مدیر فروش شرکت دافنگ فود چین گفت: با افزایش رقابت در بازار ایران، شرکتهای چینی باید کیفیت محصولات خود در این بازار را بهتر کنند.
هفته گذشته بیست و سومین نمایشگاه بینالمللی صنایع کشاورزی، موادغذایی، ماشینآلات و صنایع وابسته تهران با حضور 746 شرکت خارجی در محل نمایشگاه بینالمللی برگزار شد.
سوفی ال. وی که در این نمایشگاه شرکت کرده بود، در گفت وگو با ایرنا افزود: بهخوبی روشن است که از این پس تنوع محصول در بازار ایران بیشتر و عرصه رقابتها شدیدتر میشود، بنابراین تولیدکنندگان چینی باید روی کیفیت محصول متمرکز شوند تا بتوانند با برندهای صاحب نام رقابت کنند.
مدیر فروش شرکت دافنگ فود ادامه داد: مهمترین مشکلی که شرکتهای چینی از آن رنج میبرند، ارتباط با مشتری است. بسیاری از مشتریان فقط به زبان فارسی صحبت میکنند و برقراری ارتباط مستقیم با مردم که در بازاریابی و فروش اهمیت دارد، تقریبا غیرممکن است. از این رو در تلاشیم زبان فارسی را بیاموزیم.
ال. وی، کیفیت تخمه آفتابگردان ایرانی را بسیار خوب توصیف کرد و افزود: با وجود کیفیت خوب محصول تازه، متاسفانه گاه بستهبندی نامناسب، عرضه فله و نگهداری غیراستاندارد به سرعت سبب افت کیفیت میشود.
مدیر فروش شرکت دافنگ فود افزود: سه سال است این شرکت محصول خود را به بازار ایران عرضه میکند. به گزارش ایرنا، بیست و سومین نمایشگاه بینالمللی صنایع کشاورزی، موادغذایی، ماشینآلات و صنایع وابسته به نام «ایران آگروفود 2016» دهم تا سیزدهم خرداد ماه در محل دائمی نمایشگاههای بینالمللی تهران برگزار شد.
در این نمایشگاه 710 شرکت و واحد تولیدی داخلی و 746 شرکت خارجی از 46 کشور حضور داشتند و جدیدترین کالاها، تولیدات و خدمات خود را ارائه کردند و در معرض دید علاقهمندان قرار دادند. شمار شرکتکنندگان داخلی و خارجی در این نمایشگاه نسبت به پارسال، به ترتیب 36 و 9درصد افزایش یافت.