شنبه, ۱ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Sat, 20 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

تجدید نظر کنید

7 سال پیش ( 1395/5/3 )
پدیدآورنده : عطیه عظیمی  

آمارهایی وجود دارد که نشان می دهد دوران بازاریابی سنتی به اتمام رسیده است: بالای 80درصد از مردم از تبلیغات تلویزیون فراری هستند. بین 70 تا 80درصد از کاربران آنلاین بنرهای تبلیغاتی را نادیده می گیرند. بیش از 40درصد از پاکت های نامه تبلیغاتی شما هرگز باز نمی شوند. درصد کمی از کسانی که بروشورهای تبلیغاتی را می گیرند آن را می خوانند.

اما خبر خوب این است که شبکه های اجتماعی و داشتن یک سایت با بازدیدکنندگان بالا می تواند فروش شما را چند برابر کند به این دلیل که بیش از 50درصد از افراد به صورت آنلاین محصولات مورد نیاز خود را می خرند و نیمی از مشتری ها از موتور جست وجوی گوگل برای پیدا کردن محصول مورد نیاز خوداستفاده می کنند.

اکثریت افراد برای دسترسی به ایمیل و رسانه های اجتماعی و همین طور اخبار و وب سایت های شرکت از دستگاه تلفن همراه استفاده می کنند. اخیرا گوگل الگوریتم خود را تغییر داده و به وب سایت های بهینه سازی شده برای دستگاه های موبایل اولویت می دهد. ویدئو با آمار تماشای میلیون ها ساعت به صورت روزانه در شبکه های فیس بوک و یوتیوب روند بزرگ دیگری به حساب می آید و بسیاری از بازاریابان و کارشناسان روابط عمومی به منظور دستیابی به مشتریان کم سن و سال تر به برنامه های کاربردی پیام رسان روی آورده اند. 

امروزه با وجود تمام بسترهای اجتماعی مختلف، تقریبا حضور در همه جا برای یک برند میسر نیست. حتی مدیران برندهایی که از رسانه های اجتماعی استقبال می کنند به خوبی می دانند که تلاش های آنها با پاسخی ضعیف مواجه بوده یا حتی بدتر از آن، خود را در بحران ناشی از گام های اشتباه آنلاین می بینند که به سبب توسعه بسیار کم فعالیت ها رخ داده است.

جمع آوری و تجزیه و تحلیل اطلاعات نه تنها در شناخت سایت های رسانه های اجتماعی مورد استفاده مخاطبان به یاری بازاریابان می شتابد، بلکه پیام هایی را که از بالاترین کارایی برخوردار هستند نیز به آنها می شناساند. همان طور که گشودن و نرخ کلیک کردن روی لینک ها در شناخت فعالیت ها و شرکت های برنده کمک می کند، تجزیه و تحلیل اطلاعات تا حد زیادی به فعالیت مناسب در آن دسته از رسانه های اجتماعی که مخاطبان از آنها استقبال می کنند یاری می رساند.

اطلاعات در تشخیص اینکه آیا یک روند خاص در راستای اهداف سازمانی شما قرار دارد یا خیر به شما کمک فراوانی می کند. اگر قصد دارید برای ساخت یک رسانه اجتماعی یا ایجاد فعالیتی متفاوت، زمان و هزینه ای را صرف کنید، به جای حدس و گمان از اعداد و ارقام قابل اعتماد بهره ببرید. با توجه به این اطلاعات که گوشه ای ناچیز از اطلاعات فراوان است، پس شما دیگر نباید به دنبال مشتری بگردید، بلکه مشتری شما را پیدا خواهد کرد.

امروزه اطلاعات در بازاریابی و حوزه های مرتبط با روابط عمومی به امری ضروری تبدیل شده است. بنابراین با استفاده از این اطلاعات در مدل بازاریابی خود تجدید نظر کنید و از تغییر نهراسید. امروزه بازاریابان می دانند که محتوای اطلاعات از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، پس می توان با استفاده از اطلاعات قبل به موفقیت آینده امیدوار بود.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/WSLc3Brw
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاردستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید قسطیتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرام
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه