تبلیغات | هزاران مقاله روز تبلیغات و برندینگ را اینجا ببینید - فرصت امروز

تبلیغات و برندینگ

پیام‌ های تبلیغاتی تاثیر گذار در حوزه مسئولیت اجتماعی شرکت‌ ها

یکشنبه, 11 آبان 1393 - 12:58

پیام‌ های تبلیغاتی تاثیر گذار در حوزه مسئولیت اجتماعی شرکت‌ ها

پیام تبلیغاتی را می‌توان با اهداف متفاوت برای گروه‌های مختلف جامعه ارسال کرد. یکی از پیام‌های تبلیغاتی مهمی که این روزها از اهمیت بالایی برای شرکت‌ها برخوردار است، پیام تبلیغاتی در جهت مسئولیت اجتماعی شرکت‌هاست؛ مسئولیتی که در بازاریابی نوین به آن اهمیت فوق‌العاده‌ای داده می‌شود...
آگهی‌ های تبلیغاتی ایرانی تاثیر گذار نیست

شنبه, 10 آبان 1393 - 11:05

آگهی‌ های تبلیغاتی ایرانی تاثیر گذار نیست

«پیام یعنی فکر، ایده، اندیشه و خبری که از سمت یک فرستنده به سمت یک گیرنده مشخص ارسال می‌شود. وقتی صحبت از پیام به میان می‌آید، الزاما باید ببینیم مخاطب آن کیست. برای مثال شخصی که در یک کمپین...
مراقب ادعاهای مستقیم خود در آگهی‌ های تلویزیونی باشید

شنبه, 10 آبان 1393 - 10:55

مراقب ادعاهای مستقیم خود در آگهی‌ های تلویزیونی باشید

در برخی کشورها کارشناسان حقوقی به بررسی ادعاهای مستقیمی که شرکت‌ها در آگهی‌های تبلیغاتی تجاری خود از آن سخن گفته‌اند، می‌پردازند. این درحالی است که در ایران شرکت‌ها ادعاهایی مستقیم را عنوان می‌کنند، بدون اینکه نسبت به آن ادعا طرف دعوی وجود داشته باشد...
نوشابه رژیمی خاص کوکاکولا برای مشتریان خاص

شنبه, 10 آبان 1393 - 10:50

نوشابه رژیمی خاص کوکاکولا برای مشتریان خاص

کوکاکولا با راه‌اندازی کمپین جدیدی برای نوشابه‌های رژیمی خود، از 2 میلیون بطری نوشابه با طرح‌هایی متفاوت و منحصر‌به‌فرد رونمایی کرد...
تبلیغات خارج از مرزها

شنبه, 10 آبان 1393 - 10:33

تبلیغات خارج از مرزها

در دنیای امروز، تبلیغات جزء جدا نشدنی اجتماع در كشورهای توسعه‌یافته و جهان سوم است و ریشه‌های نفوذ تبلیغات را می‌توان در همه شاخه‌های زندگی بشر امروز دید. با پیشرفت روزافزون علوم مختلف...
تاثیر نام محصول در خلق یک آگهی تاثیر گذار/ چالش تبلیغ کیک و کلوچه‌ های بی‌ نام و نشان

چهارشنبه, 07 آبان 1393 - 14:23

تاثیر نام محصول در خلق یک آگهی تاثیر گذار/ چالش تبلیغ کیک و کلوچه‌ های بی‌ نام و نشان

گاهی با دیدن یک تیزر تلویزیونی بی‌کیفیت داخلی، نه می‌توان به کارگردان خرده گرفت و نه به سناریونویس آن آگهی ایرادی وارد کرد. بسیاری بر این باورند که اگر تیم سازنده آگهی با یکدیگر هماهنگ عمل کنند،...
بی‌توجهی به انتخاب بازیگر در فرآیند ساخت آگهی‌ های تبلیغاتی داخلی/ صنعت تبلیغات در تسخیر نابازیگران

چهارشنبه, 07 آبان 1393 - 14:02

بی‌توجهی به انتخاب بازیگر در فرآیند ساخت آگهی‌ های تبلیغاتی داخلی/ صنعت تبلیغات در تسخیر نابازیگران

 انتخاب بازیگر یکی از مراحل مهم ساخت یک آگهی جذاب و تاثیرگذار ویدئویی است؛ مرحله‌ای که مانند بسیاری نکات دیگر در فرآیند ساخت آگهی‌های تلویزیونی داخلی توجه چندانی به آن نمی‌شود. بازیگران...
تبدیل عكس‌ های اینستاگرام  به لباس‌ های پرجنب‌ و‌ جوش

چهارشنبه, 07 آبان 1393 - 13:28

تبدیل عكس‌ های اینستاگرام به لباس‌ های پرجنب‌ و‌ جوش

حالا دیگر می‌توانید با استفاده از...
آنچه باید در تبلیغات نوشت و آنچه نباید...

چهارشنبه, 07 آبان 1393 - 13:12

آنچه باید در تبلیغات نوشت و آنچه نباید...

جواب دادن به این پرسش که به چه نکاتی در متون تبلیغاتی باید اشاره شود، دقیقا به عادت‌های شنیداری و خواندنی مشتریان شما باز می‌گردد...
شوخی ترسناک بیلبورد دیجیتال با مردم

سه شنبه, 06 آبان 1393 - 16:52

شوخی ترسناک بیلبورد دیجیتال با مردم

قبلا شاهد شوخی هوشمندانه كانال تلویزیونی AMC  بوده‌ایم كه برای تبلیغ سریال موفق The Walking Dead  گروهی از زامبی‌ها از زیرزمین ساكنان نیویورك را می‌ترساندند. حالا برای تبلیغ فصل پنجم این سریال،...
گزارش «فرصت امروز» از چگونگی تبلیغ موثر بخاری در مقابل سیستم‌ های گرمایشی پیشرفته / تاکید بر قیمت و مصرف بهینه در تبلیغات

سه شنبه, 06 آبان 1393 - 16:18

گزارش «فرصت امروز» از چگونگی تبلیغ موثر بخاری در مقابل سیستم‌ های گرمایشی پیشرفته / تاکید بر قیمت و مصرف بهینه در تبلیغات

با سردشدن هوا مردم کم‌کم به فکر خرید وسایل گرمایشی می‌افتند و البته با ورود به مراکز خرید با تنوع برند و تفاوت فناوری محصولات روبه‌رو می‌شوند. 
نیم‌ نگاهی به آگهی‌ های تلویزیونی تولید کننده چای / رونمایی از شخصیت داستان‌ های دیکنز برای تبلیغ چای

سه شنبه, 06 آبان 1393 - 16:08

نیم‌ نگاهی به آگهی‌ های تلویزیونی تولید کننده چای / رونمایی از شخصیت داستان‌ های دیکنز برای تبلیغ چای

اگر سازندگان آگهی‌ها بتوانند پیام تبلیغاتی درستی را انتخاب کنند، طوری که آن پیام توسط مخاطبان کاملا درک شود، می‌توانند پیش از اینکه مصرف‌کنندگان به خرید بروند، احساسات آنها را تحت‌تاثیر قرار دهند. آگهی‌های تبلیغاتی باید توجه مصرف‌کنندگان را به سمت خود جلب کنند و تاثیری خاطره‌انگیز ‌روی آنها بگذارند...
نگاهی به کارکرد تبلیغات رادیویی / تبلیغات ارزان اما اثرگذار

سه شنبه, 06 آبان 1393 - 15:49

نگاهی به کارکرد تبلیغات رادیویی / تبلیغات ارزان اما اثرگذار

تبلیغات در رادیو با وجود اینکه تحت‌تاثیر ابزار‌های جدید تبلیغاتی قرار گرفته است، اما هنوز از قدرت تاثیر‌گذاری بالایی برخوردار است، زیرا مخاطبان خاص خود را دارد که به دلیلی دسترسی آسان در هر...
توزیع 1000 لیوان قرمز نسکافه در کرواسی

سه شنبه, 06 آبان 1393 - 15:36

توزیع 1000 لیوان قرمز نسکافه در کرواسی

آوردن كمپین‌های رسانه‌های اجتماعی به دنیای واقعی کار مشکلی نیست، اما راه‌اندازی آن به شكلی نوآورانه، جدید و به احتمال زیاد با هدف جلب توجه افراد می‌تواند سخت باشد...
هدیه یك آژانس به كارمندانش برای کشف ایده‌ های الهام‌ بخش

دوشنبه, 05 آبان 1393 - 12:30

هدیه یك آژانس به كارمندانش برای کشف ایده‌ های الهام‌ بخش

یك آژانس خلاقیت در كالیفرنیای جنوبی موسوم به ThinkPARALLAX  در قالب یك پروژه با عنوان «PARALLAXploration» به كارمندان خود 1500 دلار هدیه می‌دهد. این بودجه سفر در كنار مرخصی با حقوق به 11 كارمند اهدا شده تا برای كشف ایده‌های الهام‌بخش به همه‌جای دنیا سفر كنند.  
یخچال فریزر سامسونگ با خریداران صحبت می‌ كند

دوشنبه, 05 آبان 1393 - 12:08

یخچال فریزر سامسونگ با خریداران صحبت می‌ كند

آژانس تبلیغاتی Cheil Worldwide سنگاپور در آگهی معرفی جدیدترین یخچال‌فریزر سامسونگ، 0009TPremium Refrigerator، یك جایزه منحصر‌به‌فرد را برای جلب توجه افراد پیشنهاد داده است. این آگهی خاص با هدف ایجاد یك تجربه...
بررسی چالش تداخل منافع رسانه‌ داری و آژانس‌ داری در گفت‌ و‌ گو با مهدی بهجت / قدرت در دست کیست؟ آژانس‌ های تبلیغاتی رسانه‌ دار یا فاقد رسانه

دوشنبه, 05 آبان 1393 - 11:38

بررسی چالش تداخل منافع رسانه‌ داری و آژانس‌ داری در گفت‌ و‌ گو با مهدی بهجت / قدرت در دست کیست؟ آژانس‌ های تبلیغاتی رسانه‌ دار یا فاقد رسانه

روند حرکتی شرکت‌های تبلیغاتی در کشور ما با تمام دنیا متفاوت است؛ روندی که به اعتقاد بسیاری از افرادی که در این صنعت مشغول به کارند، داشتن رسانه در آن حرف اول و آخر را می‌زند. این رسانه‌ها هستند که مشخص می‌کنند مشتریان به سمت کدام شرکت‌های تبلیغاتی سوق پیدا کنند
استفاده تبلیغاتی اپراتور تلفن‌ همراه از خم شدن آیفون 6

شنبه, 03 آبان 1393 - 12:30

استفاده تبلیغاتی اپراتور تلفن‌ همراه از خم شدن آیفون 6

خریدن اپل آیفون ۶ پلاس یک ایده خوب است، به شرط اینکه همیشه آن را در دست‌تان بگیرید وگرنه باید منتظر خم شدن آن در جیب‌تان باشید! یکی از اپراتورهای تلفن‌همراه کشور هلند با نام KPN توانسته از همین مشکل...
مرگ پیش بینی شده چاپ و تلویزیون

شنبه, 03 آبان 1393 - 11:44

مرگ پیش بینی شده چاپ و تلویزیون

تبلیغات در ایران، در آینده‌ای بسیار نزدیک، بر پایه خلاقیت و فناوری‌های جدید ساخته خواهد شد و مسیری جدید از ارتباط با مصرف‌کننده را تجربه خواهد کرد. بر این اساس ما در صنعت تبلیغات ایران وارد مرحله...
ورود مارک تجاری جیمی چو به بورس لندن

پنج شنبه, 01 آبان 1393 - 15:42

ورود مارک تجاری جیمی چو به بورس لندن

مارک بریتانیایی جیمی‌ چو (Jimmy Choo)، تولیدکننده کیف و کفش لوکس روز جمعه وارد بازار بورس لندن شد. قیمت اولیه هر سهم این شرکت یک یورو و ۷۷ سنت اعلام شده است.    
هیجان و منطق در رفتار مصرف‌ کننده

پنج شنبه, 01 آبان 1393 - 15:35

هیجان و منطق در رفتار مصرف‌ کننده

هیجان‌هایی مثل شادی و غم، انگیزه‌های اصلی و اولیه انسان هستند و بر انتخاب ما از خدمات و محصولات و پردازش پیام‌های بازرگانی مثل تبلیغات تاثیر می‌گذارند. هیجان و منطق و «درگیری ذهنی» مصرف‌‌کنندگان، نگرشی درباره محصولات، نام‌های تجاری و تبلیغات دارند و این نگرش‌ها بر تصمیم خرید مصرف‌کنندگان تاثیر می‌گذارد.  
روان‌ شناسی تبلیغات تجاری

پنج شنبه, 01 آبان 1393 - 12:55

روان‌ شناسی تبلیغات تجاری

هر‌روزه مصرف‌کنندگان در معرض صدها تبلیغ تجاری قرار می‌گیرند، تبلیغاتی که مصرف‌کنندگان معتقدند روی آنها تاثیرگذار نیست، ولی تولیدکنندگان این تبلیغات همچنان به کار تولید آن مشغولند. تبلیغات...
نگاهی به مبارزه تبلیغاتی برندها به بهانه نقص محصول جدید اپل / خم شدن آیفون واقعه‌ ای که در تاریخ تبلیغات جهان ثبت شد

پنج شنبه, 01 آبان 1393 - 12:19

نگاهی به مبارزه تبلیغاتی برندها به بهانه نقص محصول جدید اپل / خم شدن آیفون واقعه‌ ای که در تاریخ تبلیغات جهان ثبت شد

زمان انتقام فرارسیده است. جنگ تبلیغاتی بزرگی میان برندهای معتبر سازنده گوشی‌های همراه درجهان درگرفته است. اپل باید تاوان غرامت یک میلیارد دلاری را که چندی پیش بابت کپی‌برداری طراحی محصول از...
بررسی علل کم‌ توجهی به ایده‌ پردازی در کمپین‏های تبلیغاتی وطنی / بحران خلاقیت

چهارشنبه, 30 مهر 1393 - 12:03

بررسی علل کم‌ توجهی به ایده‌ پردازی در کمپین‏های تبلیغاتی وطنی / بحران خلاقیت

براساس برخی آمارها یک بزرگسال سالانه در برابر 52 هزار آگهی تلویزیونی قرار می‏گیرد. این به غیر‏ از انواع دیگری از تبلیغ شامل چاپی، محیطی، چریکی و.‌.‌. است که هر روز افراد با آن مواجه می‏شوند، اما...
قاب گوشی ، آیفون را به یك دوربین حرفه‌ ای تبدیل می‌ كند

سه شنبه, 29 مهر 1393 - 19:15

قاب گوشی ، آیفون را به یك دوربین حرفه‌ ای تبدیل می‌ كند

اگر می‌خواهید با آیفون خود عكس‌هایی بسیار با كیفیت شبیه به یك دوربین DSLR بگیرید، تیم  «Relonch Camera‌» یك نوع قاب گوشی طراحی كرده كه به شما اجازه انجام این كار را می‌دهد. این قاب كه با هدف استفاده...
آیا منافع وایبر بر مضار احتمالی اش می‌ چربد / روی خوب ابزارک‌ های پیام رسان

سه شنبه, 29 مهر 1393 - 18:24

آیا منافع وایبر بر مضار احتمالی اش می‌ چربد / روی خوب ابزارک‌ های پیام رسان

خلاقیت به معنای داشتن فکری جدید نیست. اینکه از بستر فکری جدید عناصر بی‌ربطی خارج شوند و از پیوند زدن آنها با یکدیگر ایده‌هایی خلاقانه شکل بگیرند، تفکری اشتباه است. خلاقیت کنار هم قرار دادن عناصر...
آینه محرك IKEA  از افراد تعریف و تمجید می‌ کند

دوشنبه, 28 مهر 1393 - 15:48

آینه محرك IKEA از افراد تعریف و تمجید می‌ کند

IKEA انگلستان به خوبی می‌داند كه چگونه مردم را تحریك كند! با اطلاع از این دانش مشترك كه بیشتر مردم درباره ظاهر خود تردید دارند، این برند با ایده یك «آینه محرك» به میدان آمد. این شركت تولیدكننده مبلمان...
<<  120 121 122 123 124 [125126 127 128 129  >>  

با ما در ارتباط باشید

021.88895341

021.88895342

info@Forsatnet.ir

شبکه های اجتماعی