تبلیغات | هزاران مقاله روز تبلیغات و برندینگ را اینجا ببینید - فرصت امروز

تبلیغات و برندینگ

نگاهی به تبلیغات اجباری در شبکه نمایش خانگی / مشتری‌ پراکنی به روش توفیق اجباری

دوشنبه, 28 مهر 1393 - 13:53

نگاهی به تبلیغات اجباری در شبکه نمایش خانگی / مشتری‌ پراکنی به روش توفیق اجباری

چند سالی است که فعالیت شبکه نمایش خانگی به وضوح بیشتر شده است، به‌گونه‌ای که بسیاری از هنرمندان به سمت ساخت فیلم‌ها و سریال‌های مختص به این شبکه‌ها گرایش پیدا کرده‌اند. برخی از کارشناسان...
خانه‌ سازی با تی‌ شرت

شنبه, 26 مهر 1393 - 19:11

خانه‌ سازی با تی‌ شرت

یك فرد علاقه‌مند به انجام بازی‌های كامپیوتری به نام مارك كرگر تی‌شرتی را طراحی كرده كه با آن می‌توان بازی خانه‌سازی Tetris  را تجربه كرد. او از پروژه‌ای مشابه موسوم به Instrucables برای طراحی این...
خود نمایی بهاره «لویی ویتون» با نمایش پوستر های حشرات غول‌ پیکر

شنبه, 26 مهر 1393 - 12:00

خود نمایی بهاره «لویی ویتون» با نمایش پوستر های حشرات غول‌ پیکر

در بهار 2013 پوسترهایی از حشرات غول‌پیکر که از محصولات به هم گره خورده لویی ویتون طراحی شده بودند، در کنار ویترین فروشگاه‌های این شرکت به نمایش درآمد که نشان‌دهنده زندگی دوباره در بهار و تقلید از طبیعت بود.به گزارش مارکتینگ نیوز، هدف لویی ویتون از طراحی این پوسترها جذب مشتریان دیوانه‌ مد در نمایش بهاره‌ خود بود.  
راهنمای تبدیل پیامک‌ های تبلیغاتی مزاحم به تبلیغات اثر بخش / رسانه‌ ای کم‌ هزینه با قابلیت بسیار

شنبه, 26 مهر 1393 - 11:31

راهنمای تبدیل پیامک‌ های تبلیغاتی مزاحم به تبلیغات اثر بخش / رسانه‌ ای کم‌ هزینه با قابلیت بسیار

بارها پیش آمده که با زنگ یک پیامک تبلیغاتی از خواب بیدار شده‌ایم؛ پیامکی که نه محتوای آن به گروه سنی ما مرتبط است و نه جنسیت ما در ارسال پیامک تبلیغاتی در نظر گرفته شده. وقتی پیامک را بی‌موقع دریافت می‌کنیم، به هیچ‌چیز جز اینکه به سرعت آن را از صندوق دریافت‌های گوشی همراهمان پاک کنیم فکر نمی‌کنیم.  
تقویم خلاق Swatch  با 317 نوار رنگی برای هر روز

پنج شنبه, 24 مهر 1393 - 13:57

تقویم خلاق Swatch با 317 نوار رنگی برای هر روز

یك طراح ارتباطات به نام پیتر فون فریهولد یك تقویم خلاق رنگارنگ را دیزاین كرده كه می‌تواند به راحتی پس از عبور روز‌ها و ماه‌ها بار دیگر مورد استفاده قرار بگیرد. تقویم رنگی Swatch  شامل 317 رنگ منتخب با...
تبلیغات پرزرق و برق کارگر نیست

پنج شنبه, 24 مهر 1393 - 13:47

تبلیغات پرزرق و برق کارگر نیست

مدل استفاده از محصولات سلولزی میان اکثر مشتریان با ویژگی‌های مختلف، یکسان است. معمولا قشر کمی از مصرف‌کنندگان این محصول روی مدل یا کیفیت آن حساس هستند. محصولی مثل دستمال کاغذی مانند شامپو نیست که مصرف‌کننده در پی کیفیت آن باشد و محصولات بی‌کیفیت از بازار حذف شود. به خاطر همین دلایل، تولید و عرضه این محصول مشکل است.   
نگاهی به کمپین تبلیغاتی پرهزینه تولید کننده دستمال کاغذی / تبلیغات پرریسک در بازار پررقیب

پنج شنبه, 24 مهر 1393 - 12:59

نگاهی به کمپین تبلیغاتی پرهزینه تولید کننده دستمال کاغذی / تبلیغات پرریسک در بازار پررقیب

فشار اقتصادی حال حاضر باعث شده مشتریان نسبت به قبل در خرید احتیاط بیشتری داشته باشند. این روزها مشتریان کیفیت کالاها را در کنار قیمت آن در نظر می‌گیرند؛ اگر قیمت با کیفیت متناسب نباشد آن کالا برای...
رونمایی از لامبورگینی آستریون

چهارشنبه, 23 مهر 1393 - 11:38

رونمایی از لامبورگینی آستریون

شرکت لامبورگینی ایتالیا در نمایشگاه خودروی پاریس ۲۰۱۴ مدل جدیدی از تولیدات خود را به بازار عرضه کرده که این مدل با پیشران هیبریدی بسیار قدرتمندش توانسته است نگاه‌های بسیاری را به خود جلب کند. طراحی لامبورگینی آستریون به‌گونه‌ای است که شباهت محسوسی به لامبورگینی‌های GT دهه 1970 میلادی دارد.  
استراتژی تبلیغاتی برندها درحمایت مالی  از رویدادها و سازمان‌ های مردم نهاد / حامیان بزرگ و حمایت‌ های بی‌ فایده

چهارشنبه, 23 مهر 1393 - 10:50

استراتژی تبلیغاتی برندها درحمایت مالی از رویدادها و سازمان‌ های مردم نهاد / حامیان بزرگ و حمایت‌ های بی‌ فایده

شرکت‌ها همیشه در تلاش برای بزرگنمایی خود در بازار براساس شیوه‌های تبلیغاتی مختلف هستند؛ شیوه‌هایی که اگر در جهت استراتژی برند حرکت کنند، باعث تقویت موقعیت شرکت‌ها در بازار خواهند شد، اما نقطه مقابلی نیز دراین مورد وجود دارد، اگر اقدامات شرکت‌ها در جهت خلاف استراتژی برند صورت بگیرد جز آسیب رساندن به آنها چیز دیگری را عاید شرکت‌ها نخواهند کرد.  
تبلیغات در سیما و حقوق مخاطب

سه شنبه, 22 مهر 1393 - 16:30

تبلیغات در سیما و حقوق مخاطب

در بین رسانه‌های مختلف جمعی، تلویزیون از ویژگی‌های منحصربه‌فردی برخوردار است كه باعث شده تا با بهره‌گیری از این ویژگی‌ها جایگاه خاصی از نظر تاثیرگذاری بر مخاطبان برای خود كسب کند.  تلویزیون در...
بایدها و نبایدهای بودجه‌ بندی تبلیغات / جلوگیری از هدررفت بودجه با تبلیغات هدفمند

سه شنبه, 22 مهر 1393 - 16:02

بایدها و نبایدهای بودجه‌ بندی تبلیغات / جلوگیری از هدررفت بودجه با تبلیغات هدفمند

شاید یکی از سخت‌ترین و در عین حال مهم‌ترین بخش‌های مدیریت تبلیغات، تقسیم‌بندی و بخش‌بندی بودجه آن باشد. این بودجه باید با درآمد و توان سازمان متناسب باشد و در شرایط اقتصادی حال حاضر بتواند...
بسته‌ بندی زیست محیطی فنجان قهوه ضایعات را كاهش می‌ دهد

شنبه, 19 مهر 1393 - 11:31

بسته‌ بندی زیست محیطی فنجان قهوه ضایعات را كاهش می‌ دهد

دو طراح فعال در حوزه بسته‌بندی به نام‌های جئونگ لان و جو سائه بوم یك نوع بسته‌بندی خاص را طراحی كرده‌اند كه با تركیب قهوه و چای فوری با اسم «CUP.FEE» شناخته می‌شود.  
نمایش پیام‌ های خصوصی روی موزهای Dole برای دوندگان ماراتن توكیو

شنبه, 19 مهر 1393 - 11:25

نمایش پیام‌ های خصوصی روی موزهای Dole برای دوندگان ماراتن توكیو

شرکت Dole با همکاری آژانس تبلیغاتی Dentsu Y&R جالب‌ترین موز‌ها را در جهان ارائه داد. در مسابقه دو ماراتن امسال توكیو، 200 دونده موز‌هایی شخصی را با اطلاعاتی نظیر زمان‌های پایان و تعریف و تمجید‌های دوستانشان در فیسبوك دریافت كردند كه البته همگی با جوهر خوراكی روی موز‌ها چاپ شده بود.   
تبلیغات اینترنتی چیست ؟

شنبه, 19 مهر 1393 - 11:16

تبلیغات اینترنتی چیست ؟

تبلیغات اینترنتی تاثیرگذار و قابل اندازه‌ گیری واضح است كه تبلیغات اینترنتی از همان شروع كار خود به این جهت ایجاد شده تا كمپانی‌ها راحت بتوانند بفهمند چه میزان از مشتریان و خریدارانشان از این...
نگاهی به تفاوت طراحی رسانه‌ های تبلیغاتی در ایران و جهان / بومی‌ سازی به دلیل سرقت!

شنبه, 19 مهر 1393 - 10:31

نگاهی به تفاوت طراحی رسانه‌ های تبلیغاتی در ایران و جهان / بومی‌ سازی به دلیل سرقت!

در هر روند تبلیغاتی چندین پیام برای انتقال به مخاطب تعریف می‌شود، پیام‌هایی که باید از طریق رسانه‌ها به مخاطب منتقل شوند و رسانه‌هایی که در انتقال بهتر پیام نقش مهمی را ایفا می‌کنند. شاید بتوان...
تبلیغ تلویزیون‌ های منحنی از طریق شخصیت‌ های سینمایی

چهارشنبه, 16 مهر 1393 - 11:09

تبلیغ تلویزیون‌ های منحنی از طریق شخصیت‌ های سینمایی

یکی از شیوه‌های قدیمی برای ساخت آگهی تلویزیونی، انتخاب و نمایش پیوسته بخش‌هایی از چند فیلم است به نحوی که بازیگران، به نظر متعجب و هیجان زده از محصولی باشند که می خواهیم آن را تبلیغ کنیم. این شیوه با وجود کهنگی اگر درست استفاده شود و ساخت خوبی داشته باشد هنوز می‌تواند کارآمد باشد.  
تبلیغات مغایر با ضوابط

چهارشنبه, 16 مهر 1393 - 11:00

تبلیغات مغایر با ضوابط

امروزه تلویزیون به‌ یکی از ابزارهای اساسی در گذراندن اوقات فراغت تبدیل شده است. ما که مخاطبان این رسانه هستیم خواسته یا ناخواسته مدت زیادی در معرض آگهی‌های تبلیغاتی قرار داریم و از آنجا که...
نقد مختصر شعارهای تبلیغاتی بانک‌ ها / پرتاب به سوی کدام هدف؟

چهارشنبه, 16 مهر 1393 - 10:40

نقد مختصر شعارهای تبلیغاتی بانک‌ ها / پرتاب به سوی کدام هدف؟

بانک‌ها از جمله بنگاه‌های اقتصادی هستند که معمولا کمپین‌های تبلیغاتی بزرگ و پرهزینه‌ای را به اجرا درمی‌آورند. طی سال‌های گذشته هزینه تبلیغاتی بانک‌های کشورمان سیری صعودی داشته و بخش بزرگی از...
جمع‌ آوری تبلیغات ضد اسلامی از شهر نیویورک

سه شنبه, 15 مهر 1393 - 18:22

جمع‌ آوری تبلیغات ضد اسلامی از شهر نیویورک

پس از اینکه یک گروه افراطی، برخی تصاویر و پوسترهای ضداسلامی را به بهانه مبارزه با داعش در سطح شهر نیویورک و روی اتوبوس‌ها و متروهای این شهر نصب کرده بودند، بر اثر برخی انتقادها مجبور شدند تعدادی از...
این بنیامین آن بنیامین نیست

سه شنبه, 15 مهر 1393 - 18:07

این بنیامین آن بنیامین نیست

در حوزه بازاریابی مراحل تعریف شده‌ای برای ورود یک نام جدید به بازار وجود دارد؛ مراحلی که تمام برندها باید آن را طی کنند تا حضوری مطمئن در بازار داشته باشند. اگر این مراحل به درستی توسط شرکت سپری...
نگاهی به پتانسیل‌ های تبلیغاتی بانک‌ ها و موسسات مالی / بانک هم رسانه است

سه شنبه, 15 مهر 1393 - 17:47

نگاهی به پتانسیل‌ های تبلیغاتی بانک‌ ها و موسسات مالی / بانک هم رسانه است

سال‌هاست که تبادلات مالی بازار از حالت سنتی خود خارج شده و به مدل‌های مدرن مبادلات روی آورده است. بانک‌ها و موسسات مالی به‌عنوان مهم‌ترین عنصر در این تبادلات شناخته می‌شوند که همزمان با تغییر...
تبلیغات مکان‌ محور

دوشنبه, 14 مهر 1393 - 17:24

تبلیغات مکان‌ محور

آیا می‌دانستید تبلیغات مكان‌محور نوعی از سرویس‌های ارزش افزوده به حساب می‌آید كه مورد توجه اپراتورهای ایران قرار گرفته‌ است؟  تبلیغات مكان‌محور (location- Based Advertisements) اشاره به اطلاعات تحت...
حرکات موزون مدل‌ ها برای تبلیغ برنج

دوشنبه, 14 مهر 1393 - 17:10

حرکات موزون مدل‌ ها برای تبلیغ برنج

برخی کارشناسان بر این باورند که آگهی‌های موزیکال همیشه مورد علاقه مردم کشور ما هستند. در دهه 70 این سبک آگهی رونق خوبی در تبلیغات کشور پیدا کرده بود. بعد از دهه 70 که نسل تازه‌ای وارد تبلیغات کشور شد،...
تورم ؛ عامل اصلی گرایش بانک‌ ها به جوایز تبلیغاتی

دوشنبه, 14 مهر 1393 - 17:02

تورم ؛ عامل اصلی گرایش بانک‌ ها به جوایز تبلیغاتی

 به تازگی بخش اعظم تبلیغات بانک‌ها روی جوایز متمرکز شده است. در این مورد هم بانک‌ها مشابه عمل می‌کنند و تا نسخه‌ای برای یک بانک جواب می‌دهد، همه به سراغ آن می‌روند. جایزه محور بودن بخش بزرگی از فعالیت‌های بازاریابی بانک‌ها در کشور ما و متعاقبا بازتاب این تفکر در تبلیغات بانکی، نکته‌ای است که تحلیل‌های کارشناسی فراوانی درباره آن ارائه می‌شود.  
نگاهی به کمپین تبلیغاتی یکی از بانک‌ های خصوصی / اغراق و اطلاعات زیاد ، اثر بخشی کم

دوشنبه, 14 مهر 1393 - 16:37

نگاهی به کمپین تبلیغاتی یکی از بانک‌ های خصوصی / اغراق و اطلاعات زیاد ، اثر بخشی کم

بخرید و جایزه بگیرید. از این خدمت استفاده کنید و جایزه بگیرید. جایزه دادن و جایزه گرفتن مد این روزهای شرکت‌ها شده است. جایزه دادن مانند کتی می‌ماند که در آتلیه عکاسی آویزان است و هرکسی می‌خواهد عکس...
آیا می‌ دانستید / نگرش مصرف‌ کنندگان در خصوص تبلیغات سیار

شنبه, 12 مهر 1393 - 12:08

آیا می‌ دانستید / نگرش مصرف‌ کنندگان در خصوص تبلیغات سیار

آیا می‌دانستید عدم استفاده مناسب از تبلیغات سیار می‌تواند لطمه جبران‌ناپذیری را به برند شما وارد سازد؟  از آنجایی كه تلفن‌همراه امروزه به‌عنوان جزیی از زندگی روزمره كاربران درآمده است و بسیاری به نوعی به این وسیله اعتیاد دارند،
بزرگ نمایی های غیرواقعی راه به جایی نمی برد

شنبه, 12 مهر 1393 - 11:55

بزرگ نمایی های غیرواقعی راه به جایی نمی برد

معمولا هیچ مصرف‌کننده‌ای انتظاری از انرژی‌زا بودن محصولات کنسروی ندارد. اکثر افراد فقط به خاطر زمان کمی که دارند، به سراغ این نوع غذاها می‌روند و هیچ کارشناس بهداشتی ادعای سلامتی این محصولات را...
<<  121 122 123 124 125 [126127 128 129 130  >>  

با ما در ارتباط باشید

021.88895341

021.88895342

info@Forsatnet.ir

شبکه های اجتماعی