جمعه, ۱۰ فروردین(۱) ۱۴۰۳ / Fri, 29 Mar(3) 2024 /
           
فرصت امروز

مدیر بیمه‌های اتومبیل بیمه ایران گفت: یکی از مشکلات شخص محور کردن بیمه نامه شخص ثالث، خودروهای دولتی و حقوقی است که لازم است برای آن تدبیری اندیشیده شود. عباس فراشیانی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به طرح در حال بررسی اصلاح قانون بیمه شخص ثالث گفت: اینکه صدور بیمه نامه شخص ثالث از خودرو محور به شخص محور تبدیل شود بسیار مناسب است، اما باید برای خودروهای دولتی و حقوقی نیز فکری شود.

وی گفت: شخص محور شدن بیمه شخص ثالث موجب کاهش خسارات خواهد شد و افراد می‌دانند که هر تصادفی در کارنامه شخصی خودشان ثبت خواهد شد و با فروش خودرو به فرد دیگری منتقل نمی‌شود و در واقع نقش بازدارنده در ایجاد تصادفات خواهد داشت و دقت رانندگان را بالا می‌برد.

وی ادامه داد: البته باید برای خودروهای دولتی و حقوقی که تقریبا 20 تا 25درصد از خودروهای در حال تردد را تشکیل می‌دهند نیز تدبیری شود، زیرا رانندگان این اتومبیل‌ها به دلیل ماموریت‌های متعدد کاری تغییر می‌کند و امکان صدور بیمه‌نامه شخص محور وجود ندارد مگر آنکه برای این‌گونه خودروها قانونی برای تلفیقی از شخص و خودرو محور پیش‌بینی شود.

فراشیانی با بیان اینکه، سیاست کلان شرکت متبوعش در سال 1393 بازنگری در دستورالعمل‌های جاری شرکت در واحدهای خسارتی است، افزود: هدف از این موضوع حذف مدارک غیر‌ضروری در پرونده‌های خسارتی و عرضه خدمات کیفی و روان به بیمه گذاران شرکت است.

وی افزود: ‌در همین راستا ارزیابان خسارت، معاونان فنی، واحدهای اجرایی و رؤسای خسارت شعب سراسر کشور در دو همایش شرکت و در این باره اطلاعات لازم به آنان ارائه شد.

مدیر بیمه‌های اتومبیل بیمه ایران یکی از اهداف این همایش‌ها را «آموزش کارشناسان ارزیاب خسارت در ارتباط با مشتری مداری و کوتاه کردن چرخه خسارت و حذف مدارک غیر‌ضروری» عنوان کرد و گفت: از همه مهم‌تر ایجاد وحدت رویه بین واحدهای خسارت در سراسر کشور بود و از اساتید برجسته دانشگاهی به منظور آموزش ارتباطات موثر با زیان‌دیدگان حوزه اتومبیل کمک گرفته شد.

وی تاکیدکرد: بیمه ایران به‌شدت تمام ابزار بیمه گری را جهت ارائه خدمات کیفی و سرویس‌های سهل و روان و برای جلوگیری از از اتلاف وقت زیان دیدگان در واحدهای خسارتی به کار خواهد گرفت و در همین راستا به دنبال افزایش اختیارات شعب بیمه ایران و حوزه کارشناسی هستیم.

وی «دریافت حق بیمه و پرداخت الکترونیکی خسارات»، «صدور بیمه‌نامه شخص ثالث به‌صورت اینترنتی و هوشمند» را از دیگر فعالیت‌های شرکت متبوعش عنوان کرد و گفت: با استفاده ازابزارهای جدید الکترونیکی تمامی پرداخت خسارت و دریافت‌ها در این شرکت از درگاه‌های الکترونیکی و در کمترین زمان ممکن انجام می‌شود.

فراشیانی افزود: در حال حاضر در فاز اول با مهندسی دوباره تیم پرداخت خسارت سیار بیمه ایران خسارات اعلامی به تیم مذکور در حداقل زمان ممکنه برآورد خسارت و به‌صورت الکترونیکی به حساب زیان‌دیدگان واریز می‌شود. وی ادامه داد: بیمه ایران در سال 1393 به منظور افزایش توان خرید بیمه‌گذاران در بیمه نامه شخص ثالث، مبادرت به تعریف بیمه‌نامه کوتاه‌مدت و محاسبه حق بیمه کوتاه‌مدت براساس تعرفه روزشمار کرده که در پنج ماه ابتدای سال جاری استقبال بسیار خوبی از آن شده است.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/Yi1dUvIB
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاروکیلقطعات لیفتراکدستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورلیفتراکپرس لاین ساخت پرسشنامهرمان پرطرفدارسررسید 1403طراحی سایت فروشگاهشیر برقی گازتیزهوشان پایه ششمخرید نرم افزار حسابداریخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلتقویم رومیزیقیمت ورق گالوانیزهخرید قسطیتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه