پنجشنبه, ۹ فروردین(۱) ۱۴۰۳ / Thu, 28 Mar(3) 2024 /
           
فرصت امروز

افزایش چشمگیر تعداد مشتریان تنها طی یک ماه

3 سال پیش ( 1399/3/7 )
پدیدآورنده : امیر آل علی   پدیدآورنده : جک بریتویسر  

همه شما با مقالات و کتاب هایی مواجه شده اید که در آن نویسنده ادعا می کند که در زمانی مشخص مثلا 30 روز، می توانید با رعایت موارد عنوان شده به وزن، درآمد، شادی و هر چیزی که بیان شده است دست پیدا کنید. با این حال آیا در زمینه کسب مشتری نیز می توان چنین صحبتی را به میان آورد؟ اگرچه ممکن است پاسخ شما به این پرسش منفی باشد. برای این موضوع و کسب جایگاه در بازار حداقل زمان لازم را یک سال تصور کنید، با این حال در جهان امروز با پیشرفت تکنولوژی، سرعت انجام هر اقدامی افزایشی فوق العاده را پیدا کرده است. به همین خاطر یکی از دلایلی که ممکن است باعث شده باشد که شما نسبت به این مقوله بدبین باشید، عدم امتحان کردن روش های درست است. با توجه به این امر که روش هایی که قصد معرفی آن ها را دارم، برای تمامی برندهایی که به عنوان مشاور آنها فعالیت کردم، کاملا کارساز بوده است، به همین خاطر اطمینان دارم که در صورت توجه به تمامی این 18 مورد، پس از یک ماه شاهد معجزه ای در تعداد مشتریان خود خواهید بود. در ادامه به بررسی آنها می پردازیم.

1-پروفایل خود را مورد بررسی قرار دهید

افزایش چشمگیر تعداد مشتریان یک ماه

اطلاعات درج شده در قسمت پروفایل در تمامی شبکه-های اجتماعی باید توضیحات مناسبی را در رابطه با شما ارائه کرده و پل های ارتباطی را ذکر نمایید. توضیحات بیش تر باعث خواهد شد تا افراد بهتر بتوانند تفاوت شما را با سایر برندها درک نکنند. درواقع در این مرحله شما باید دلیلی را برای انتخاب خود ایجاد نمایید. همچنین این نکته را به خاطر داشته باشید که هر اقدام صرفا به یک روز اختصاص نداشته و لازم است تا ضمن انجام سریع آن ها، پیگیری های لازم را نیز انجام دهید.پس از اتمام اقدامات، شما باید ضمن پیگیری های لازم، تا آخر ماه برای مشاهده نتایج صبر کنید.

مطلب مرتبط: 5 راهکار برای افزایش مشتریان مان در دنیای تجارت آنلاین

2-آموزش داشته باشید

آموزش سریعا باعث می شود تا تعداد مخاطبان شما افزایش پیدا کند. همچنین افراد هنگامی که برند شما را در حوزه ای توانا احساس نمایند، طبیعی است که اعتماد لازم برای انجام خرید را داشته و با گذراندن آموزش ها احساس نیاز شکل گیرد. در نهایت این اقدام می تواند باعث ایجاد یک منبع درآمد برای شما شود. به همین خاطر می توانید دوره آموزشی خود را به فروش رسانده و برای آن تبلیغات سایر برندها را نیز درج نمایید.

3-تولید محتوا داشته باشید

تمامی انواع محتواها باید مورد توجه شما قرار گیرد. در این رابطه شما باید به نحوی اقدام کنید که فراخوان عمل نیز می توان در انواع چالش ها، مشاهده نمود. با این حال حالت ساده آن، پرسش کردن و نظرسنجی از مخاطبین می باشد. در نهایت تلاش برای بازنشر محتواها توسط کاربران، از دیگر اقدامات مهم محسوب می شود.

4-در شبکه های اجتماعی تبلیغ نمایید

با توجه به این امر که در حال حاضر شبکه های اجتماعی، عمده فعالیت هر فرد را در بستر اینترنت تشکیل می دهد، تبلیغ در هر یک از آن ها می تواند شانس موفقیت برند شما را افزایش دهد. به همین خاطر در کنار حضور فعال، از تبلیغات نیز غافل نشوید. در این رابطه همکاری با اینفلوئنسرها را می توان بهترین روش حال حاضر تلقی نمود.

5-ارتباط خود با مخاطبان را افزایش دهید

درواقع شما نباید اجازه دهید که افراد صرفا بازدیدکننده محتواهای شما باشند. در این رابطه پاسخ دادن سریع به پیام های مخاطبین، از جمله موارد اولیه محسوب می-شود. در این رابطه تنها به ارتباط مجازی بسنده نکرده و برنامه های متنوعی را داشته باشید. همچنین ایجاد یک گروه از مخاطبین خاص که می توان آن ها را طرفدار به حساب آورد. باعث خواهد شد تا سایرین نیز تمایل داشته باشند با انجام اقداماتی بیشتر، در این دسته قرار گیرند. این امر خود دلیلی برای فعال ماندن کاربران خواهد بود.

6-تجزیه و تحلیل داشته باشید

از بازارهای مختلف می توان برای تحلیل اوضاع استفاده نمود. این امر کمک خواهد کرد تا استراتژی های به مراتب بهتری را برای خود انتخاب نمایید. با این اقدام می تواند وضعیت هر هفته را با یکدیگر مقایسه کرده و در صورت بروز مشکل، سریعا به دنبال راهکاری باشید.

7-به خواست مخاطب توجه کنید

اگرچه یکسری اقدامات ثابت وجود دارد، با این حال شما باید به خواسته های مخاطبین خود نیز توجه داشته باشید. برای مثال ممکن است حتی یک نفر از شما خواسته باشد تا مطلبی را منتشر کنید، تحت این شرایط با تامین نیازهای جدید و شخصی افراد، این باور را در ذهن همگان ایجاد خواهید کرد که شما ارزش بالایی را برای مخاطبین خود قائل بوده و خود باعث می شود تا تصور ذهنی آن ها بهبود پیدا کند.

8-پخش زنده و وبینار

این موضوع باعث خواهد شد تا ارتباط مشتری با شما وارد مرحله ای جدید شده و سریعا به اعتماد لازم دست پیدا کنند. درواقع برای اعتمادسازی سریع شما باید به دنبال بهترین راهکارها باشید. در این رابطه پخش زنده و وبینار به علت جدید بودن، می تواند جلوه یک برند بروز را به شما بخشیده و مخاطب را به رضایت بالایی برساند. با این حال توجه داشته باشید که تنها انجام این اقدامات کافی نبوده و هر دو این موارد باید ارزش مشاهده بالایی را داشته باشند. به همین خاطر حتما برای آنها برنامه ریزی دقیقی را داشته باشید.

9-در گفت وگوها شرکت کنید

آیا در سایت و صفحات شما در شبکه های اجتماعی بحثی رخ داده است؟ شما باید در این موارد حضوری موثر را داشته باشید تا شرایط به نفع شما جلو برود. همچنین می توانید در بحث های شکل گرفته در گروه-های مختلف و حتی صفحات دیگران نیز حضور داشته باشید تا با این اقدام نظرات را به سمت خود جلب کنید.

مطلب مرتبط: 7 استراتژی ساده برای افزایش مشتریان

10-از هشتگ استفاده نمایید

هشتگ ها کمک می کنند تا محتواهای شما در دسته بندی های گوناگون قرار گرفته و شانس دیده شده بالاتری را داشته باشند. با این حال پیدا کردن و به کار بردن تعداد زیادی هشتگ، می تواند امری دشوار و زمان-بر باشد. به همین خاطر ضروری است تا از نرم افزارهای موجود در این زمینه استفاده کنید. همچنین با رعایت اصول سئو، می توانید مخاطبین به مراب بیشتری را به سمت خود جذب کنید.

11-روابط خود را گسترش دهید

به هر میزان که دوستان بیشتری را داشته باشید، زمینه برای فعالیت شما نیز مهیاتر خواهد بود. در این رابطه فراموش نکنید که بسیاری از برندها حاصل همکاری چند دوست بوده اند. همچنین از آشناهاهای خود نیز غافل مشده و از آنها بخواهید که برای شما تبلیغ کنند.

12-بازاریابی ایمیلی را فراموش نکنید

اگرچه بسیاری از افراد تصور می کنند که این شیوه دیگر نتیجه بخش نیست، با این حال واقعیت این است که آمارها در این زمینه کاملا متفاوت بوده و در صورتی که به صورت حرفه ای اقدام نمایید، بدون شک نتیجه بخش خواهد بود. درواقع پیام های شما باید کاملا کوتاه و با ارائه یک پیشنهاد جذاب بدون نیاز به ثبت نام و ارائه مدارک معتبر باشد تا افراد تصور نکنند که ایمیل ارسال شده نوعی کلاهبرداری محسوب می شود.

13-به تشابهات توجه داشته باشید

در برخورد با افراد و یا برندها در صورتی که تشابهاتی وجود دارد، توصیه می شود که سریعا با آن ها همکاری نمایید. این امر باعث خواهد شد تا ظرفیت رشد شما افزایشی چشمگیر را پیدا کند. در نهایت حتی از ادغام با برندی دیگر نیز واهمه نداشته باشید. با این حال شما باید قبل از هر تصمیم، به خوبی به نتایج آن فکر کرده و اقدامی درست را انجام دهید.

14-به موضوعات محبوب توجه داشته باشید

اگرچه در بخش های قبل در رابطه با اهمیت تولید محتوا صحبت شد، با این حال واقعیت این است که تمامی موضوعات در جایگاهی یکسان قرار نداشته و شما باید برطبق اولویت ها اقدام نمایید. به همین خاطر توصیه می شود تا همواره محبوب ترین مباحث را مورد توجه جدی خود قرار داده آن ها را محور اصلی اقدامات خود قرار دهید. این امر باعث تنوع بالای اقدامات شما نیز خواهد شد. در این رابطه نیز برای پیدا کردن موضوعات محبوب، نرم افزارهایی وجود دارد که با یک جست وجوی ساده به انواع آن ها دست پیدا خواهید کرد.

15-تمامی نرم افزارها و تکنولوژی های سودمند را شناسایی کنید

این ابزارها به شما کمک خواهند کرد تا توان انجام اقداماتی را به دست آورید که در حالت عادی ممکن است چندین روز زمان را نیاز داشته باشد. در این رابطه ضروری است تا تمامی این ابزارها را شناسایی کرده و زمانی را صرف آموزش آن ها کنید.

16-برند شخصی ایجاد کنید

برند شخصی به شما کمک خواهد کرد تا ضمن مطرح کردن خود، در نهایت برند را نیز به جایگاهی بالاتر برسانید. در این رابطه تبدیل شدن به یک اینفلوئنسر یکی از راهکارهای مناسب می باشد.

17-سخنران و پست مهمان داشته باشید

درواقع شما نباید تنها به خودتان محدود باشید. در این رابطه استفاده از سیاست پست مهمان باعث می شود تا ضمن برطرف شدن بخشی از نیاز شما در این زمینه، توانایی جذب مخاطبان افراد دیگر را نیر به دست آورید. همچنین مصاحبه و گفت وگو با افراد مطرح حوزه کاری شما، از دیگر مواردی است که باعث خواهد شد تا در مرکز توجهات قرار بگیرید.

مطلب مرتبط:  5 راهکار برای افزایش مشتریان مان

18-مزیت ایجاد کنید

یک دوره تخفیف ویژه و یا هر اقدامی که باعث شود تا در مقایسه با سایر برندها، از مزیت بالاتری برخوردار شوید. باعث خواهد شد تا در کمترین زمان با تعداد زیادی مخاطب و مشتری مواجه شوید.

در نهایت با انجام تمامی این 18 اقدام، بدون شک پس از پایان ماه، شاهد تغییرات بزرگی خواهید بود. با این حال این نکته را فراموش نکنید که در بازارهای پررقیب، شرایط فعالیت سخت تر بوده و لازم است تا نگاهی واقع بینانه نیز داشته باشید. درواقع ممکن است در بازار شما، چنین نتایجی پس از سه ماه رقم بخورد. به همین خاطر نباید زود ناامید شوید.

منبع : business2community
برچسب ها : بازاریابی و فروش
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/6HbDridg
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاروکیلقطعات لیفتراکدستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورلیفتراکپرس لاین ساخت پرسشنامهرمان پرطرفدارسررسید 1403طراحی سایت فروشگاهشیر برقی گازتیزهوشان پایه ششمخرید نرم افزار حسابداریخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلتقویم رومیزیقیمت ورق گالوانیزهخرید قسطیتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه