج شنبه, 29 آبان 1393 - 12:26

نظریه سواد رسانه‌ ای

سواد رسانه‌ای اصطلاحی است که طی چند سال اخیر در ادبیات پژوهشی و آموزشی رسانه وارد و تعریف‌های گوناگونی از آن ارائه شده است که محور همه آنها آگاهی شهروندان به‌عنوان مخاطب رسانه‌هاست. هجوم...
مستربین سامورایی می‌ شود

پنج شنبه, 29 آبان 1393 - 12:05

مستربین سامورایی می‌ شود

اسنیکرز از آگهی جدیدی رونمایی کرده که در آن مستربین با خوردن این شکلات نیروی خارق‌العاده و عجیبی پیدا می‌کند و یه یک سامورایی قهار تبدیل می‌شود. به گزارش ایران‌نوین در این تیزر مستربین که به...
گزارش «فرصت امروز» از تبلیغات محصولاتی با طرح‌ های جدید فصلی یا سالانه / آخرین مدل بهترین محصول است

پنج شنبه, 29 آبان 1393 - 11:40

گزارش «فرصت امروز» از تبلیغات محصولاتی با طرح‌ های جدید فصلی یا سالانه / آخرین مدل بهترین محصول است

قتی قصد خرید یک گوشی تلفن همراه، تبلت و... را داریم، سیر ورود مدل‌های جدید این محصولات به بازار در ما تاملی عمیق ایجاد می‌کند؛ بلافاصله به شک می‌افتیم که مبادا در هفته‌های آینده مدل جدیدتری به بازار عرضه شود و ما از انتخاب خود ضرر کنیم.
با لباس راه‌ راه خود آهنگ بسازید

چهارشنبه, 28 آبان 1393 - 12:44

با لباس راه‌ راه خود آهنگ بسازید

تجربه واقعیت افزوده به ما اجازه آهنگ‌سازی همراه با آهنگ خواننده معروف، Blood Orange  را می‌دهد. به گزارش مارکتینگ نیوز، Gap  این بار با مشارکت ستاره آینده‌دار موسیقی الکترونیک، Blood Orange  امکان کسب...
فروش نیم‌ میلیون گوشی فقط با 300 دلار آگهی

چهارشنبه, 28 آبان 1393 - 12:37

فروش نیم‌ میلیون گوشی فقط با 300 دلار آگهی

وان‌پلاس(One Plus)  یکی از شرکت‌های سازنده تلفن‌همراه در چین است که سرعت رشد آن تعجب کارشناسان را برانگیخته است. تلفن‌همراه هوشمند «وان‌پلاس وان» نخستین محصول شرکت وان پلاس است که در ۲۳ آوریل...
بی‌ توجهی تبلیغاتی به رویدادهای آیینی / وقتی شرکت‌ ها از رویداد های مناسبتی جا می‌ مانند

چهارشنبه, 28 آبان 1393 - 11:50

بی‌ توجهی تبلیغاتی به رویدادهای آیینی / وقتی شرکت‌ ها از رویداد های مناسبتی جا می‌ مانند

رویدادهای آیینی فرصت‌های تبلیغاتی مناسبی را برای کسب وکارها فراهم می‌کنند. در اکثر کشورهای جهان چنین فرصت‌های مناسبتی هیچ‌گاه از چشم شرکت‌ها و صاحبان کسب‌وکارها دور نمی‌ماند و اکثر آنها با ارائه طرح‌های خلاقانه به نحوی با مشتریان خود همدلی و همراهی می‌کنند.
آگهی‌ های تبلیغاتی به روز شده كامپیوتری در كمپین جدید نایك

سه شنبه, 27 آبان 1393 - 17:55

آگهی‌ های تبلیغاتی به روز شده كامپیوتری در كمپین جدید نایك

شرکت نایک در قالب كمپینی با عنوان «همه‌چیز را در معرض خطر قرار بده Risk Everything »، به معرفی «فیلمبرداری شگفت‌انگیز» با مشاركت گوگل پرداخته است. از طریق این کمپین هر‌بار كه یك بازیكن در زمین در طول یك...
نیم‌ نگاهی به شعارهای تبلیغاتی شرکت‌ های خودرو سازی ایران / شعارهایی از جنس راه

سه شنبه, 27 آبان 1393 - 17:18

نیم‌ نگاهی به شعارهای تبلیغاتی شرکت‌ های خودرو سازی ایران / شعارهایی از جنس راه

صنعت خودروسازی در کشور ما دارای بیش از نیم قرن سابقه و تجربه است. اگرچه این صنعت در مقایسه با سایر همسالانش در کشورهایی نظیر کره‌جنوبی (کیا و هیوندایی) آنچنان که باید رشد نکرده است، اما هنوز یکی از صنایع مادر در بسیاری از کشورهای صاحب صنعت خودرو از جمله ایران محسوب شده و استمرار فعالیت ده‌ها صنعت دیگر به آن وابسته است. 
ارائه وای‌ فای رایگان  در ازای دریافت زباله

دوشنبه, 26 آبان 1393 - 14:17

ارائه وای‌ فای رایگان در ازای دریافت زباله

در تونس، ریختن زباله در ساحل مشکل بزرگی است. برخی افراد از ساحل لذت برده اما روی زمین زباله می‌ریزند. جهت حفظ ساحل برای نسل آینده، شرکت تله‌کام تونس تصمیم گرفت یک جایگاه منحصر‌به‌فرد را برای کمک...
استفاده ابزاری از کودکان برای تبلیغ خدمات بانکی

دوشنبه, 26 آبان 1393 - 13:01

استفاده ابزاری از کودکان برای تبلیغ خدمات بانکی

کودکان بازیگران بی‌گناهی هستند که این روزها به ابزاری برای انتقال پیام در اکثر آگهی‌های تبلیغاتی تبدیل شده‌اند. اینکه موضوع آگهی چیست مهم نیست، مهم حضور کودکانی است که سازندگان آگهی‌ها احساس...
گزارشی از شیوه تبلیغ محصول با روش‌ های بدون‌ هزینه / رضایتمندی ؛ محرک تبلیغ دهان‌ به‌ دهان

دوشنبه, 26 آبان 1393 - 12:41

گزارشی از شیوه تبلیغ محصول با روش‌ های بدون‌ هزینه / رضایتمندی ؛ محرک تبلیغ دهان‌ به‌ دهان

کاهش هزینه‌های تبلیغاتی همواره یکی از دغدغه‌های شرکت‌ها برای افزایش رقابت‌پذیری و کاهش قیمت نهایی محصولات است. از این‌رو، آنها را به سمت شیوه‌های اثرگذارتر تبلیغ ترغیب می‌کند. 
پوستر پارك تفریحی ، مردم را می‌ ترساند

شنبه, 24 آبان 1393 - 10:53

پوستر پارك تفریحی ، مردم را می‌ ترساند

در پاركی در استكهلم واقع در كشور سوئد یك خانه خالی از سكنه احداث شده که بازدیدکنندگان علاقه‌مند به تجربه فضاهای ترسناک را هدف قرار می‌دهد. برای تبلیغ این خانه، تبلیغ‌كنندگان تصمیم گرفتند تا با...
نگاهی به بیلبوردهای پاییزی پایتخت / از تبلیغات سینمایی تا جشنواره‌ های تبلیغاتی

شنبه, 24 آبان 1393 - 10:14

نگاهی به بیلبوردهای پاییزی پایتخت / از تبلیغات سینمایی تا جشنواره‌ های تبلیغاتی

بیلبوردها تابلوهای اخباری بزرگی هستند که این روزها مود توجه قشر وسیعی از اهالی کسب‌و‌کار قرار گرفته‌اند.
برند تولید كننده رنگ انگلستان را رنگ کرد

چهارشنبه, 21 آبان 1393 - 12:37

برند تولید كننده رنگ انگلستان را رنگ کرد

یك تولیدکننده رنگ در انگلستان به نام Dulux تصمیم گرفته است تا از طریق یک کمپین تبلیغاتی، قدرت رنگ‌ها را به مردم یادآوری كند. Dulux  با قرار دادن یك سری آثار هنری عمومی در سراسر انگلستان می‌خواهد قدرت...
تداوم روند اسپانسری بی‌ قاعده تیم‌ های ورزشی / حمایت بیلبوردی بانک‌ سپه از تیم‌ ملی بسکتبال!

چهارشنبه, 21 آبان 1393 - 12:20

تداوم روند اسپانسری بی‌ قاعده تیم‌ های ورزشی / حمایت بیلبوردی بانک‌ سپه از تیم‌ ملی بسکتبال!

این روزها حمایت مالی بی‌قاعده بانک‌ها از تیم‌های ملی به موضوعی داغ در عرصه تبلیغات کشور تبدیل شده است؛ رویکردی که مانند یک ویروس از بانکی به بانک دیگر منتقل می‌شود.
بررسی اثر بخشی تبلیغات زیرنویس در تلویزیون / بزرگنمایی لوگو ، محور جذب مخاطب

چهارشنبه, 21 آبان 1393 - 12:08

بررسی اثر بخشی تبلیغات زیرنویس در تلویزیون / بزرگنمایی لوگو ، محور جذب مخاطب

بی‌شک شرکت‌های تولیدکننده و ارائه‌دهنده خدمات برای حفظ ارتباط موثر خود با مخاطبان از هر نوع ابزاری استفاده خواهند کرد. اثرگذاری و هدفدار بودن ابزار دو فاکتوری هستند که بیشترین جهت‌دهی را در انتخاب نوع تبلیغات شرکت‌ها دارند. 
در آغوش گرفتن خرس‌ های قطبی در خدمت آگهی حفاظت از حیات وحش

سه شنبه, 20 آبان 1393 - 10:04

در آغوش گرفتن خرس‌ های قطبی در خدمت آگهی حفاظت از حیات وحش

حیوانات وحشی از زندگی به روش‌های طبیعی خود لذت برده و دنبال كردن غرایزشان همیشه چشم نواز است. تماشای این صحنه‌ها زیبایی و تنوع موجود در سیاره زمین را برای ما یادآوری  می‌كند. آژانس تبلیغاتی Ogilvy...
20 سال تبلیغات دیجیتال ، از بنر‌های تبلیغاتی تا چت‌ های اسپانسر شده

سه شنبه, 20 آبان 1393 - 09:53

20 سال تبلیغات دیجیتال ، از بنر‌های تبلیغاتی تا چت‌ های اسپانسر شده

شركت تله‌كام AT&T نخستین شرکتی بود که یک بنر تبلیغاتی را دو دهه پیش از طریق جست‌وجوگر اینترنتی  Ntscape(كه بعد‌ها محبوب شد) راه‌اندازی كرد؛ بنری كه با ارائه یك پلت 16 رنگی، بخشی از دستاورد‌های طراحان دیجیتال مدرن را ارائه می‌داد.
گویندگی متن در تیزرهای تبلیغاتی / تبلیغ با صداهای دلنشین و گران

سه شنبه, 20 آبان 1393 - 09:33

گویندگی متن در تیزرهای تبلیغاتی / تبلیغ با صداهای دلنشین و گران

در دنیای شلوغ ارتباطات که موجی از اطلاعات و پیام‌ها و تبلیغات به سمت مخاطب هجوم می‌برند، جلب نظر و توجه او و نفوذ در او کار چندان ساده‌ای نیست.
خودپرداز پیانویی آب معدنی جایزه می‌ دهد

دوشنبه, 19 آبان 1393 - 16:29

خودپرداز پیانویی آب معدنی جایزه می‌ دهد

شركت آب معدنی Borjomi با همكاری آژانس تبلیغاتی Banda در شهر كی‌یف یك كمپین تجربی را راه‌اندازی می‌كند. تابستان امسال در میان تنش‌های سیاسی شکل گرفته در اوكراین، برند تولیدكننده آب معدنی، Borjomi، در طول...
طراحی آگهی تبلیغاتی متفاوت با اجرای غلط / این تبلیغات سودمند است؟!

دوشنبه, 19 آبان 1393 - 16:09

طراحی آگهی تبلیغاتی متفاوت با اجرای غلط / این تبلیغات سودمند است؟!

در صنعت تبلیغات همه می‌کوشند متفاوت باشند، اما این متفاوت بودن نباید به هر قیمتی اتفاق بیفتد. در برخی موارد شرکت‌های تبلیغاتی داخلی برای اینکه متفاوت‌تر از رقبا عمل کنند، دست به کارهای خارق‌العاده‌ای می‌زنند که جز آسیب رساندن به مشتریان خود چیز دیگری نصیب‌شان نمی‌شود، زیرا در اکثر مواقع می‌خواهند این تغییرات را باکمترین هزینه انجام دهند. 
اصول تبلیغات تیزینگ یا کد گذاری شده / تبلیغاتی که باید از آن رمزگشایی کرد

دوشنبه, 19 آبان 1393 - 15:51

اصول تبلیغات تیزینگ یا کد گذاری شده / تبلیغاتی که باید از آن رمزگشایی کرد

قدمت بازاریابی و تبلیغات را می‌توان به دوران غارنشینی انسان‌ها نسبت داد؛ زمانی که بشر برای آگاهی دادن و رساندن پیامش روی دیواره غارها حکاکی و نقش و نگارهایی را ترسیم می‌کرد و از این جاذبه ابهام با دادن کدها و گراهایی در رساندن پیامش استفاده می‌کرد.
کمپین شهری خلاقانه شرکت خدمات ساختمانی OBI

شنبه, 17 آبان 1393 - 12:43

کمپین شهری خلاقانه شرکت خدمات ساختمانی OBI

بازار ساخت‌وساز آلمان با ارائه خدمات، محصولات، به کارگیری شیوه‌های نوین و بیلبوردهای سازمان‌های مختلف پر شده است.  OBI  نام تجاری پیشرو در ساخت‌و‌ساز در آلمان و اروپاست که خدمات ساخت‌وساز و...
بایدها و نبایدهای کمپین‌ های تبلیغاتی جهانی / چرا ابولا ای‌ ال‌ اس نشد؟

شنبه, 17 آبان 1393 - 12:04

بایدها و نبایدهای کمپین‌ های تبلیغاتی جهانی / چرا ابولا ای‌ ال‌ اس نشد؟

ابولا یک بیماری ویروسی است که این روزها جان بسیاری را در جهان تهدید می‌کند. فراگیری این بیماری موجب شده برخی افراد مشهور، شروع به ارسال کمک‌های نقدی به منظور جلوگیری از شیوع این بیماری هولناک کنند.
شرکت‌ های تبلیغاتی به فکر چاره باشند / بار سنگین پیشبرد فروش بر دوش صنعت تبلیغات

یکشنبه, 11 آبان 1393 - 14:22

شرکت‌ های تبلیغاتی به فکر چاره باشند / بار سنگین پیشبرد فروش بر دوش صنعت تبلیغات

در نظر گرفتن یک خط مستقیم میان فروش و تبلیغات شیوه سختی است. اینکه بگوییم تبلیغات مستقیما روی فروش تاثیر می‌گذارد نیاز به بررسی‌های فراوانی دارد و معمولا کارشناسان تبلیغات تا به امروز نسبت به این...
نگاهی به مشکلات درون‌ سازمانی آژانس‌ های تبلیغاتی / مدیران هنری صنعت تبلیغات امنیت شغلی ندارند

یکشنبه, 11 آبان 1393 - 13:15

نگاهی به مشکلات درون‌ سازمانی آژانس‌ های تبلیغاتی / مدیران هنری صنعت تبلیغات امنیت شغلی ندارند

کار در شرکت‌های تبلیغاتی نیاز به همکاری گروهی هماهنگ و فعال دارد؛ گروهی که با تعامل پیوسته با یکدیگر می‌توانند ایده‌های خلاقی را برای بهتر شدن وضعیت صنعت تبلیغات کشور از خود بروز دهند. اما به نظر...
<<  119 120 121 122 123 [124125 126 127 128  >>  

با ما در ارتباط باشید

021.88895341

021.88895342

info@Forsatnet.ir

شبکه های اجتماعی