چهارشنبه, 09 ارديبهشت 1394 - 09:32

آیا می‌دانستید در جلسات فروش، یادداشت‌برداری می‌تواند علائم مثبت قوی برای مشتری بفرستد؟ زمانی که مشتری می‌گوید: من 500کامیون دارم، هر کدام گنجایش 75محصول را دارد که در 320 روز از سال به حمل محصول می‌پردازد و می‌بیند که شما نوشته‌اید: «500*75*320» چه حدسی می‌زند؟ شما حساب می‌کنید، اهمیت می‌دهید و گوش می‌کنید.

پیشنهاد می‌شود در یک دفترچه با جلدمقوایی مطالب خود را تمیز و خلاصه نگه دارید. نوشته‌ها باید برای شما و مشتری خوانا باشند. در هرجا هم که مناسب دیدید نمودار بکشید و آنها را به مشتری نشان دهید. علائم مثبت که مشتری با چشم خود ببیند در فروش و بازاریابی شما تاثیر دارد. البته قبل از این گام سعی کنید مشتری را تشویق به بیان اطلاعات بیشتر کنید و با یادداشت‌برداری مشتری را به ادامه صحبت و صمیمی شدن تشویق کنید.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید