تبلیغات | هزاران مقاله روز تبلیغات و برندینگ را اینجا ببینید - فرصت امروز

تبلیغات و برندینگ

67درصد نشان‌ های تجاری مشهور دنیا

چهارشنبه, 12 شهریور 1393 - 19:18

67درصد نشان‌ های تجاری مشهور دنیا

داشتن برند موفق همیشه آرزوی هر مدیری است، اما متاسفانه برخی مدیران ایرانی به مسائل مربوط به برندینگ خود توجه کافی و درستی ندارند. اگر در همین زمان به اکثر مدیران شرکت‌های ایرانی مراجعه کنیم و از آنها بخواهیم راجع به برند خود به زبان ساده چند خطی توضیح دهند یا داستان شکل‌گیری و روش پیشروی خود را توصیف کنند، از پس چنین کاری بر نخواهند آمد!  
فواید و معایب ساخت آگهی تلویزیونی درخارج از کشور / محصولات داخلی و تبلیغات ساخت خارج

چهارشنبه, 12 شهریور 1393 - 18:31

فواید و معایب ساخت آگهی تلویزیونی درخارج از کشور / محصولات داخلی و تبلیغات ساخت خارج

بسیار پیش آمده آگهی تلویزیونی را مشاهده کنید که ازلحاظ بصری و ساخت قوی و تکنیکی است ولی از لحاظ مفهومی هرچقدر به ذهن خودتان فشار بیاورید، نکته‌ای ازآن را درک نمی‌کنید. با دیدن این آگهی‌ها فورا...
بررسی «فرصت امروز» از اخلاق‌ مداری در تبلیغات / انحصار طلبی رسانه‌ ها در جذب آگهی‌

چهارشنبه, 12 شهریور 1393 - 15:36

بررسی «فرصت امروز» از اخلاق‌ مداری در تبلیغات / انحصار طلبی رسانه‌ ها در جذب آگهی‌

بی اخلاقی همیشه از موضوعات آزاردهنده است؛ به‌ویژه اگر این مسئله از سوی شرکت‌هایی اتفاق بیفتد که مخاطبان میلیونی دارند و قشر وسیعی از جامعه آنها را زیر ذره‌بین می‌گذارند. برخی از بی‌اخلاقی‌ها آشکار است و بسیاری از افراد درباره آن سخن می‌گویند؛ ولی برخی دیگر از آنها زیرپوستی است و پشت پرده اتفاق می‌افتد.  
تبلیغات جدید ضد سیگار

دوشنبه, 10 شهریور 1393 - 17:41

تبلیغات جدید ضد سیگار

مرکز کنترل و پیشگیری بیماری‌ها آخرین تبلیغات ضدسیگار خود را 24 ژوئن به‌ صورت آنلاین منتشر کرد؛ تبلیغاتی که تقریبا غیرممکن است کسی بتواند از کنار آن بی‌تفاوت بگذرد. این تبلیغات مردم را تشویق به ترک سیگار می‌کند و افراد سابقا سیگاری را نشان می‌دهد که در مورد زندگی با اثرات و مشکلات مصرف سیگار اعم از بیماری‌های لثه و سرطان صحبت می‌کنند.
برندسازی برای مناطق شهری

یکشنبه, 09 شهریور 1393 - 19:55

برندسازی برای مناطق شهری

مهندس تورج فرهادی، شهردار منطقه 14 تهران به‌عنوان یکی از مدعوین دعوت شده در کنفرانس برند ایرانی نگاه کلانی به مقوله برند‌سازی دارد. وی به دنبال پیداکردن تعاریف مناسبی از برندسازی فرهنگی، در این...
بررسی مشکلات برند سازی در گرد همایی مدیران / دوران رکود اقتصادی ، بهترین زمان برند سازی است

یکشنبه, 09 شهریور 1393 - 19:15

بررسی مشکلات برند سازی در گرد همایی مدیران / دوران رکود اقتصادی ، بهترین زمان برند سازی است

اوایل تیرماه، «مرکز مطالعات بهره‏وری و منابع انسانی سازمان مدیریت صنعتی» تهران میزبان 90 نفر از مدیران شرکت‌های تولیدی، صنعتی، خدماتی و اصناف بزرگ بود؛ مدیرانی که از اقصی نقاط کشور در این برنامه شرکت کرده بودند تا وضعیت برندسازی در کشور را تحلیل کنند. گزیده صحبت‌های سخنرانان این همایش را در ادامه بخوانید.  
کارکنان گپ سفید پوش شدند

یکشنبه, 09 شهریور 1393 - 18:45

کارکنان گپ سفید پوش شدند

گپ در عمل به وعده خود مبنی بر افزایش حداقل دستمزد کارکنان به 9 دلار در ساعت عمل کرده و کارکنان برای جشن گرفتن این اتفاق لباس سفید می‌پوشند. این شرکت تولید لباس چندملیتی که صاحب برندهایی همچون...
بایدها و نبایدهای تبلیغات محیطی / تبلیغات قانون ندارد

شنبه, 08 شهریور 1393 - 19:04

بایدها و نبایدهای تبلیغات محیطی / تبلیغات قانون ندارد

زمانی که تصمیم دارید بودجه ارزشمند سازمان خود را صرف تبلیغات محیطی کنید، حتما قبل از هر اقدامی این چند سوال را از خود بپرسید: مشتری من کیست؟ ویژگی‌های محصول من چیست؟ مزیت‌های محصول من چیست؟ مزایای مانور داده شده رقبا چیست؟ مزیت‌های قابل تبلیغ چیست؟  
تبلیغات در گذر زمان

شنبه, 08 شهریور 1393 - 18:43

تبلیغات در گذر زمان

آنچه امروز به‌عنوان تبلیغات نو و جدید می‌شناسیم، ریشه در اواخر قرن نوزدهم و اوایل قرن بیستم در کشور ایالات متحده دارد. اما به طور کلی برای تبلیغات اعم از سیاسی یا تجاری می‌توان سه دوره تاریخی قبل از انقلاب گوتنبرگ، اختراع و تکمیل ماشین چاپ در سال ۱۴۵۰ را در نظر گرفت. تاریخچه تبلیغات در ایران را می‌توان به طور کلی به دو دوره تاریخی تقسیم کرد:  
نگاهی کوتاه به کمپین برندینگ یک نام آشنا در حوزه صنایع غذایی / شرکتی که با تگ‌ لاین خود جهانگرد شد

شنبه, 08 شهریور 1393 - 17:29

نگاهی کوتاه به کمپین برندینگ یک نام آشنا در حوزه صنایع غذایی / شرکتی که با تگ‌ لاین خود جهانگرد شد

شرکت مزمز بعد از چندوقت دوری از محیط تبلیغات با کمپین وسیعی به این عرصه بازگشته است؛ بازگشتی پرسروصدا و جنجال برانگیز. شرکت تبلیغاتی «360 درجه» مجری این کمپین برای اجرای آن از تمامی رسانه‌های...
اینجا تبلیغ نکنید

جمعه, 07 شهریور 1393 - 15:20

اینجا تبلیغ نکنید

یکی از گام‌های مهم برای ساماندهی تبلیغات محیطی، پیدا کردن محل تبلیغ است. باید این نکته را در نظر داشت که هر جا تابلو هست، یعنی مخاطب هم هست. بنابراین بهتر است بدانیم که در کدام مکان‌ها ترجیحا تبلیغ نکنیم. در ادامه به برخی از این نبایدهای دنیای تبلیغات اشاره می‌کنیم:  
تبلیغات یغماگرانه

جمعه, 07 شهریور 1393 - 14:47

تبلیغات یغماگرانه

صنعت تبلیغات با همه سوابقی که در کشور ما دارد، هنوز هم جوان و هم غیرعلمی است. تبلیغات در جهان امروز و در عصر انفجار اطلاعات، در مراوده‌های اقتصادی و فرهنگی از جایگاه علمی - تخصصی و در ابعادی...
سلاطین تبلیغات دنیا

چهارشنبه, 05 شهریور 1393 - 11:25

سلاطین تبلیغات دنیا

شرکت‌های بزرگ سالانه بودجه قابل توجهی را صرف فعالیت‌های تبلیغاتی می‌کنند تا سهم بیشتری را از بازار به دست بیاورند. براساس گزارش‌های منتشر شده، 100 شرکتی که در سال 2013 بیشترین میزان تبلیغات را...
شکایت بازیگران از سوء‌ استفاده تبلیغاتی شرکت‌ ها

چهارشنبه, 05 شهریور 1393 - 10:59

شکایت بازیگران از سوء‌ استفاده تبلیغاتی شرکت‌ ها

کامبیز دیرباز، بازیگر سینما و تلویزیون از شکایت خود از شرکت تبلیغاتی که نام او و دیگر هنرمندان را برای تبلیغ در برپایی مراسم افطاری به کار برده است، خبر داد.  
اشتیاق مشتریان به تقلید از آگهی‌ های خارجی / حرف ، حرف مشتری است

چهارشنبه, 05 شهریور 1393 - 10:25

اشتیاق مشتریان به تقلید از آگهی‌ های خارجی / حرف ، حرف مشتری است

روزبه‌روز بر تعداد آگهی‌های تلویزیونی افزوده می‌شود؛ آگهی‌هایی که هر روز از لحاظ بصری پیشرفت می‌کنند، ولی از لحاظ محتوا چنگی به دل نمی‌زنند و فقط تعداد کمی از آنها ماندگار شده و در ذهن مخاطب باقی می‌مانند. کارشناسان تبلیغات، هرروز منتظر مچ‌گیری از آژانس‌های تبلیغاتی و شرکت‌هایی هستند که آگهی‌هایشان را از نمونه‌های خارجی کپی می‌کنند.
گزارشی از تبلیغات اجباری که در سطح شهر دریافت می‌ کنیم / میهمان‏های ناخوانده ، مزاحم یا مفید؟

یکشنبه, 02 شهریور 1393 - 19:05

گزارشی از تبلیغات اجباری که در سطح شهر دریافت می‌ کنیم / میهمان‏های ناخوانده ، مزاحم یا مفید؟

با اهالی ساختمان مشورتی کرده و تصمیم می‏گیرید که یک روز تعطیل تمامی درهای ورودی و نرده‏ها را رنگ کنید؛ تا با این کار حال و هوای تازه‏ای به نمای ساختمان ببخشید. حتی برای کم کردن هزینه‏های اضافی، به صورت خودجوش داوطلب می‌شوید که کار رنگ زدن را خودتان برعهده بگیرید! تماسی با دوستانتان گرفته و از آنها نیز می‏خواهید تا برای انجام این کار کمک تان کنند.  
با انواع بیلبوردهای تبلیغاتی آشنا شوید/انواع تبلیغات محیطی

شنبه, 01 شهریور 1393 - 19:06

با انواع بیلبوردهای تبلیغاتی آشنا شوید/انواع تبلیغات محیطی

امروز تبلیغات محیطی بخش قابل توجهی از بودجه تبلیغاتی شرکت‌ها را به خود اختصاص داده است. برای اینکه بدانیم کجا و چگونه تبلیغ کنیم، در گام اول باید با انواع رسانه‌های محیطی آشنا شویم. یکی از مهم‌ترین این رسانه‌ها، بیلبوردها هستند. بیلبوردها انواع مختلفی دارند که در ادامه به مهم‌ترین آنها اشاره می‌کنیم.  
كارت‌ های ویزیت چوبی از جنس بامبو

شنبه, 01 شهریور 1393 - 18:13

كارت‌ های ویزیت چوبی از جنس بامبو

یك شركت سازنده هنرهای دستی در پورتلند واقع در ایالت اورگان به نام « Grovemade» که پیش از این نام خود را با ساخت لوازم تزیینی زیبا برای محصولات اپل مانند قاب آیفون و كاورهای مك بوك بر زبان‌ها انداخته بود، یكسری كارت‌های ویزیت زیبا از جنس بامبو ساخته كه با لیزر برش داده می‌شوند.
حمایت قلبی از جام‌ جهانی

شنبه, 01 شهریور 1393 - 17:32

حمایت قلبی از جام‌ جهانی

اواخر سال گذشته هنگامی که مشغول برنامه‌ریزی کمپین سال ۹۳ مزمز بودیم، به این جمع‌بندی رسیدیم که مطابق با حال و هوای جام‌جهانی، حرف زدن اگرچه جذاب است اما تکراری است و بهتر آنکه نوآوری نیز در سبد...
بررسی «فرصت امروز» از تب داغ تبلیغات فوتبالی / جنجال‌ سازی رسانه‌ ای بر سر تبلیغات جام‌ جهانی

شنبه, 01 شهریور 1393 - 17:01

بررسی «فرصت امروز» از تب داغ تبلیغات فوتبالی / جنجال‌ سازی رسانه‌ ای بر سر تبلیغات جام‌ جهانی

تب تبلیغات جام‌جهانی میان شرکت‌ها بالا گرفته و هر شرکتی در تلاش برای گرفتن سهم بیشتر از این بازار داغ است. یکی ادعا می‌کند طرفدار است و دیگری می‌گوید از تیم ملی ایران حمایت مالی و روحی و جانی...
بازی دل‌ بوسکه در یک آگهی تلویزیونی ایرانی

شنبه, 01 شهریور 1393 - 16:42

بازی دل‌ بوسکه در یک آگهی تلویزیونی ایرانی

استفاده از شخصیت‌های معروف جهانی در آگهی‌های تلویزیونی رو به روز طرفداران بیشتری پیدا می‌کند. قبل از این تقلید از آگهی‌های خارجی را شاهد بودیم و حال شکل جدیدی از کپی‌کاری را در این صنعت نظاره‌گر هستیم. حالا شرکت‌های تبلیغاتی برای ساخت آگهی‌های تلویزیونی خود از شخصیت‌های معروفی استفاده می‌کنند که شهرت جهانی دارند.  
جذب مخاطب انبوه از طریق تبلیغات

شنبه, 01 شهریور 1393 - 16:24

جذب مخاطب انبوه از طریق تبلیغات

همه شرکت‌های تبلیغاتی هنگام طراحی کمپین تبلیغاتی برای نام‌های تجاری بزرگ، همیشه به دنبال یک چیز هستند و آن هم جلب‌نظر مخاطبان است. هرچه جلب‌نظر بیشتر باشد، نتایج راضی‌کننده‌تر خواهد بود. شرکت‌های تبلیغاتی برای تضمین موفقیت تبلیغات خود می‌توانند از استراتژی‌های زیر استفاده کنند.    
به آژانس‌ های تبلیغاتی اعتماد کنید

شنبه, 01 شهریور 1393 - 16:04

به آژانس‌ های تبلیغاتی اعتماد کنید

بحران اقتصادی که در سال‌های اخیر گریبانگیر اقتصاد کشور شده، کم‌کم اثرات خود را در صنعت تبلیغات کشور نشان می‌دهد. شرکت‌های صاحب‌نام ایرانی برای صرفه‌‌جویی در هزینه‌ها سعی می‌کنند به سراغ شرکت‌های تبلیغاتی سطح پایین‌تر بروند.      
کوکاکولا کیمیاگری می کند / تبدیل بطری های خالی به ابزارهای مفید

شنبه, 01 شهریور 1393 - 15:10

کوکاکولا کیمیاگری می کند / تبدیل بطری های خالی به ابزارهای مفید

به لطف كیت جدید «2nd Lives» كوكاكولا، می‌توانید هر بطری خالی كوكاكولا را به وسیله‌ای به مراتب دلپذیرتر تبدیل كرده و به‌عنوان عاشقان و دوستداران محیط‌زیست، از این بطری‌های خالی دوباره لذت ببرید.  
قابل توجه سازندگان آگهی‌ های تلویزیونی / لطفا موقع کپی دقت کنید

شنبه, 01 شهریور 1393 - 15:05

قابل توجه سازندگان آگهی‌ های تلویزیونی / لطفا موقع کپی دقت کنید

هنوز تب فوتبال داغ است و با اینکه تیم ملی ایران از جام‌جهانی 2014 خداحافظی کرده، ولی هنوز شرکت‌های جامانده از این رویداد، آگهی‌های مختلفی را از رسانه‌های مختلف پخش می‌کنند؛ آگهی‌هایی که با وجود...
تبلیغات محیطی فرصتی مناسب برای گریز از قانون

پنج شنبه, 30 مرداد 1393 - 12:57

تبلیغات محیطی فرصتی مناسب برای گریز از قانون

پیش‌نیاز شروع فعالیت و پیشرفت در هر زمینه‌ای، آگاهی از قوانین و مقررات محیطی بوده که قرار است در آن فعالیت صورت گیرد و افکار و اندیشه‌ها به عملکرد تبدیل شوند. در جوامع امروزی یکی از بزرگ‌ترین و مهم‌ترین عرصه‌های اجرایی شدن افکار، صنعت تبلیغات است. در نتیجه شروع هر فعالیتی در این زمینه، به آشنایی و آگاهی نسبت به قوانین و مقررات تبلیغاتی نیاز دارد.  
اندر مصائب پیامک‌ های تبلیغاتی / پیامی چو بوی خوش آشنایی

پنج شنبه, 30 مرداد 1393 - 11:35

اندر مصائب پیامک‌ های تبلیغاتی / پیامی چو بوی خوش آشنایی

«عزیزان میگن الان بگو.‌.‌. چشم؛ از فردا هر هفته یک کالا رو به شما معرفی می‌کنیم که نخرید! تعجب کردید؟؟ خب نخرید دیگه!! می‌پرسیدچرا؟!‌؟! چون هرتعداد که از اون کالا بخرید ما به همون تعداد به شما هدیه...
<<  125 126 127 128 129 [130131  >>  

با ما در ارتباط باشید

021.88895341

021.88895342

info@Forsatnet.ir

شبکه های اجتماعی