جمعه, ۱۰ فروردین(۱) ۱۴۰۳ / Fri, 29 Mar(3) 2024 /
           
فرصت امروز

منابع یاد گیری برای بازاریابان

7 سال پیش ( 1395/4/26 )
پدیدآورنده : عطیه عظیمی  

به عنوان یک بازاریاب هرروز باید روی دانش خود سرمایه گذاری و رشد کنید. برای موفق شدن باید بهای آن را بپردازید. نقش یادگیری در همه صحنه های زندگی نمایان است.

یادگیری نه تنها در آموختن خاص مطالب درسی، بلکه در رشد هیجانی، تعامل اجتماعی و حتی رشد شخصیت نیز دخالت دارد. مثلاً یاد می گیریم، از چه چیزی بترسیم، چه چیز را دوست بداریم. چگونه مودبانه رفتار کنیم و چگونه صمیمیت نشان دهیم. یادگیری تغییر نسبتا دائمی در رفتار است که در نتیجه تمرین حاصل شده است.

یادگیری یک مهارت، فعالیتی آموختنی است که با تکرار، تمرین و یادگیری اصول اولیه، می توان کیفیت آن را بهبود بخشید. اگرچه در نهایت، هر کس شکلی اختصاصی و شخصی از نحوه به کار گیری آن مهارت را برای خود انتخاب می کند و مورد استفاده قرار می دهد. با این توضیحات در ادامه به معرفی و بررسی منابع یادگیری برای بازاریابان جویای موفقیت و پیشرفت می پردازیم. کتاب، بسیاری از انسان های بالغ کمتر از یک کتاب در سال می خوانند.

بسیاری از فروشندگان به طور کلی کتاب در زمینه فروش نمی خوانند. از امروز تصمیم بگیرید صبح ها به جای اینکه روزنامه بخوانید یا تلویزیون تماشا کنید 30 تا 60 دقیقه در زمینه فروش کتاب بخوانید. با این کار واقعیت این است که اگر خود را ملزم کنید روزانه سی تا شصت دقیقه کتاب بخوانید به زودی به یکی از پرمهارت ترین و پرمعلومات ترین اشخاص در فروش تبدیل می شوید.

فروشنده موفق همواره مطالعه می کند. مجلات: در مجلات تخصصی صنعت خود مشترک شوید و آنها را مطالعه کنید. معمولا هر صنعت و شاخه کاری مثل پلاستیک، چاپ، ساختمان و غیره حداقل یک مجله تخصصی دارند. با مطالعه دقیق این مجلات می توانید دانش تخصصی خود را به روز کنید. روزنامه: فروشنده موفق نسبت به تحولات جامعه و اقتصاد آگاه است.

آنها از معلومات عمومی خوبی برخوردارند. این معلومات عمومی در فروش بسیار کارساز هستند. با مطالعه روزنامه ها و مخصوصا روزنامه های اقتصادی از تحولات جامعه آگاه شوید. اینترنت: یکی از تحولات سال های اخیر اینترنت است. اینترنت با از بین بردن فاصله ها و ایجاد دسترسی به منابع دانش بشریت را متحول کرده است. از اینترنت استفاده بهینه کنید. سایت های تخصصی حوزه کاری خود را مطالعه کنید.

به سایت های آموزش بازاریابی و فروش مثل سایت احسان نصیری سر بزنید و مقالات آنها را مطالعه کنید. در شبکه های اجتماعی حضور فعال داشته باشید و با اشخاص متخصص در حوزه کاری خود و اشخاص متخصص در حوزه بازاریابی و فروش ارتباط برقرار کنید. در گروه های تخصصی عضو شوید. رقبا: یکی از منابع فوق العاده برای یادگیری رقبا هستند.

فروشنده موفق از رقبا الگوبرداری آگاهانه می کند. الگوبرداری با تقلید فرق می کند. تقلید یعنی هر کاری دیگران انجام می دهند من همان کار را انجام بدهم. اما الگوبرداری آگاهانه یعنی از هر کس نکته مثبتی بگیریم و آن را در خود ایجاد کنیم.

مشتریان، امروزه مشتریان بسیار آگاه هستند. آنها در معرض آگهی ها و تماس های رقبایتان قرار می گیرند و از سوی دیگر خود آنها بهتر از هر شخص دیگر در رابطه با چالش ها و خواسته هایشان اطلاعات دارند. مشتریان با بیان تجربیات شان در رابطه با استفاده از محصول شما و رقبایتان و نقاط قوت و ضعف آنها می توانند به خوبی به شما اطلاعات بدهند.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/wfUJ2gza
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاروکیلقطعات لیفتراکدستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورلیفتراکپرس لاین ساخت پرسشنامهرمان پرطرفدارسررسید 1403طراحی سایت فروشگاهشیر برقی گازتیزهوشان پایه ششمخرید نرم افزار حسابداریخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلتقویم رومیزیقیمت ورق گالوانیزهخرید قسطیتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه