جمعه, ۳۱ فروردین(۱) ۱۴۰۳ / Fri, 19 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

سرویس های وب آمازون (AWS) اخیرا اعلام کرده که بخش تجاری جدیدی را راه اندازی می کند که مخصوص صنعت هوافضا و ماهواره در سطح جهانی است.

به گزارش دیجیاتو به نقل از ZDNet، راه اندازی این بخش، درآمد این شرکت غول پیکر در زمینه رایانش ابری را افزایش می دهد چراکه سازمان های بخش های خصوصی و دولتی بیشتری در آینده ماموریت های فضایی انجام خواهند دارد.

آمازون AWS سرویس هوافضا ماهواره

بخش جدید در سرویس های وب آمازون توسط ژنرال بازنشسته نیروی هوایی ایالات متحده آمریکا، «Clint Crosier» مدیریت می شود. تلاش های Crosier باعث ایجاد جدیدترین شاخه نیروی هوایی یعنی نیروی فضایی ایالات متحده آمریکا شد. آمازون اعلام کرده علاوه بر تامین سرویس های ابری، بخش جدید به سازمان ها برای ساخت معماری های سیستم فضایی کمک می کند و همچنین سرویس های جدیدی که اطلاعات را در زمین و مدار پردازش می کنند را راه اندازی خواهد کرد.

Crosier در بیانیه ای اعلام کرده:

«ما در هیجان انگیزترین زمان پس از ماموریت های آپولو قرار داریم. من نظاره گر تغییرات گسترده ای که AWS طی یک دهه گذشته در صنعت IT ایجاد کرده، بودم. من از پیوستن به AWS برای ادامه این دگرگونی در صنعت افتخار می کنم.»

ایالات متحده آمریکا علاوه بر ایجاد شاخه نیروی فضایی، با شرکت های خصوصی در زمینه ماموریت های فضایی نیز همکاری می کند. برای مثال اخیرا فضانوردان ناسا برای اولین بار توسط راکت شرکت تحت مدیریت ایلان ماسک، اسپیس ایکس روانه ایستگاه فضایی بین المللی شدند. سازمان فضایی آمریکا با شرکت های خصوصی دیگری مانند «ویرجین گلکتیک» نیز همکاری می کند.

آمازون در زمان اعلام راه اندازی بخش جدید، به پروژه «آرتمیس» اشاره کرد. طی این برنامه فضایی، ناسا برای اولین بار یک زن را در سال ۲۰۲۴ روانه ماه می کند. AWS همچنین در بیانیه خود به آمادگی چندین شرکت برای راه اندازی هزاران ماهواره در پنج سال آینده خبر داده که همین موضوع یکی از دلایل ورود آن به این بخش از بازار است.

دو سال پیش AWS ایستگاه زمینی خود را راه اندازی کرد. این سرویس امکان انجام کارهای فضایی را برای دارندگان ماهواره ها و همچنین اپراتورها فراهم می کند. این سرویس هم اکنون توسط آزمایشگاه پیش رانش جت (JPL) ناسا مورد استفاده قرار می گیرد.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/srRWYOb9
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاردستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورتقویم رومیزیقیمت ورق گالوانیزهخرید قسطیتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرام
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه