یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Sun, 19 May(5) 2024 /
           
فرصت امروز

فرصت امروز: در خصوص صادرات به ونزوئلا از سوی ایران باید گفت چندین سال متمادی است که دو کشور روابط حسنه ای با هم دارند. درواقع با وجود تحریم های شدید آمریکا علیه ونزوئلا اما ایران تجارت خود را با آن حفظ و به بالاترین سطح خود رسانده است. مهم ترین دلیل این کار این است که ایران یکی از معدود کشورهای مستقل آسیایی و حتی جهان است که بدون کسب تکلیف از اروپایی ها و آمریکا، کالاها و محصولات خود را به هر کشوری که بخواهد صادر می کند. در نظر داشته باشید که این کل ماجرا نیست و عوامل دیگری هم وجود دارند که باعث رونق صادرات به ونزوئلا شده است که این عوامل عبارتند از:

دلایل رشد صادرات ایران به ونزوئلا

۱: هر دو کشور دارای زیر ساخت هایی هستند که نمونه آن در جهان کمتر یافت می شوند.

۲: زیر ساخت های حقوقی و تجاری دوجانبه و توافق نامه های اساسی و بنیادی به امضاء دو طرف رسیده اند.

۳: تمام امکانات لازم برای تاجران و بازرگانان دو طرف فراهم شده اند.

۴: ایجاد خط هوایی مستقیم به پایتخت های هر دو کشور.

۵: عدم نیاز به روادید برای شهروندان و تجار ایرانی که وارد خاک این کشور می شوند به مدت یک ماه.

۶: ایجاد خط کشتیرانی و پایین آوردن هزینه های حمل و نقل.

۷: جهت آسان شدن تجارت بین دو کشور یک بانک ایرانی به نام بانک بین المللی توسعه در کاراکاس و یک بانک در تهران به نام بانک همکاری ایران و ونزوئلا افتتاح شده است.

نکته: تقریبا یک سال از افتتاح یک فروشگاه بزرگ در پایتخت این کشور می گذرد و حدود ۵۰۰۰ کالای ایرانی و ونزوئلایی را به معرض فروش گذاشته است که نام این مرکز خرید بزرگ مگاصیص هست. ایجاد چنین فروشگاه های بزرگی می تواند تا حد زیادی معرف کالای ایرانی به شهروندان ونزوئلایی باشد.

برچسب ها : اخبار امروز
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/ppYqrSyn
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چینچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبول
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه