جمعه, ۷ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Fri, 26 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز
بررسی استارتاپ هایی که دنیا را تکان خواهند داد

50 استارتاپ برتر سال 2019 کدامند؟

5 سال پیش ( 1397/11/11 )
پدیدآورنده : آنا مِیِر   پدیدآورنده : علی آل علی  

در دنیا هیچ گاه کمبود افراد دارای ایده های برتر و انگیزه کافی برای تعقیب آنها وجود ندارد. نگاهی کوتاه به سریع ترین شرکت های سال جاری در زمینه رشد و توسعه به خوبی بیانگر این موضوع خواهد بود.

کایروس به عنوان یک موسسه سرمایه گذاری معتبر در نیویورک به رسم چند سال اخیر بازهم فهرستی از کارآفرینان برنده سال 2018 را در ماه نوامبر منتشر کرد. در این فهرست به 2500 کارآفرین تازه کار اشاره شده است. افراد برگزیده این فهرست از 65کشور مختلف بودند. نکته جالب اینکه در این میان فقط 50 شرکت حضور داشتند. همه کارآفرینان این فهرست در پی ایده های بزرگ و جذاب هستند. به عنوان مثال، انتقال محیط های کار به خانه و کمک به دانش آموزان سراسر دنیا از جمله برترین ایده های این فهرست به حساب می آید.

استارتاپ برتر دنیا

در این مقاله من به بررسی 50 استارتاپ برتر سال به ترتیب حروف الفبا خواهم پرداخت. دلیل اصلی این کار سطح تقریبا برابر همه استارتاپ های موجود است. به این ترتیب امکان گزینش یکی بر دیگری وجود ندارد.

اتاق های آیندا؛ به هتل های پیشرفته سلام کنید

استارتاپ برتر دنیا

اتاق های آیندا یک سیستم مدیریت دارایی ها برای هتل های مستقل در کلمبیاست؛ هتل هایی که تحت پوشش این استارتاپ سه ساله قرار بگیرند، خدمات کاملی در زمینه مدیریت دارایی ها و بررسی اتاق های شان دریافت می کنند. سامانه آیندا امکانات استانداردی در زمینه ارائه صبحانه، وای فای، بطری های آب آشامیدنی، تلویزیون و حوله های تمیز فراهم می سازد. نکته مهم درخصوص خدمات این استارتاپ سرمایه گذاری عظیم آنها روی ارائه خدمات به صورت آنلاین است. به این ترتیب دیگر نیازی به اتلاف وقت برای دیدارهای رو در رو میان هتل های و مسئولان این سامانه نخواهد بود. همچنین بنا بر گزارش آیندا، میزان پذیرش هتل های تحت پوشش این سامانه در سه ماهه نخست 30درصد افزایش یافته است. در حال حاضر آیندا 37 هتل را در سه شهر مختلف تحت پوشش دارد.

بیبی اسپارکس، استارتاپی برای والدین

استارتاپ برتر دنیا

امروزه والدین گزینه های اندکی برای اعتماد به منظور تامین نیازهای جانبی فرزندان شان پیش رو دارند. تنها در صورتی که با یک پرستار کودک ازدواج کرده باشید، نیازی به جست وجوی پرستار و سایر امکانات جانبی برای کودک نخواهید داشت. در این میان آموزش های پیرامون نگهداری و تربیت کودکان بسیار مهم است. خوشبختانه سامانه آموزشی بیبی اسپارکس با سابقه پنج ساله در ارائه نکات و مطالب آموزشی به والدین یکی از گزینه های مناسب پیش روی پدر و مادرهای امروزی است. این سامانه به طور تخصصی در زمینه ارائه اطلاعات کاربردی و مهم به والدین کودکان خردسال (با تمرکز روی کودکان زیر یک سال) فعالیت می کند. دفتر مرکزی بیبی اسپارکس در شهر میامی قرار دارد. با این حال خدمات آنها در سراسر دنیا قابل دسترسی است.

بانکیتی؛ بانکداری حرفه ای با شیوه ای سنتی

بانکیتی به عنوان یک استارتاپ حوزه مالی در سال 2016 تاسیس شد. این اپ هوشمند در زمینه بانکداری به کاربران اجازه فهم بهتر از اصطلاحات و امور مالی را می دهد. همچنین در صورت نیاز امکان برقراری ارتباط با کارشناس های مختلف و دریافت توصیه های کاربردی نیز وجود دارد. این شرکت اخیرا اقدام به انتشار و عرضه کارت های اعتباری نیز کرده است. بانکیتی اگرچه یک شرکت بسیار هوشمند است و با بانک های بزرگی در آمریکا همکاری می کند، اما از شیوه ای بسیار سنتی برای کسب درآمد سود می برد. بر این اساس آنها از طریق کمک های داوطلبانه و پرداختی های دل به خواهی کاربران شان درآمد کسب می کنند.

فضای بیشتر با بامبیلیبی

بنیانگذاران شرکت «فضاهای بامبیلیبی» هدف اصلی خود را کاهش حجم وسایل مختلف یا به عبارتی دیگر افزایش حجم در دسترس افراد عنوان کرده اند. محصولات این شرکت سانفرانسیسکویی اکنون فقط به مشتریان برگزیده فروخته می شود. دامنه فعالیت آنها نیز به سانفرانسیسکو و سیاتل محدود می شود. با این حال نشانه های انکارناپذیری از موفقیت آنها در صورت شروع فروش همگانی مشاهده می شود. تخت ها، کمدها، کابینت ها و سایر تولیدات این شرکت جای بسیار کمی را اشغال می کند و در برخی موارد کاملا روی دیوارها و سقف ها نصب می شود. همچنین طراحی این محصولات با استفاده از اپ ساده ای برعهده مشتریان است. قیمت نهایی یک اتاق با تمام محصولات این برند بین 6 تا 10 هزار دلار خواهد بود. در حال حاضر برند بامبیلیبی فهرست انتظار بلند بالایی برای مشتریان خود تدارک دیده است. با این حال شاید در آینده ای نزدیک به سراغ تولید عمده و جلب مشتریان جهانی برود.

مطلب مرتبط: چالش های راه اندازی یک استارتاپ

کابین؛ جایگزینی مناسب برای سفر هوایی

به موازات اینکه خطوط هواپیمایی فضای کمتری برای فاصله میان صندلی های خود طراحی می کنند، سرویس های اتوبوس در حال رونق گرفتن هستند. استارتاپ کابین دقیقا با انتقاد از فضای ناکافی خطوط هوایی پا به عرصه کسب وکار گذاشته است. این موسسه با اتوبوس های لوکس خود سفرهای بسیار راحت و در عین حال ارزان قیمتی را به مشتریان خود ارائه می کند. مزیت اصلی کابین ارائه فضای کاری برای نشستن و حتی خواب مسافران است. جالب تر اینکه برای خواب در طول سفر نیاز به پرداخت هیچ هزینه اضافی نیست. به مانند خطوط هوایی در این اتوبوس ها نیز شما امکانات گسترده ای از قبیل وای فای رایگان دریافت خواهید کرد.

کالیپسو اِی اِل؛ امنیت پایدار حوزه سایبری

وقتی تکنولوژی تازه ای، مانند هوش مصنوعی، معرفی می شود، همیشه عده ای افراد سودجو به دنبال سوء استفاده از آن هستند. موسسه کالیپسو با دفتر مرکزی اش در شهر لس آنجلس در پی تامین امنیت کاربران و شرکت ها در حوزه آنلاین است. تمرکز اصلی آنها روی مشکلات سایبری و سرقت اطلاعات پیرامون آن است. با این حساب آنها تعهدات سنگینی در قبال مشتریان خود خواهند داشت. نکته مثبت سود بردن کالیپسو از کادر مجربی است. همچنین کالیپسو برای ارتقای سطح آگاهی مشتریانش، در کنار ارائه خدمات گسترده، آموزش های کاربردی در زمینه سایبر و هوش مصنوعی دارد.

کانال سی بی؛ خبرگزاری ویژه کارآفرینان

امروزه هر اتفاقی که در ایالات متحده رخ می دهد، تاثیر جهانی به دنبال دارد. به همین دلیل استارتاپ کانال سی بی با دفتر مرکزی اش در واشنگتن به دنبال دسترسی سریع تر کاربران به اخبار آمریکاست. تمرکز اصلی این استارتاپ روی اهالی کسب وکار در آسیا و حوزه اقیانوسیه است. به این ترتیب این افراد با استفاده از خدمات کانال سی بی آخرین اطلاعات کاربردی را در سریع ترین زمان ممکن دریافت خواهند کرد.

کامپوند؛ سرمایه گذاری مطمئن و محلی

این استارتاپ واقع در نیویورک در زمینه ایجاد صندوق های محلی املاک و مستغلات فعالیت دارد. تمرکز اصلی کامپوند روی شهرهای بزرگ همچون سانفرانسیسکو، نیویورک و میامی است. موسس های این استارتاپ هدف اصلی خود را جلب نظر نسل جدید سرمایه گذار ها عنوان کرده اند. ایده جذاب آنها کاهش نیاز سرمایه گذارها به جست وجوی محل سرمایه گذاری در خارج از شهرشان است. به این ترتیب نرخ مالیات بر درآمد آنها نیز افزایش نخواهد یافت. استارتاپ کامپوند بهترین نمونه در زمینه استفاده از هوش مالی برای ساماندهی یک کسب وکار است.

کاور؛ خانه های امن تر با فضایی بیشتر

استارتاپ برتر دنیا

استارتاپ کاور در حال کار روی یک هدف بسیار بزرگ است: تحقق رویای زندگی در خانه هایی زیبا و امن برای شمار هرچه بیشتر افراد. این استارتاپ چهار ساله اکنون روی ساخت خانه هایی با تجهیزات ایمنی بالا و حیاط های فوق کاربردی تمرکز کرده است. یکی از ایده های جالب این شرکت ساخت خانه های آماده و الحاق شان به خانه های موجود است. به این ترتیب فضای حیاط افراد بدل به جزئی از خانه شان خواهد شد. به هنگام فروش خانه نیز افراد به راحتی بخش از پیش ساخته شده را با خود جا به جا خواهند کرد.

بیمه پوششی؛ وقتی خرید بیمه کار دشواری نیست

خرید بیمه خانه یا ماشین نیازی به تحمل سختی چندانی ندارد. فقط کافی است به سراغ آژانس بیمه Covered Insurance رفته و فرآیند خرید بیمه را بسیار کوتاه کنید. این استارتاپ در سال 2016 شروع به کار کرد. هدف اصلی اش نیز کاهش دشواری های خرید بیمه برای متقاضیان است. به این ترتیب علاوه بر سهولت افراد، امکان دریافت اطلاعات کاربردی در مورد نوع بیمه مناسب شان نیز وجود خواهد داشت. به دلیل ارائه خدمات سریع و مشاوره های رایگان این شرکت اکنون شمار بالایی از مشتریان در سراسر آمریکا را دارد.

کوری وایز؛ سرمایه گذاری ساده برای همه

استارتاپ کوری وایز یکی از معدود اعضای آفریقایی این فهرست است. آنها با هدف تبدیل فرآیند سرمایه گذاری به کاری ساده برای مشتریان شان شروع به کار کرده اند. شعار اصلی آنها امکان سرمایه گذاری با هر میزان از پول است. به این ترتیب بسیاری از مشتریان آنها مبالغ بسیار اندکی را به عنوان سرمایه در اختیار آنها می گذارند. نکته جالب این که پس از گذشت یک سال از فعالیت این شرکت روز به روز بر میزان مشتریان شان افزوده می شود. برای سرمایه گذاری در این پلتفرم حداقل باید 100 نیارا (معادل 27 سنت) داشته باشید. نکته جالب اینکه مشاوره های این شرکت کاملا رایگان است.

مطلب مرتبط: چه افرادی برای کار در محیط استارت آپ مناسب هستند

کویداس؛ درمان ارزان و فراگیر

استارتاپ کویداس با دفتر مرکزی اش در سائوپائولو هدف اصلی خود را شخصی سازی خدمات درمانی و افزایش دسترسی مردم برزیل به همراه کاهش هزینه های آن عنوان کرده است. اکنون تمرکز اصلی اعضای کویداس بر روی ارائه خدما درمانی ارزان قیمت است. نکته جالب اینکه مشتریان با پرداخت هزینه اشتراک ماهانه از خدمات بسیار زیادی بهره مند خواهند شد. همچنین برای استفاده از خدمات این موسسه باید از طریق اپ رسمی آنها درخواست مان را ثبت کنیم. به این ترتیب خبری از مراجعه به درمانگاه و گرفتن نوبت نخواهد بود. بدون تردید این ایده یک تحول بزرگ در حوزه بهداشت و درمان محسوب می شود.

کوشیون؛ دیگر پول مان هدر نمی رود

همه ما تجربه تلخ مواجهه با هزینه های ناگهانی و غیر قابل پیش بینی را داریم. استارتاپ کوشیون با هدف رفع نگرانی کاربران در زمینه چنین هزینه هایی پا به عرصه گذاشته است. نرم افزار کوشیون ابزار قدرتمندی در راستای مقابله با تحمیل هزینه های ناخواسته با کاربران است. یکی از نمونه های بارز هزینه های اضافی مربوط به تراکنش های ناموفق است. در برخی از موارد هزینه تراکنش بانکی ناموفق به حساب افراد بازگردانده نمی شود. در چنین زمان هایی کوشیون از طرف کاربر خود با بانک وارد تماس می شود و درخواست بازگشت پول را ارائه می کند. نکته جالب در مورد این استارتاپ نحوه دریافت هزینه از مشتریان است. به این ترتیب در پایان هر ماه 25درصد از کل مبلغ زنده شده کاربران به عنوان حق اشتراک دریافت می شود.

دانا سیتا؛ زندگی دانشجویی راحت تر

استارتاپ دانا سیتا در شهر جاکارتا اندونزی فعالیت دارد. زمینه تخصصی دانا سیت فراهم سازی وام های مورد نیاز برای دانش آموزان اندونزیایی است. این استارتاپ یکی از نخستین پلتفرم های وام موجود در جنوب شرقی آسیا است و تا ماه مارس 2018 مبلغ 2میلیارد روپیه (نزدیک 144 هزار دلار) در قالب وام های دانشجویی به متقاضیان عرضه کرده است.

دورپورت؛ خانه امن با کلید هوشمند

دورپورت گوشی هوشمند ما را بدل به یک کلید همه کاره برای ورود به خانه خواهد کرد. این استارتاپ علاوه بر یک کلید امکان تعیین رمز عبور مشخص برای کارکنان تحویل محصولات مختلف را نیز دارد. به این ترتیب حتی اگر در خانه نباشیم هم سفارشات مان تحویل داده می شوند. نکته امنیتی در اینجا نصب دوربین های مختلف به منظور مشاهده حضور افراد در خانه است. به این ترتیب احتمال سرقت از خانه به کمترین میزان خود خواهد رسید. دورپورت به عنوان یک استارتاپ دو ساله با مقر اصلی اش در نیویورک اکنون به مرحله دریافت سفارشات انبوه رسیده است.

داپلر؛ حفظ رمزهای تان را به ما بسپارید

هیچ چیز به اندازه تلاش برای حفظ کردن رمز عبوری طولانی زمان افراد را هدر نمی دهد. به ویژه افرادی که در زمینه برنامه نویسی یا مدیریت سایت های بزرگ فعالیت دارند، باید رمزهای مختلف و بسیار طولانی را در ذهن داشته باشند. استارتاپ داپلر دقیقا برای کاهش مشکلات این دسته از افراد روانه دنیای کسب وکار شده است. این استارتاپ واقع در سانفرانسیسکو اکنون فقط سفارش همکاری با شرکت های واقع در شهر خود و سیاتل را قبول می کند. با این حال مدیران آن قول داده اند در آینده ای نزدیک کل آمریکای شمالی را پوشش دهند. براساس ادعای مدیران داپلر، با استفاده از این پلتفرم افراد به طور میانگین هشت ساعت در هفته در زمان شان صرفه جویی خواهند کرد.

فینچوآل؛ رویای شیلیایی با رویکردی جهانی

استارتاپ فینچوآل با دفتر مرکزی اش در سانتیاگو شیلی در تابستان سال گذشته رشد بسیار زیادی را تجربه کرد. دلیل اصلی آن نیز شرکت در طرح ترکیبی Y در شهر سانفرانسیسکو بود. فینچوآل که در سال 2016 تاسیس شده است، یک پلتفرم یکپارچه ارائه خدمات مدیریت مالی و سرمایه گذاری است که به کاربران خود اجازه سرمایه گذاری مبالغ بسیار اندک را می دهد. از نظر تکنیکی این استارتاپ نسخه آمریکای جنوبی پلتفرم های بزرگی همچون Betterment و Wealthfront است. دست اندر کاران فینچوآل نیز هیچ ترسی از اعتراف به این نکته ندارند. در حقیقت آنها در مصاحبه های گوناگون به تاثیرپذیری از الگوهای بزرگتر در کسب وکارشان اشاره کرده اند.

فلاکس؛ اطلاعات پزشکی ساده برای همه

تایلر شولتز دوباره برگشته است. هنوز هم بسیاری از کارشناس ها درگیر استارتاپ شولتز در زمینه تست خون با سرعت بالا هستند که وی استارتاپی جدید را معرفی کرده است. فلاکس نام استارتاپی در زمینه پزشکی است که آزمایش های حوزه سلامتی افراد تمرکز دارد. فلاکس به طور اصلی در سال 2017 تاسیس شد. با این حال به دلیل کار روی ارتقای آن و رساندنش به مرحله اجرایی هنوز به طور رسمی رونمایی نشده است. تایلر در سایت شخصی خود حوزه اصلی کار این استارتاپ را بررسی آزمایش های مختلف و ایجاد ارتباط میان آنها با میزان فعالیت و به طور کلی وضعیت بدن افراد عنوان کرده است. به عبارت ساده، این استارتاپ با بررسی همه جزییات مربوط به وضعیت سلامتی شما اطلاعات ساده و همه فهمی را در اختیارتان قرار می دهد. به این ترتیب آگاهی شما از وضعیت سلامتی تان افزایش می یابد.

مطلب مرتبط: ویدئو استارت آپ و راه اندازی کسب و کار

فروبانا؛ پایان دغدغه رستوران ها

آیا تا به حال فکر کرده اید که چه اتفاقی می افتاد اگر رستوران ها امکان ثبت سفارش مستقیم از مزارع با استفاده از یک اپ ساده را داشتند؟ استارتاپ کلمبیایی فروبانا دقیقا چنین سرویسی را ارائه می کند. با استفاده از این پلتفرم برقراری ارتباط میان کسب وکارها بسیاری از رستوران ها دیگر نگرانی بابت تهیه ملزومات خوراکی مورد نیازشان نخواهند داشت. نکته جالب چنین پلتفرمی امکان پیگیری سفارش به صورت لحظه ای است. همچنین می توان با یک مزرعه قرارداد طولانی برای خرید تمام تولیداتش ثبت کرد. به این ترتیب دیگر شاهد ناتوانانی رستوران ها در تهیه مواد خوراکی مورد نیازشان نخواهیم بود.

گودر؛ هدر دادن کمتر خوراکی برای کاهش گرسنگی

به مانند استارتاپ فروبانا، گودر نیز در زمینه خوراکی و غذا فعالیت دارد. آنها در تلاش برای ارتقای سطح دسترسی به غذا و کاهش میزان هدررفت انواع خوراکی ها هستند. این استارتاپ یک ساله طرف قرارداد بسیاری از سازمان های خیریه و نوانخانه هاست. اگرچه این سرویس برای افراد نیازمند غذای رایگان تهیه می کند، اما اگر طرف قراردادش شرکت های تجاری باشند، خدمات خود را به آنها خواهد فروخت. سیستم آنلاین گودر به طور حدودی میزان هدررفت خوراکی های شرکت ها را محاسبه می کند. سپس آن شرکت ها می توانند خوراکی های به هدر رفته خود را با همکاری گودر حفظ و به افراد نیازمند اهدا کنند.

Groww؛ سرمایه گذاری و آموزش ساده برای همه هند

این استارتاپ هندی تمرکز اصلی خود را بر افزایش دسترسی مردم هند به انواع فرصت سرمایه گذاری مانند صندوق های سرمایه ای اشتراکی عنوان کرده است. Groww در سال 2017 شروع به کار کرده و علاوه بر سرویس سرمایه گذاری به کاربران اطلاعات مناسبی در راستای فهم بیشتر از فرآیند سرمایه گذاری و نحوه شراکت های مختلف عرضه می کند. در حال حاضر این سرویس فقط در هند مشغول به فعالیت است. با این حال مدیران Groww اعلام کرده اند به زودی پیرامون گسترش دامنه کسب وکارشان تصمیم خواهند گرفت.

HappyEMI؛ ابزاری برای کمک به نیازمندان

پلتفرم HappyEMI در زمینه جمع آوری کمک های مردمی برای افراد کم توان فعالیت دارد. نحوه کار آنها همکاری با فروشگاه های بزرگ (واقعی و آنلاین) است. بر این اساس این فروشگاه ها با ثبت گزینه کمک به افراد بی بضاعت از علاقه مندان 2درصد هزینه بیشتر دریافت می کنند. نکته جالب در مورد فعالیت این شرکت جمع آوری 1.5 میلیون دلار از زمان تاسیس در سال 2017 است.

آزمایشگاه های هِکس؛ تحول بنیادی در علم کوانتوم

استارتاپ عکس با دفتر مرکزی اش در سانفرانسیسکو حتی یک سال هم از تاسیس اش نمی گذرد. این استارتاپ ادعای تولید یک ماده نانوپلیمری برای محاسبه و انسجام کوانتومی در دمای اتاق را دارد. به طور معمول محاسبه های کوانتومی از شیوه های سنتی محاسبه کامپیوترها سریع تر و کاربردی تر است. با این حال محاسبه های کوانتومی فقط در دمای بسیار پایین امکان پذیر است. با توجه به ادعای آزمایشگاه هکس به زودی شاهد انجام این محاسبات در محیط های کاملا معمولی خواهیم بود. به این ترتیب آزمایشگاه های هکس با موفقیت در آزمایش های کوانتومی شان به طور جدی تکنولوژی محاسبه کوانتومی را وارد مرحله تازه ای خواهد کرد.

هیگیا؛ تشخیص ساده سرطان

استارتاپ هیگیا در میکزیکوسیتی شروع به کار کرده است. هدف اصلی این شرکت ساده سازی تشخیص سرطان سینه تا جای ممکن است. محصول اصلی این شرکت یک دستگاه پوشیدنی است که امکان تشخیص وضعیت سرطان خانم ها را فراهم می کند. این دستگاه تحت عنوان اِوا با تشخیص دمای غیرعادی در بدن، افراد را نسبت به احتمال وجود سرطان سینه مطلع خواهد کرد. متاسفانه اِوا هنوز روانه بازار نشده است. همچنین قیمت نهایی آن نیز هنوز مشخص نیست. با این حال هیگیا به تازگی شروع به راه اندازی کمپینی اختصاصی برای محصولش کرده است. با این حساب در سال 2019 به زودی شاهد عرضه این محصول خواهیم بود.

پاسخ های تکالیف خانه؛ یادگیری ساده و بی دردسر

استارتاپ کالیفرنیایی «پاسخ های تکالیف خانه» در زمینه فراهم سازی امکانات کمک آموزشی نظیر ویدئوهای جانبی و تمرین های اضافی فعالیت دارد. طریقه استفاده از این پلتفرم بسیار ساده است. بر این اساس یک دانش آموز می تواند از تمرین ریاضی خود عکس گرفته و آن را در اپ برنامه بارگذاری کند. سپس آموزش مرحله به مرحله و آنلاین حل آن مسئله را دریافت خواهد کرد. پس از ثبت نام در این پلتفرم شمار محدودی از پرسش های رایگان در اختیار خواهیم داشت. با این حال برای طرح پرسش های بیشتر باید مبلغ مشخصی هزینه اشتراک پرداخت کنیم. کیفیت بالای خدمات این پلتفرم باعث توجه شمار بالایی از دانش آموزان و والدین آنها به «پاسخ های تکالیف خانه» شده است.

خُنوُ؛ سامانه کسب وکار جمع و جور

استارتاپ خُنوُ اگرچه هنوز در مرحله آزمایشی است و به طور رسمی رونمایی نشده، اما توجهات زیادی را به خود جلب کرده است. دفتر مرکزی این ایده جذاب در سانفرانسیسکو قرار دارد. هدف اصلی آن نیز ارائه خدمات پیشرفته و آخرین دستاوردهای تکنولوژی مانند هوش مصنوعی و فناوری بلاک چین به شرکت هاست. شاید در نگاه نخست خُنوُ فقط مخصوص شرکت های بزرگ به نظر آید، با این حال دست اندرکاران آن به فکر افراد عادی نیز بوده اند. بر این اساس سرویس های خُنوُ در آینده ای نزدیک به دو صورت عرضه می شود: نسخه تجاری و شخصی.

یکی دیگر از اهداف پلتفرم خُنوُ کاهش دشواری های یافتن نیروی کار حرفه ای برای شرکت هاست. از طرف دیگر، این استارتاپ به دنبال ساده سازی فرآیند یافتن شغل برای کارمندان نیز هست. به همین دلیل با ثبت نام در این سامانه شما فرصت یافتن نیروی کار مورد نیاز یا شغل دلخواه خود را خواهید داشت. بی شک کار با خُنوُ بسیار راحت تر از حضور در مصاحبه های استخدامی برای ساعت های طولانی خواهد بود.

کانداز؛ ایده آموزش ترکیه ای

استارتاپ کانداز یکی از معدود نمونه های ترکیه ای فهرست حاضر است. دفتر مرکزی آنها در شهر استانبول قرار دارد. به مانند بسیاری از ایده های قبلی، کانداز نیز در پی ساده سازی فرآیند تحصیل برای دانش آموزان است. به این ترتیب با استفاده از خدمات کانداز دیگر نیازی به مراجعه به معلم یا دبیر خصوصی برای یافتن پاسخ پرسش های مان نخواهیم داشت. دست اندرکاران این ایده برای سهولت کار دانش آموزان آن را در قالب یک اپ کاربردی ارائه کرده اند. مزیت اصلی این برنامه پشتیبانی از هر دو نسخه اندروید و IOS است. نحوه کار با کانداز نیز پرداخت حق عضویت ماهانه براساس میزان پرسش های مان است. سپس در کمترین زمان ممکن (در مورد پرسش های محاسباتی فقط چند ثانیه زمان لازم است) پاسخ پرسش های ما با جزییات ارائه خواهد شد. استارتاپ کانداز در سال 2016 تاسیس شد. اکنون فقط دانش آموزان ترکیه ای تحت پوشش سامانه آنهاست. با این حال مدیران آن برنامه جاه طلبانه ای برای توسعه کسب وکارشان در سر دارند.

مطلب مرتبط: مشکلات شخصی ساده بهترین ایده ها برای استارت آپ هستند

کیمیرا اسپورت؛ حرفه ای ورزش کنید

استارتاپ پنج ساله کیمیرا اسپورت با دفتر مرکزی اش در لندن برنامه خود را به طور جالبی معرفی کرده است: ما می خواهیم لباس های ورزشی شما نیز درست مانند خودتان برای مدتی طولانی همراه تمرین تان باشند. زمینه فعالیت کیمیرا اسپورت طراحی و ساخت لباس های ورزشی با پارچه های کاملا هماهنگ با شرایط ورزشکاران است. به این ترتیب دیگر شاهد مشکلاتی نظیر کاهش میزان خون رسانی (به دلیل جنس نامطلوب پارچه لباس ها و فشارشان به پوست) و تنگی نفس (ایجاد حساسیت برای ورزشکار) نخواهیم بود. همچنین دست اندر کاران طراحی این استارتاپ به فکر ارائه اطلاعات دقیق به مشتریان خود در زمینه وضعیت سلامتی شان نیز بوده اند. به این ترتیب با طراحی یک اپ ویژه و سنسورهای خاص در لباس ها، ورزشکاران به سرعت و کاملا ساده اطلاعات مربوط به وضعیت جسمانی و سلامتی خود را دریافت خواهند کرد. نظر به اینکه در بسیاری از مواقع اطلاعات ارائه شده از سوی نرم افزارهای ورزشی برای کاربران قابل فهم نیست، اپ کیمیرا اسپورت تمام اطلاعات عرضه شده را به زبانی ساده بیان خواهد کرد.

ماری گلد؛ به سلامتی سلام کنید

استارتاپ Marigold Health به خوبی می داند که گاهی اوقات ما امکان صبر برای گرفتن وقت ملاقات با پزشک ها را نداریم. این استارتاپ در سال 2017 تاسیس شده است و دفتر مرکزی اش در شهر بالتیمور قرار دارد. زمینه اصلی فعالیت این شرکت ایجاد پلتفرمی به منظور عرضه و تبادل اطلاعات پیرامون مسائل پزشکی است. شرکت Marigold Health از متخصصان حوزه پزشکی و تکنولوژی تشکیل شده است. به همین دلیل آنها هم ابزار لازم برای خلق اطلاعات پزشکی و هم تخصص کافی به منظور تبدیل آن به پلتفرمی ساده را دارند. به نظر می رسد با ساحت این پلتفرم زنگ خطر به طور جدی برای پزشکان و بیمارستان ها به صدا در آمده باشد. به این ترتیب با توسعه چنین استارتاپی شاید دیگر نیازی به مراجعه به بیمارستان نداشته باشیم.

مزیت اصلی کار شرکت Marigold Health عرضه اپ ویژه به منظور بررسی وضعیت جسمانی کاربران است. این کار از طریق وارد کردن برخی اطلاعات ساده و اولیه در کادر ویژه این اپ صورت می گیرد. به این ترتیب در صورت داشتن علائم نامناسب توصیه های لازم ارائه خواهد شد. همچنین با خرید سنسورهای Marigold Health به هنگام بروز مشکل حاد برای بدن مان به طور خودکار اورژانس منطقه در جریان قرار می گیرد.

مُداله؛ خانه تان را ارتقا دهید

آیا شما نیز در طول چند وقت اخیر به فکر گسترش خانواده تان هستید؟ اگر پاسخ تان مثبت است، بهترین گزینه برای شما خرید از مُداله است. این استارتاپ آمریکایی در زمینه تولید خانه های کاربردی تخصص دارد. به این ترتیب خانه تولیدی این شرکت هماهنگ با نیاز ساکنان تغییر شکل می دهد. به عنوان مثال، اگر فرزند تازه ای به خانواده شما اضافه شد، خانه تولیدی مُداله به سادگی یک اتاق جدید برای این عضو تازه فراهم خواهد کرد. اکر به دنبال خانه ای ارزان با قابلیت ارتقا هستید، می توانید با هزینه ای بسیار اندک خانه ای یک خوابه به همراه یک سرویس بهداشتی سفارش دهید. به این ترتیب در صورت نیاز یک طبقه کاملا مشابه در بالای خانه تان نصب می شود. همچنین دیوارهای خانه های مُداله به سادگی جا به جا می شود. به این ترتیب در صورت نیاز پی ساختمان هم قابل گسترش خواهد بود.

یکی از ایده های جالب مُداله طراحی خانه های دوبلکس برای کسانی است که 100 درآمدزایی از اجازه یکی از طبقات شان را دارند.

مونِتوس؛ سرمایه گذاری بی دردسر به صورت آنلاین

این شرکت یکی دیگر از استارتاپ های برزیلی مقاله حاضر است. دفتر مرکزی مونتوس در شهر بلو هوریزنته قرار دارد. این شرکت در زمینه ارائه توصیه های کاربردی برای کاهش میزان مالیات کاربرانش فعالیت دارد و همچنین در صورت علاقه می توان از توصیه های تخصصی این پلتفرم آنلاین در راستای یافتن بهترین فرصت ها برای سرمایه گذاری در دنیای کسب وکار آنلاین یا سنتی استفاده کرد. مزیت اصلی این پلتفرم ارائه آن در قالب یک اپ ساده برای گوشی های هوشمند است. به این ترتیب در هر زمان و مکانی امکان استفاده از خدمات مونتوس وجود خواهد داشت.

مونتوس از سال 2016 به طور رسمی فعالیت خود را شروع کرده است. هدف اصلی آنها کمک به سرمایه گذارهای تازه کار و جوان در راستای کسب موفقیت در دنیای کسب وکار است. همچنین آنها ارتقای سطح سواد اقتصادی و مالی مشتریان خود را نیز مد نظر دارند. به همین دلیل توصیه های آنها به طور معمول دارای بیانی ساده و همه فهم است.

شیوه درآمدزایی مونتوس نیز در نوع خود جلب توجه است. آنها از سود مشتریان شان میزان ناچیز 0.06درصد برای خود بر می دارند. بدون تردید یک سرمایه گذاری مطمئن ارزش شراکت با مونتوس را خواهد داشت. اگرچه سطح فعالیت این استارتاپ هنوز محدود به برزیل است، با این حال براساس وعده های تیم مدیریتی مونتوس به زودی شاهد حضور آنها در کل آمریکای جنوبی و جهان خواهیم بود.

مُوو؛ دوچرخه سواری حرفه ای

 

دوچرخه سواری هنوز هم یکی از تفریحات و البته ورزش های پرطرفدار جهان است. اگرچه در طول یک قرن اخیر خودروهای متنوعی روانه بازار شده است، اما هنوز هم بسیاری افراد پا زدن روی دوچرخه را بر هدایت خودروها ترجیح می دهند.

پیشرفت تکنولوژی همانطور که زندگی ما را تحت تاثیر قرار داده، ورزش ها و تفریحات متنوعی را نیز دگرگون ساخته است. یکی از این ورزش ها دوچرخه سواری است. امروزه اغلب دوچرخه سواران از اپ های هوشمند برای مسیریابی استفاده می کنند. همچنین این دسته از افراد به منظور اشتراک گذاری مسیر مورد نظرشان با دیگران از اپ های مختلف این حوزه استفاده می کنند. در این میان استارتاپ مُوو ایده جالبی برای الکترونیکی ساختن دوچرخه ها ارائه کرده است. بر این اساس کاربران با نصب سنسورهای ویژه این شرکت به دوچرخه های خود علاوه بر دریافت اطلاعات دقیق در مورد نحوه دوچرخه سواری شان، پیرامون وضعیت دوچرخه خود نیز اطلاعات جالبی را دریافت می کنند. شاید بزرگترین نقطه ضعف این استارتاپ پشتیبانی آن از نسخه های پیشرفته دوچرخه هاست که دارای سیستم هوشمند تبادل اطلاعات هستند. به این ترتیب امیدواری اصلی دست اندر کاران مُوو به توسعه فناوری حوزه دوچرخه سازی معطوف است. با این حال از زمان شروع به کار مُوو در سال 2017 بسیاری از دوچرخه سواران به سراغ شان رفته اند.

نارمی؛ خدمات بانکداری دیجیتال برای بانک های کوچک

در دنیای پوشیده از دستاوردهای تکنولوژی حتی بانک ها نیز باید به فکر تغییر نوع سرویس دهی به مشتریان شان باشند. شاید در زمان گذشته برخی از ایده های ساده مانند اهدای جوایز مناسبتی یا قرعه کشی مشتریان را به سوی بانک ها جلب می کرد، با این حال اکنون ماجرا به طور کامل تغییر کرده است. همین تغییر شرایط کسب وکار بانکداری موجب پدیدآمدن استارتاپ نارمی شده است. این شرکت در زمینه ارائه خدمات موبایلی و آنلاین بانکداری به مناطق محلی و موسسه های مالی و پولی فعالیت دارد. نارمی با دفتر مرکزی اش در نیویورک تمرکز اصلی خود را روی ارائه خدمات نوین و هماهنگ با آخرین دستاوردهای تکنولوژی به منظور مدرن سازی و دیجیتالی کردن تجربه بانکداری شرکت ها قرار داده است. طرف قراردادهای اصلی نارمی در حال حاضر بانک های کوچک هستند. به این ترتیب خدمان نارمی بدل به ابزاری مناسب برای بانک های کوچک به منظور رقابت با غول های بزرگ مالی و بانکی شده است.

NuID؛ دیگر نگران سرقت اینترنتی نباشید

NuID همانطور که از نامش پیداست، یک استارتاپ حرفه ای در زمینه احراز هویت کاربران اینترنتی و همینطور ساده سازی فرآیند ذخیره رمز عبورهای مختلف برای فروشگاه های آنلاین است. همچنین با استفاده از این ابزار دیگر نیازی به تعریف سدهای امنیتی برای جلوگیری از سرقت اطلاعات نیست. چراکه NuID یک دیوار امنیتی یکپارچه را به کاربرانش عرضه می کند. ارتقای سطح کاربری فناوری بلاک چین هم اخیرا در دستور کار این استارتاپ قرار گرفته است. به این ترتیب سر و کار ما با یک شرکت کاملا حرفه ای خواهد بود.

هدف اصلی استارتاپ NuID ابتدا حفاظت از اطلاعات کارت های بانکی و سایر اطلاعات مهم کاربران اینترنتی شهر سانفرانسیسکو بود. با این حال پس از استقبال گسترده مردم و موفقیت در تامین امنیت آنها کم کم دامنه فعالیت آنها نیز گسترش یافت. اکنون NuID تمام آمریکای شمالی را پوشش می دهد. با این حال کار بسیار دشواری برای پوشش سراسر جهان در پیش دارد. در درجه اول زیرساخت های لازم برا این کار در دسترس مدیران شرکت نیست. همچنین وجود رقبای سرسخت در مناطق مختلف دنیا کار را برای آنها پیچیده خواهد کرد.

Open App؛ سفری امن برای شرکت های مسافرتی

استارتاپ Open App در زمینه طراحی، توسعه و فروش قفل های هوشمند برای حفاظت از محموله های باری و سوخت خطوط مسافرتی فعالیت دارد. این شرکت هندی همچنین در تلاش برای ساخت نرم افزاری هوشمند به منظور هماهنگی با قفل های خود نیز به موفقیت های شگرفی دست یافته است. به این ترتیب شرکت های حمل و نقل با استفاده از قفل های هوشمند و نرم افزار Open App امکان مشاهده دقیق میزان سوخت باقی مانده وسیله نقلیه و محل قرارگیری دقیق محموله ها به صورت زنده را خواهند داشت. در کشوری مانند هند بسیاری از حل و نقل های همراه با سرقت از محموله های مسافرین و همچنین سوخت وسایل است. به همین دلیل در بعد محلی ایده Open App بسیار جالب به نظر می رسد. با این حال استقبال جهانی از آن به دلیل نبود برنامه ای دقیق برای توسعه کسب وکار از سوی مدیران Open App در هاله ای از ابهام است. اگرچه براساس وعده شرکت به زودی شاهد عرضه نسخه خانگی قفل ها و نرم افزار شان خواهیم بود.

پاترایز؛ خداحافظی با دانش آموزان و فارغ التحصیلان بیکار

پاترایز یک استارتاپ دیگر مخصوص دانش آموزان است. با این حال ماهیتش به طور کامل با نمونه های قبلی مقاله متفاوت است. بر این اساس پلتفرم پاترایز طیف مشتری هدف خود را دانش آموزان و فارغ التحصیل های جویای کار تعریف کرده است. به عبارت بهتر، آنها در زمینه ارائه اطلاعات و آگهی های استخدامی مناسب به این دسته از افراد فعالیت دارند. مزیت اصلی پلتفرم پاترایز انجام خودکار فرآیند تهیه رزومه، ارسال و چانه زنی بر سر قیمت با شرکت ها برای کاربرانش است. نکته جالب در مورد این استارتاپ فعالیت کارشناس هایی با سابقه کار در گوگل و فیس بوک است. به این ترتیب می توان تا حد زیادی از کیفیت کاری گروه پاترایز مطمئن بود.

وقتی سر و کار ما با طیف دانش آموز و تازه فارغ التحصیل است، نمی توان از همان ابتدا حق اشتراک دریافت کرد. دلیل آن نیز واضح است: این دسته از افراد در ابتدای راه هستند و پول چندانی ندارند. به این ترتیب پاترایز شیوه جالبی برای دریافت هزینه از مشتریانش اتخاذ کرده است. بر این اساس ما تا زمانی که شغلی از طریق این سامانه پیدا نکنیم، نیازی به پرداخت هزینه نخواهیم داشت. سپس با دریافت شغل مناسب از طریق پاترایز در سال نخست 9درصد از حقوق ما به عنوان دستمزد در اختیار آنها قرار خواهد گرفت. بدون تردید یافتن شغلی مناسب ارزش 9درصد از حقوق ما آن هم فقط در سال نخست را دارد.

نکته مهم درخصوص پاترایز الزام کاربران به اختصاص حداقل 10ساعت در هفته به ارتقای مشخصات پروفایل شان و افزایش توانمندی های شخصی و مهارت شغلی است. به این ترتیب شانس آنها برای یافتن شغل مناسب افزایش خواهد یافت.

پیلار؛ بازپرداخت آسان وام های تحصیلی

استارتاپ پیلار شاید به بسیاری از ما در زمینه جلوگیری از پرداخت هزینه بیش از اندازه به هنگام بازپس دهی وام های دانش آموزی کمک کند. زمینه فعالیت اصلی پیلار ارائه توصیه های کاربردی برای دانش آموزان به منظور پرهیز از پرداخت هزینه های بیش از اندازه است. همچنین اگر تازه به فکر گرفتن چنین وام هایی هستید، پیلار به شما بهترین وام با شرایط بازپرداخت را توصیه خواهد کرد.

توجه داشته باشید که در مورد برخی از وام ها پرداخت پیش از موعد به نفع افراد است. به همین دلیل پیلار در چنین مواردی وام گیرنده را به طور کامل در جریان امور می گذارد تا میزان هرچه بیشتری از پول خود را ذخیره کند.

شاید تنها نقطه ضعف این پلتفرم فعالیت اختصاصی آن در نیویورک است. مدیران پیلار هدف فعلی خود را بهبود کیفیت سرویس های خود عنوان کرده اند. به این ترتیب در کوتاه مدت خبری از گسترش مناطق تحت پوشش پیلار نخواهد بود.

Positive Foods؛ غذای لذیذ در سفر

شرکت Positive Foods در زمینه تهیه غذاهای سالم (غذاهایی سالم، نه نمونه های تراریخته شده) ویژه میل در سفر یا جا به جایی درون شهری فعالیت دارد. به عنوان مثال، فرض کنید یک سالاد سبزیجات و مرغ لذیذ را در داخل اتوبوس کاملا بی دردسر میل می کنید. یا اینکه سوشی آبدار تونا را بدون اینکه لباس تان در مترو کثیف شده یا غذای تان روی سطح واگن بریزد، میل کنید. نکته جالب در مورد Positive Foods صرف تهیه غذاهای سالم است. بر این اساس آنها هیچ آشپزخانه ای ندارند. بلکه با کترینگ های مختلف طرف هستند. هر بشقاب غذای آنها بنا بر آشپزخانه طرف قرارداد که در منوی شان نیز مشخص است، متفاوت خواهد بود. طرز بسته بندی غذاهای Positivr Foods به گونه ای است که با کمترین دردسر ممکن میل شود. مزیت اصلی آنها نیز در حوزه تهیه و فروش غذا همین نکته است. بشقاب های غذای Positive Foods به دو صورت ارسال رایگان یا تحویل در رستوران های مختلف عرضه می شود، بنابراین دست ما در انتخاب نوع تحویل غذا کاملا باز خواهد بود.

مطلب مرتبط: راهنمای استخدام پرسنل برای مؤسسان استارت آپ

Possible Finance؛ در کمترین زمان وام بگیرید

استارتاپ Possible Finance با شعار فراهم سازی وام های کمتر از 500 دلار در مدت زمان زیر یک دقیقه به شهرت بسیار بالایی دست یافته است. نکته جالب درخصوص این استارتاپ طراحی اش از سوی اعضای سابق شرکت آکسون است. شرکت آکسون در زمینه تولید دوربین های فوق پیشرفته برای نیروهای پلیس (به منظور نصب روی لباس آنها) فعالیت دارد، بنابراین آنطور که به نظر می رسد، سازندگانPossible Finance با یک چرخش محسوس به جای ابزارهای امنیتی به سراغ حوزه خدمات مالی آمده اند.

یک نکته مهم در حوزه خدمات مالی و به ویژه ارائه وام به متقاضیان نحوه دریافت سود شرکت هاست. بر این اساس Possible Finance با توجه به وضعیت اضطراری بسیاری از مشتریانش در تهیه وام، بحث کسب سود را به طور بلندمدت دنبال می کند. به این ترتیب پس از دریافت وام شما در بازه زمانی شش ماه امکان پرداخت هزینه سرویس تان به شرکت را خواهید داشت.

ابتدا شرکت Possible Finance فقط در سیاتل فعالیت داشت. با این حال اکنون آنها تمام ایالت های آمریکا را زیر پوشش خود دارند. به دلیل سابقه فعالیت در شرکت تولید تجهیزات و نرم افزارهای امنیتی، از نظر امنیتی فعالیت Possible Finance در وضعیت بسیار مطلوبی قرار دارد. بنابراین مشتریان آنها نگرانی چندانی بابت سرقت اطلاعات شان ندارند.

یکی از ایده های جالب دست اندرکاران Possible Finance راه اندازی سیستم شارژ حساب کاربران به منظور وام دادن به افراد نیازمند است. به این ترتیب اگر قصد انجام کار خیر را داشته باشیم، گزینه «اهدای وام» یکی از انتخاب های برتر ما خواهد بود. توجه داشته باشید که شرکت در مورد وام های اهدایی در این مورد هیچ گونه سودی دریافت نمی کند.

کویلت؛ جامعه کوچک زنان

استارتاپ لس آنجلسی کویلت یک سامانه هوشمند و سریع به منظور برقراری ارتباط هرچه نزدیک تر میان زن های کارآفرین نیازمند تشکیل تیم کاری، اجتماع حرفه ای یا فضای کسب وکار است. به منظور فهم بهتر نحوه فعالیت کویلت بهتر است آن را با شرکت Airbnb مقایسه کنید. درست به مانند این سامانه حمل و نقل هوایی، کویلت نیز به مشتریان خود خدمات اقامتی ارائه می کند. با این حال به جای اجاره یک اتاق برای یک شب، در کویلت افراد فرصت یافتن محیط های مناسب برای ایجاد دفتر کاری را خواهند داشت. در بسیاری از موارد دفترهای کاری در واقع فضای اضافی خانه های مختلف است. اگر شما نیز فضایی اضافی در خانه تان دارید، بدون نیاز به پرداخت هزینه ای فرصت استفاده از استارتاپ کویلت و کسب درآمد دارید. شعار تجاری کویلت در نوبه خود جذابیت بالایی دارد: خانه یک زن محل کار زنی دیگر است.

اگر به دنبال فراهم سازی محیط کار ارزان قیمت هستید، یا فضای اضافی در خانه تان دارید، حتما به این شرکت سری بزنید.

رنت لاجیک؛ اجاره خانه با خیال راحت

به نظر دست اندرکاران استارتاپ رنت لاجیک فقط رستوران ها نباید براساس میزان ستاره شان دسته بندی شوند. به این ترتیب حتی خانه های مسکونی (فروشی و اجاره ای) نیز باید براساس استانداردهای مرتبط به انواع مختلفی تقسیم شوند. بر این اساس استارتاپ رنت لاجیک به طبقه بندی خانه های مختلف تحت عنوان A، B، C یا F می پردازد. معیار طبقه بندی کارشناس های این استارتاپ نیز میزان رعایت بهداشت و امنیت هر خانه است. به این ترتیب افراد علاقه مند به اجاره خانه یا خرید یکی از آنها به راحتی از وضعیت هر خانه مطلع خواهند شد. استارتاپ رنت لاجیک یکی از کسب وکارهای نسبتا قدیمی فهرست حاضر محسوب می شود. آنها از سال 2013 مشغول به فعالیت هستند. با این حال خدمات خود را پس از گذشت شش سال فقط در شهر نیویورک عرضه می کنند. جالب تر اینکه مسئولان رنت لاجیک هیچ برنامه ای برای گسترش دامنه پوشش شان در سال های آینده ندارند. به این ترتیب رنت لاجیک به طور کامل یک استارتاپ محلی به حساب می آید.

Ride Health؛ جا به جایی راحت بین خانه و بیمارستان

اگرچه امروزه با پیشرفت تکنولوژی و سطح رفاه در بسیاری از کشورها خدمات حمل و نقل به طور وسیع ارائه می شود، با این حال هنوز هم در برخی از نقاط چین خدماتی در دسترس نیست. به ویژه برای افراد دارای ناتوانی های خاص، بیماران و افراد مسن وضعیت به گونه تاسفباری دشوار است. درست به همین دلیل استارتاپ Ride Health با ایده ای خلاقانه وارد دنیای کسب وکار شده است. هدف اصلی مدیران این شرکت فراهم سازی فرصت عبور و مرور بین منزل تا بیمارستان برای افراد به صورت کاملا بی دردسر است. البته در این میان اولویت با افراد دارای مشکلات یا بیماری های اورژانسی است. تا به حال این سرویس به بیش از 2هزار بیمار اورژانسی با وضعیت بسیار وخیم سرویس موفقیت آمیز داده است. نکته جالب در مورد Ride Health نداشتن دفتر مرکزی است. اکنون آنها در 25 ایالت آمریکا فعالیت دارند. با این حال براساس وعده های قبلی تا پایان سال جاری میلادی 50 ایالت آمریکا تحت پوشش آنها قرار خواهد گرفت.

آزمایشگاه های روب هَت؛ وقتی اخبار جعلی به تاریخ می پیوندند

افزونه روب هَت ایده ای خلاقانه برای رفع مشکل اخبار جعلی و شایعات در دنیای آنلاین است. به این ترتیب با استفاده از افزونه این استارتاپ در مرورگرمان اخبار گوناگون براساس چندین منبع به سمع و نظر ما خواهد رسید. بدون تردید خبری که از جانب شمار بالایی از خبرگزاری ها تایید می شود، دیگر جعلی نخواهد بود. اگر از مرورگر کروم استفاده می کنید، افزونه روب هَت با اتصال به توییتر شما را از وجود روبات های بازنشر اخبار جعلی در فهرست فالوورهای تان مطلع خواهد کرد.

ساوی؛ دوران شیرین دانشجویی

هدف اصلی استارتاپ ساوی اطلاع رسانی به دانشجویان و به طور کلی قشر در حال تحصیل پیرامون وام های کمک هزینه ای دولتی و تخفیف های پیرامون آن است. به این ترتیب هدف آموزش همگانی برای مردم بیشتری محقق می شود. این استارتاپ مبتنی بر شهر واشنگتن به طور میانگین برای کاربران خود سالانه 1500 دلار صرفه جویی خلق می کند. اگرچه سرویس ساوی بسیار جذاب به نظر می رسد، اما هنوز فاصله زیادی تا عرضه مستقیم به بازار دارد. دلیل اصلی آن نیز تلاش تیم سازنده اش با هدف بهینه سازی هرچه بیشتر پلتفرم شان است، بنابراین برای استفاده از این سرویس در خارج از آمریکا باید اندکی صبر کنیم.

استوپ؛ با خیال راحت دنبال خانه باشید

بدون تردید با پیشرفت شهرهای بزرگ و جذب جمعیت فراوان دیگر یافتن خانه در آنها کار ساده ای نیست. گاهی اوقات ما باید روزها و هفته ها وقت به یافتن خانه تازه اختصاص دهیم. به ویژه آنکه بسیاری از مردم پس از فقط یک سال اقدام به تغییر خانه اجاره ای شان می کنند. در چنین حالتی اختصاص سالانه چند هفته از وقت مان به یافتن خانه اصلا راحت نیست.

به منظور کمک به فرآیند یافتن خانه، استارتاپ استوپ محیط های زندگی موقتی برای کمتر از یک ماه اجاره می دهد. به این ترتیب در مدت زمان یافتن خانه جدید دیگر نگرانی بابت محل اقامت مان نخواهیم داشت. در نگاه نخست شاید ایده استوپ بسیار ساده به نظر برسد. با این حال همین ایده ساده فقط از جانب آنها ارائه می شود. تنها نکته منفی در مورد کسب وکار آنها محدودیت جغرافیایی اش به شهر نیویورک است. بدون تردید اگر استوپ علاقه مند به توسعه سریع است، باید سایر شهرهای آمریکا و همچنین کشورهای دیگر را نیز مد نظر قرار دهد.

سوپر فودز؛ غذای سالم برای همه

استارتاپ سوپر فودز یک طرح جاه طلبانه و در عین حال کاربردی برای کمک به برندهای کوچک در زمینه تولید محصولات خوراکی ارگانیک است. به این ترتیب سوپر فودز به برندهای کوچک حوزه تولید خوراکی ارگانیک کمک می کند تا محصولات خود را در فروشگاه های بزرگ عرضه کنند. دامنه اصلی فعالیت این شرکت کلمبیایی مربوط به دسته بندی محصولات شرکت های مختلف برای افرادی با ذائقه متفاوت است. به عنوان مثال اگر گیاه خوار هستید، دسته بندی متنوعی را در پلتفرم سوپر فودز پیدا خواهید کرد.

تریباتی؛ مالیات راحت و بی دردسر

هدف اصلی استارتاپ تریباتی تبدیل شدن به بزرگترین آژانس حوزه مالیات و امور مالی در آمریکای لاتین است. خدمات آنها به طور معمول در زمینه کمک به افراد در راستای پرداخت به موقع و بهینه مالیات های شان صورت می گیرد. به این ترتیب دیگر نیازی به پرداخت هزینه های سرسام آور برای استفاده از خدمات مشاوران مالیاتی حرفه ای نخواهد بود. البته هزینه پایین استفاده از خدمات تریباتی به معنای کیفیت پایین آنها نیست. برعکس، به دلیل استفاده از سیستم یکپارچه و آنلاین کیفیت خدمات آنها در حد مطلوبی قرار دارد.

ویوی؛ وقتی شرکت ها از کودکان کارمندان پرستاری می کنند

اگر شما از هر والدین اهل نیویورکی سوال کنید، فراهم سازی خدمات پرستاری از کودکان برای ساعت های کار یکی از دشوارترین و در عین حال گران ترین فعالیت های دنیاست. مشکل اصلی در مورد یافتن پرستاری مناسب و خدمات جانبی آن فقط هزینه بالا نیست. به طور معمول والدین باید در یک فهرست انتظار بلند بالا قرار بگیرند. به همین خاطر برخی از افراد حتی پیش از به دنیا آمدن فرزندشان اقدام به ثبت نام در آژانس های مربوطه می کنند.

استارتاپ ویوی با ارائه توصیه های کاربردی به شرکت ها آنها را متقاعد به ارائه خدمات پرستاری و بهداشتی به فرزندان خردسال کارمندان شان می کند. در اینجا توجه به فعالیت ویوی در نیویورک ضروری است. به این ترتیب ویوی با تاکید بر قانون های منع مالیات در صورت ارائه خدمات جانبی به کارمندان توجه شرکت ها را به این حوزه جلب کرده است. به این ترتیب هم کارمندان سرویس رایگان پرستاری دریافت می کنند و هم شرکت ها بخش قابل توجهی از مالیات شان بخشیده می شود.

مطلب مرتبط: راهنمای رشد سریع استارت آپ در مراحل اولیه

WeRecover؛ اطلاع رسانی کاربردی در مورد ترک اعتیاد

استارتاپ برتر دنیا

استارتاپ WeRecover توجه خود را به یکی از نقاط تاریک کسب وکار قرار داده است. به طور معمول ما در دنیای کسب وکار خبر چندانی در مورد کمپ های ترک اعتیاد نمی شنویم. با این حال چنین سکوتی مانع از فعالیت WeRecover برای بهبود وضعیت افراد درگیر اعتیاد نشده است. هدف اصلی این شرکت ارائه خدمات آموزشی و درمانی به افراد درگیر اعتیاد (به هر ماده مخدری) است. نکته جالب درخصوص خدمات این شرکت ارائه شان به صورت بلندمدت است. به این ترتیب تا زمانی که WeWork از ترک اعتیاد کامل افراد مطمئن نشود، سرویس دهی خود را ادامه خواهد داد.

ZiffyHomes؛

امروزه یافتن اقامتگاه های مقرون به صرفه در شهرهای بزرگ و توریستی جهان کار بسیار دشواری به حساب می آید. شهر دهلی یکی از مهمترین مراکز گردشگری آسیاست که سالانه حجم بسیار بالایی از افراد را به خود جلب می کند. استارتاپ ZiffyHomes با هدف کمک به گردشگران در راستای یافتن اقامتگاه های موقتی ارزان قیمت و در عین حال مناسب پا به عرصه کسب وکار گذاشته است. آنها به مشتریان خود پیشنهاد اجاره خانه های قابل حمل را می دهند. همچنین برای مردم دهلی امکان خرید یکی از این خانه ها با قیمت ارزان به منظور استفاده به جای خانه واقعی وجود دارد.

منبع : inc
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/XWVPvYEs
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطی
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه