جمعه, ۱۰ فروردین(۱) ۱۴۰۳ / Fri, 29 Mar(3) 2024 /
           
فرصت امروز
شورای اطلاع رسانی و تبلیغات نظام بانکی منتشر کرد

توصیه های مراقبتی برای مشتریان بانکی

4 سال پیش ( 1398/12/10 )
 

شورای اطلاع رسانی و تبلیغات نظام بانکی برای پیشگیری از گسترش ویروس کرونا، توصیه های مراقبتی ویژه «مشتریان بانک ها» را در ١٢ بند منتشر کرد.

به گزارش روابط عمومی بانک پاسارگاد، این شورا در راستای مراقبت ویژه از مشتریان و جلوگیری از شیوع بیماری کرونا در پی مراجعه حضوری به شعبه ها، در ١٢ توصیه مهم ترین بندهای این تمهیدات را به شرح زیر منتشر کرد.

۱ - تا حد امکان ضمن کاهش مراجعه حضوری به شعبه ها از خدمات الکترونیکی بانک ها (اینترنت بانک و اپلیکیشن های بانکی) استفاده کنید.

۲- هنگام خرید با کارت بانکی، از فروشنده بخواهید دستگاه پایانه فروش (POS) را در اختیار خودتان قرار دهد و کارت بانکی را به فروشنده ندهید.

۳- هنگام استفاده از دستگاه خودپرداز، از تماس مستقیم با دکمه های آن اجتناب و ضرورتاً از دستکش یا دستمال استفاده کنید.

۴ - تا حد امکان از تماس مستقیم دست با اسکناس و اسناد بانکی اجتناب کنید.

۵- در مراجعه به شعبه ها و استفاده از دستگاه نوبت دهی از دستکش استفاده کنید و خودکار شخصی همراه داشته باشید.

۶- هنگام شمارش پول از پد مرطوب و یا خیس کردن انگشت پرهیز کنید.

۷ - کارت بانکی و یا موبایل خود را در اختیار دیگران قرار ندهید.

۸- در داخل شعبه ها و صف انتظار خودپرداز و هنگام استفاده از دستگاه پایانه فروش (POS) و سایر مراکز پرتردد، فاصله خود را با دیگران به میزان یک متر رعایت کنید.

۹ - در صورت برخورداری از علائم هشداردهنده ویروس کرونا، در هنگام مراجعه به مراکز پرتردد خصوصا شعبه بانک ها و مؤسسات اعتباری، از ماسک استفاده کنید.

۱۰ - با توجه به نزدیکی ایام نوروز، پیشنهاد می شود از عیدی دادن اسکناس اجتناب کنید.

۱۱-پس از مراجعت از بانک ها و مراکز پرتردد نسبت به شست و شوی دست ها با آب و صابون یا شوینده های بهداشتی اقدام کنید.

۱۲ - برای دریافت اطلاعات با مرکز ارتباط بانک ها تماس بگیرید.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/ZkzXCiBI
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاروکیلقطعات لیفتراکدستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورلیفتراکپرس لاین ساخت پرسشنامهرمان پرطرفدارسررسید 1403طراحی سایت فروشگاهشیر برقی گازتیزهوشان پایه ششمخرید نرم افزار حسابداریخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلتقویم رومیزیقیمت ورق گالوانیزهخرید قسطیتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه