چهارشنبه, ۵ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Wed, 24 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

برج های دوقلوی پتروناس مالزی Petronas twin tower

بازدید از شهر زیبا و مدرن کوالالامپور با تماشای برج های دوقلو و سر به فلک کشیده پتروناس آغاز می شود. این سازه به نماد شهر کوالالامپور تبدیل شده و سالانه میلیونها گردشگر از آن دیدن می کنند. برج های دوقلوی پترناس در سال 1992 میلادی توسط گروه معماری مشهور سزار پلی طراحی شد و مورد تایید دولت مالزی قرار گرفت و کار ساخت آن بعد از گدشت پنج سال در 1998 میلادی به اتمام رسید . و به سرعت به یکی از بلندترین و زیباترین سازه های دنیا تبدیل شد . این بنا با چهارصد و پنجاه و دو متر از همه نقاط شهر کوالالامپور قابل رویت است و تماشای آن به خصوص به هنگام تاریکی هوا بسیار لذتبخش خواهد بود.

جاذبه دیدنی شهر کوالالامپور مالزی

دولت مالزی و اعضای شرکت ملی نفت با هم به توافق رسیده تا بنایی بسازند که بلندتر از برج ویلیس شیکاگو باشد و بتواند به نماد ملی کشور مالزی تبدیل شود و همچنین معرف شهری مدرن و پیشرفته باشد و در نهایت به یک جاذبه گردشگری برای جلب توجه گردشگران تبدیل شود.

برج های دوقلو پتروناس در تور مالزی در طول ایام هفته یعنی روزهای سه شنبه الی یکشنبه از ساعت نه صبح الی نه برای بازدید گردشگران باز است و مدت زمانی که برای بازدید از برج های دوقلو پتروناس در نظر گرفته شده حدودا ساعت است .

به گزارش سفر باتو ، در محوطه بیرونی آن فضاهای سبز و کافه و رستوران های متنوعی مشغول خدمات رسانی هستند . پس میتوانید برای ساعت ها در حوالی این بنا به گشت و گذار مشغول باشید و در طبقه زیرین این بنا مرکز خرید معروف و مدرن سوریان قرار دارد که وقت گذرانی در آن نیز جالب و سرگرم کننده خواهد بود. این سازه دوشنبه ها و همچنین روزهای جمعه از ساعت یک تا دو نیم ظهر تعطیل است .

بازدید از آکواریوم کی ال سی سی Aquaria KLCC, Kuala Lumpur

پیشنهاد می کنیم حین اقامت در شهر کوالالامپور بازدید از آکواریوم شگفت انگیز کی ال سی سی را در برنامه های خود بگنجانید و از تماشای دنیای باشکوه و حیرت انگیز زیر آب نهایت لذت را ببرید . این آکواریوم یکی از بزرگ ترین آکواریوم های دنیا است که در آن نزدیک به پنج هزار جانور و گونه های نادری از ماهیان زندگی می کنند . در این مجموعه سی و سه آکواریوم مجزا وجود دارد و گردشگران قادر اند حین قدم زدن در تونلی به طول نود متر شاهد دنیای زیر آب باشند .

این آکواریوم در سال 2004 میلادی به اتمام رسید و از همان زمان مورد استقبال قرار گرفت . این آکواریوم گنجایش پنج هزار و ششصد متر مربع آب را دارد و همانطور که گفتیم زیستگاه بیش از دویست و پنجاه گونه نادر است .

موزه ی نگارا در کوالالامپور muzium negara

اگر از علاقمندان به تاریخ و فرهنگ اقوام مختلف هستید ، پیشنهاد می کنیم بازدید از موزه نگارا را در برنامه های خود بگنجانید . ساختمان این موزه دارای شکل و ساخت عجیبی است و از این بابت به شهرت بسیاری رسیده است و در ساخت آن از سبک معماری سنتی و مدرن مالزیایی استفاده شده است . این موزه دارای چهار گالری است که در آن آثار به جا مانده از دوران پارینه سنگی ، عصر برنز و عصر آهن به نمایش در آمده است . همچنین در این موزه فروشگاههای عرضه صنایع دستی و سوغاتی نیز به چشم می خورد کهبرای تهیه سوغاتی ایده آل است . تور تایلند را در سایت آنلاین ببینید.

باغ پرندگان کوالالامپور Kuala Lumpur Bird Park

پیشنهاد می کنیم بازدید از باغ زیبای پرندگان را در برنامه های خود بگنجانید . این مجموعه زیبا زیستگاه گونه های نادری از پرندگان مناطق گرمسیری است و پرندگان در آن آزادانه در حال پرواز هستند . باغ پرندگان کوالالامپور ، بزرگ ترین باغ پرندگان سرپوشیده در دنیا است و دارای امکانات رفاهی و تفریحی متنوعی است و میتوانید در کافه زیبای آن نشسته و کنار تماشای انوع طوطی ها از نوشیدنی مورد علاقه خود لذت ببرید.

معبد تیان هو

معبد زیبا و باشکوه تیان هو یکی از بزرگترین معابد چینی ها در جنوب آسیا ست که با زیبای فراوان به یکی ازجاذبه های دیدنی در شهر کوالالامپور تبدیل شده است . این بنا در سال 1989 میلادی توسط انجمن چینی ها در مالزی باز گشایی شد و سالانه گردشگران بسیاری از آن دیدن می کنند . و جالب است بدانید سالانه بیش از پنج هزار زوج برای برگزاری مراسم ازدواج خود به این معبد می آیند . تور ارمنستان قیمت چند است؟

موزه هنرهای اسلامی مالزی

موزه هنرهای اسلامی مالزی ، بزرگ ترین موزه در جنوب آسیاست که به نمایش آثار تاریخی و هنرهای اسلامی اختصاص داده شده است و در آن بیش از هفت اثر هنری نظیر جواهرات مسجد مکه به نمایش در امده است . این موزه کار خود را از سال 1998 میلادی آغاز نمود و با بیش از دوازده گالری در نوع خود بی نظیر است .

برچسب ها : اخبار امروز
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/ynwrazQT
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاردستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایل
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه