پنجشنبه, ۶ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Thu, 25 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

معاون اقتصادی و سرمایه‌گذاری منطقه آزاد تجاری و صنعتی ماکو گفت: با هدف سرمایه‌گذاری کلان و ایجاد اشتغال پایدار بیمه ایران در منطقه آزاد ماکو سرمایه‌گذاری می‌کند.
به گزارش ایسنا، سیدمحمود عبدی در جلسه راهکارهای سرمایه‌گذاری بیمه ایران که در سالن اجتماعات این سازمان برگزار شد، اظهار کرد: سازمان منطقه آزاد، آماده همکاری با سرمایه‌گذاران جهت رونق و توسعه منطقه و ایجاد اشتغال پایدار است.
حسین خیرالله‌نیا، مدیرکل گمرک و ترانزیت سازمان منطقه آزاد ماکو نیز در این جلسه اظهار کرد: تمامی بیمه‌ها می‌توانند برای تسهیل در امور، شعبات مرکزی را دایر کنند، به طوری که در این مورد با چند شرکت بیمه توافقاتی نیز صورت گرفته است.
وی افزود: بیمه ایران می‌تواند با راه‌اندازی بیمه‌های تخصصی در بخش‌های مختلف وارد شده و ارائه خدمات کند.
«محمد اسماعیلی»، مدیرکل بیمه ایران استان آذربایجان غربی هم در این جلسه گفت: بیمه ایران، شعبه مرکزی در شهرستان ماکو با اختیارات کافی دایر کرده و آمادگی دارد تا در بحث‌های تخصصی ارائه خدمات کند که در این وادی کیفیت کار بیشتر مدنظر ماست.
وی با بیان اینکه در این زمینه بیمه ایران بیشتر تامین‌کننده سرمایه خواهد بود و از صنایع بزرگ حمایت جدی می‌کند، افزود: در این امر مشکل سرمایه نداشته و اعتقاد داریم کشور باید ساخته شده و مانع خروج سرمایه شد.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/vrFTlbpn
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطی
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه