سه شنبه, ۴ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Tue, 23 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

ترندهای مراسم CES 2020

4 سال پیش ( 1398/10/24 )
پدیدآورنده : امیر آل علی   پدیدآورنده : جیسون هالنر  

بزرگ ترین نمایشگاه معرفی تازه های تکنولوژی، سی ئی اس است که همواره در نخستین روزهای سال جدید در شهر لاس وگاس برگزار می شود. درست به مانند رسم هر ساله، به بررسی پنج ترند برتر این مراسم خواهیم پرداخت.

1-ساندویچ گیاهی

ترندهای مراسم CES 2020

گوشت یکی از پرمصرف ترین موارد غذایی در جهان محسوب می شود که با توجه به مسئله هایی نظیر گرم شدن زمین، نابودی فضای سبز و تغییرات اقلیمی ضرورت کاهش در این رابطه به شدت حس می شود. به همین خاطر نیز مسئله تولید گوشت های گیاهی، به یکی از مسائل جهانی تبدیل شده است که شرکت Impossible Foods در این رابطه گام های مهمی را برداشته است. مدیران این شرکت بر این باور هستند که طی سال های آینده قادر خواهند بود تا هر نوع گوشتی را به صورت گیاهی تولید کند. با توجه به این امر علت اصلی آتش سوزی اخیر استرالیا تغییرات اقلیمی عنوان شده است، بدون شک با رواج این دسته از گوشت ها، شاهد کاهش فاجعه های زیست محیطی خواهیم بود. به همین خاطر نیز از این فناوری، به عنوان برترین ترند امسال یاد می شود.

2-شهر هوشمند

ترندهای مراسم CES 2020

تصور شهری که در آن همه چیز در تسخیر تکنولوژی قرار دارد، تاکنون تنها در فیلم-های تخیلی مشاهده شده است، با این حال مدیران شرکت تویوتا به عنوان برترین برند حوزه خودروسازی در حال تبدیل این رویا به واقعیت هستند. درواقع ژاپن را باید میزبان نخستین شهر هوشمند جهان دانست که در آن تمامی خودروها به صورت خودران فعالیت کرده و همه چیز در بالاترین سطح فناوری قرار دارد. همچنین در این شهر به مسائل زیست محیطی نیز توجه خاصی شده و نیازی به سوخت های فسیلی وجود ندارد. درواقع طراحی این شهر به نحوی است که تمامی نیاز انرژی آن از طریق سوخت های جایگزین و انرژی های تجدیدپذیر تامین خواهد شد.

3-سنسور سلامت

ترندهای مراسم CES 2020

اگرچه مچ بندهای هوشمند و ابزارهای متعدد برای سنجش سلامت افراد در چند سال اخیر معرفی شده است، با این حال فناوری شرکت Withings ScanWatch را باید کامل ترین آنها دانست. وجود امکاناتی نظر دروغ سنج کاملا حرفه ای و بدون اشتباه، خود به تنهایی جذابیت کافی را به آن خواهد بخشید. بدون شک بسیاری از بیماری ها اگر از همان ابتدای شروع تشخیص داده شوند، شانس درمان بالایی را خواهند داشت که این ساعت هوشمند به صورت کامل این کار را برای شما انجام می دهد. امکان ارتباط با هر نوع گوشی تلفن همراه هوشمند نیز از دیگر ویژگی های آن محسوب می-شود.

مطلب مرتبط: گشتی در نمایشگاه CES

4-لپ تاپ تاشو

ترندهای مراسم CES 2020

لپ تاپ های حال حاضر از دو قسمت کیبورد و صفحه نمایش برخوردار است، با این حال نظر شما در رابطه با این امر که از تمامی ابعاد لپ تاپ خود بتوانید به عنوان صفحه نمایشگر استفاده کنید، چیست؟ بدون شک این امر جذابیت بالایی را به همراه خواهد داشت، با این حال الزام این امر، امکان خم شدن صفحه است. فراموش نکنید که در سال گذشته معرفی گوشی های تاشو با استقبال فوق العاده ای همراه بود و همین امر زمینه را برای پیاده کردن این طرح بر روی لپ تاپ ها نیز مهیا کرد. در این رابطه سه برند لنوو، مایکروسافت و دل طرح هایی را ارائه کرده اند. در نهایت فراموش نکنید که با این تکنولوژی شما می توانید صفحه کیبورد خود را به هر شکل و زبانی درآورده و ابعاد آن را شخصی سازی کنید. همچنین در اثر استفاده طولانی مدت، ظاهر اولیه کیبورد از بین نخواهد رفت و تمیز کردن آن نیز با سهولت به مراتب بالاتری همراه خواهد بود. به همین خاطر نیز پیش بینی می شود که با عرضه این دسته از لپ تاپ ها طی دو سال شاهد همه گیر شدن آنها باشیم. درواقع این طرح را باید نقطه پایانی بر لپ تاپ های حال حاضر به حساب آورد.

5-حذف کلید

ترندهای مراسم CES 2020

سه شرکت Sentons، UltraSense و Mui Lab تمرکز خود را بر روی حذف هرگونه کلید از زندگی انسان قرار داده اند. برای مثال طرح های آنها مبتنی بر حذف هرگونه کلید بر روی گوشی های تلفن همراه، خودروها و ساختمان ها است. فرض کنید که در هنگام مراجعه به خانه، به جای نیاز به استفاده از کلید، تنها با یک صفحه لمسی که طرح و رنگ آن کاملا مطابق با خواست خودتان است، مواجه شوید. با این پنل شما قادر به انجام هر کاری خواهید بود که روشن کردن چراغ ها، تنظیم شدت نور و یا تعیین زمان برای روشن و خاموش شدن آنها، تنها یکی از امکانات آن محسوب می-شود. درواقع با این پنل ها شما همه امکانات خانه را می توانید به صورت کامل مدیریت کنید.

منبع : cnet
برچسب ها : اصول کسب و کار
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/MLXG08zd
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاردستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایل
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه