جمعه, ۱۰ فروردین(۱) ۱۴۰۳ / Fri, 29 Mar(3) 2024 /
           
فرصت امروز
در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی

بانک پاسارگاد یک مدرسه در شهرستان چگنی ساخت

3 سال پیش ( 1399/6/10 )
 

بانک پاسارگاد پس از وقوع حادثه سیل در برخی از مناطق کشور، جهت مشارکت در ساخت مدارس در مناطق آسیب دیده اعلام آمادگی کرد. در همین راستا، عملیات احداث 13 مدرسه در استان لرستان را آغاز کرد که از این تعداد، یک مدرسه در شهرستان چگنی ساخته شد.

به گزارش خبرنگار «فرصت امروز»، مدرسه «امام خمینی (ره)» که در روستای دوره ساخته شده است، دارای سه کلاس درس، زیربنایی به مساحت 265 مترمربع و محوطه ای به مساحت 600 مترمربع است.

بانک پاسارگاد ساخت مدرسه شهرستان چگنی

در مراسم افتتاح این مدرسه، دکتر مجید قاسمی مدیرعامل بانک پاسارگاد ضمن اشاره به ساخت 20 مدرسه توسط این بانک در مناطق مختلف سیل زده کشور، به سایر اقدامات بانک پاسارگاد در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی اشاره کرد و گفت: بانک پاسارگاد در حوزه بهداشت و درمان نیز اقدامات ارزشمندی انجام داده است. این بانک ساخت 7 هزار تخت بیمارستانی در کشور را تعهد کرده است که فاز اول آن در قم در حال ساخت است. همچنین در دوران شیوع ویروس کرونا، کمک های قابل توجهی را برای رفع کمبود ماسک و لباس های مخصوص کادر پزشکی و درمانی به دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور ارائه کردیم و برای حمایت از تولید واکسن کرونا در کشور، اعلام آمادگی کرده ایم.

وی ادامه داد: همچنین امسال، سیزدهمین سالی است که این بانک از نفرات برتر آزمون سراسری، تا هر مقطعی که در داخل کشور ادامه تحصیل دهند، حمایت می کند. حمایت از چاپ کتاب های نفیسی همچون مصحف شریف طباخ، شاهنامه شاه طهماسبی، تاریخ جامع ایران، رنج و رنگ و... همچنین حمایت از هنرهای تجسمی کشور از دیگر اقدامات این بانک است.

بانک پاسارگاد ساخت مدرسه شهرستان چگنی

قدرت الله ترابی نژاد، فرماندار چگنی نیز در این مراسم با اشاره به کمک های ارزشمند بانک پاسارگاد به مردم سیل زده در چگنی گفت: مدیران بانک پاسارگاد نه تنها در پروژه ساخت مدرسه زحمت کشیدند، بلکه در هنگام سیل نیز کمک های نوع دوستانه آنان در اقصی نقاط شهرستان چگنی توزیع شد و فعالانه مشکلات را پیگیری می کردند.

گفتنی است بانک پاسارگاد پس از وقوع حادثه سیل، عملیات احداث 13 مدرسه در نقاط سیل زده استان لرستان را آغاز کرد. از این تعداد پنج مدرسه در شهرهای الیگودرز (روستای کشکک)، دورود (روستای فرمان آباد)، الشتر (روستای گریران علیا)، چگنی (روستای دوره) و نورآباد (روستای نبی وند) در اواخر مردادماه سال جاری، افتتاح شدند.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/TWnZKbR2
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاروکیلقطعات لیفتراکدستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورلیفتراکپرس لاین ساخت پرسشنامهرمان پرطرفدارسررسید 1403طراحی سایت فروشگاهشیر برقی گازتیزهوشان پایه ششمخرید نرم افزار حسابداریخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلتقویم رومیزیقیمت ورق گالوانیزهخرید قسطیتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه