دوشنبه, 10 شهریور 1393 - 17:50

یک ساعت‌ساز سوئیسی برای تبلیغ ساعت‌های لوکس خود از ایده‌های آلفرد هیچکاک، فیلمساز مشهور استفاده کرده است. این آگهی‌های تبلیغاتی چاپی، مدل‌ها را در حالی نشان می‌‌دهند كه ساعت‌های لوكس سوئیسی را به دست كرده‌اند و با هجوم كلاغ‌ها مواجه شده‌اند. در این آگهی‌ها این شعار جلب توجه می‌‌كند: «منتخب جذاب‌ترین ساعت‌های لوكس جهان كه نمی‌توان در برابرشان مقاومت كرد». این آگهی‌های تبلیغاتی خلاق سیاه و سفید بوده و با نگاه برند که همان تولید مدل‌های کلاسیک و استفاده از لحن كلاسیك فیلم‌های قدیمی است، هماهنگی دارد.

این آگهی‌ها همچنین به پشتیبانی از زیبایی نهفته در این ساعت‌ها نیز اشاره می‌‌کند كه بیشتر به خاطر رنگ دلفریب خود مشهور هستند. گذشته از آگهی‌های چاپی، در فروشگاه‌های این محصول تعدادی كلاغ‌ مصنوعی در مقابل ویترین‌های بزرگی كه قفس‌های طلایی پرندگان را به تصویر می‌‌كشند، در حال پرواز هستند که توجه عابران را به خود جلب می‌‌کنند.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید