شنبه, ۱ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Sat, 20 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز
سود نهفته در عرضه لوازم جانبی موبایل

آینده تولیدکنندگان در توسعه فروش آنلاین

8 سال پیش ( 1394/8/13 )
 

بازار لوازم جانبی یا اکسسوری‌های موبایل در سال‌های اخیر به‌شدت گسترده شده و فرصت‌های بسیاری برای اشتغال ایجاد کرده است. تبلت‌ها هم از این بازار سهمی دارند و بخشی از محصولات آن را به خود اختصاص می‌دهند. کاهش قیمت گوشی‌های همراه و امکان داشتن آن برای همه مردم، به بازار لوازم موبایل رونق داده و هر کس تلاش می‌کند با لوازم شخصی‌ که قدرت انتخاب زیادی برایش دارد سلیقه خود را به رخ بکشد. این لوازم اغلب در مناطق شهری طرفدار دارند. افزایش مالکیت موبایل در میان جوانان نقاط مختلف جهان هم یکی دیگر از عوامل رونق بازار لوازم موبایل است. استفاده روزافزون از اینترنت هم باعث شده خریداران لوازم گوشی بتوانند با تخفیف‌های خاص و شرایط ویژه لوازم مورد نیازشان را بخرند.

mobiles

افزایش ارزش بازار

طبق تحقیقات جهانی انتظار می‌رود بازار لوازم موبایل باز هم گسترده‌تر شود. افزایش شهرنشینی، افزایش خرید گوشی‌های هوشمند و افزایش درآمدها تاثیر مستقیمی روی این بازار دارد و همین عوامل باعث گسترش این بازار در آینده می‌شود. عناصر اصلی این بازار به جز قاب‌های محافظ، هدفون‌ها، شارژرها، کارت‌های حافظه، باتری، شارژرهای همراه یا پاور بانک‌ها، بلندگوهای پرتابل و... است. با این حال قاب‌ها به دلیل تنوعی که برای مشتریان ایجاد کرده‌اند بیشترین سهم را از بازار جهانی لوازم موبایل دارند و انتظار می‌رود در آینده این سهم برتر باز هم برتر بماند.

عرضه‌کنندگان مختلف

انواع فروشگاه‌ها در دنیا به فروش لوازم مشغولند؛ از فروشگاه‌های مولتی‌برند که محصولات شرکت‌های مختلف را عرضه می‌کنند تا تک‌برندها و فروشگاه‌های آنلاین. فروشگاه‌های مولتی‌برند بیشترین سهم را از بازار عرضه‌کنندگان لوازم موبایل دارند. البته پیش‌بینی‌ها حاکی از آن است که فروشگاه‌های آنلاین رونق بیشتری خواهند گرفت و فروشگاه‌های مولتی‌بند و تک‌برند باید انتظار کاهش مشتریان را در آینده نزدیک داشته باشند. بازار لوازم گوشی را می‌توان براساس قیمت نیز دسته‌بندی کرد که شامل لوازمی با قیمت‌های بالا، متوسط و پایین است. بخش قیمت‌های متوسط در سال 2014 بر بازار این لوازم مسلط بوده و بیشترین گردش مالی را رقم زده و انتظار می‌رود تا سال 2025 این گونه بماند.

مناطق کلیدی

بازار جهانی لوازم موبایل هفت منطقه اصلی را شامل می‌شود؛ آمریکای شمالی، اروپای غربی، آسیا و اقیانوسیه به جز ژاپن، اروپای شرقی، آمریکای لاتین، خاورمیانه و آفریقا. آسیا و اقیانوسیه به جز ژاپن با بیش از 47درصد سهم از این بازار در رأس سایر حوزه‌های تولید لوازم موبایل قرار دارند. آمریکای شمالی با تولید بیش از 16درصد محصولات در سال 2014 رتبه دوم را داشت و اروپای غربی هم بعد از آن بیشترین تولیدات را عرضه کرده است. آمریکای لاتین، خاورمیانه و آفریقا به‌عنوان در حال رشدترین حوزه‌های این بازار شناخته می‌شوند و انتظار می‌رود در سال‌های آینده نقش پررنگ‌تری پیدا کنند.

mobile market

بازیگران اصلی

در بازار لوازم موبایل بازیگران اصلی شامل شرکت‌های BYD، انرژایزر، سونی، سامسونگ الکترونیکس، پاناسونیک، JVC، بیتس، پلانتورینکس، Sennheiser الکترونیکس، GmbH & Co، KG، باس، اترباکس و گریفین تکنولوژی است. بازیگران اصلی به توسعه جغرافیایی، خلاقیت در تولید و حضور به موقع در بازار موبایل‌های جدید متکی‌اند و استراتژی‌های خود را براساس آنچه سازندگان موبایل تصمیم می‌گیرند تعیین می‌کنند تا در این رقابت سهم خود را بیشتر کنند و با خواسته‌های بازار همراه شوند.

newspaper

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/Q9YL5yrx
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاردستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید قسطیتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرام
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه