آیا می دانستید زمانی که شما چندین راه برای بررسی میزان اثربخشی برندتان دارید، نمیدانید چه راهی جواب میدهد و کدام جواب نمیدهد؟ در این حالت نمیدانید کدام روش شخصیت برندتان را خدشهدار میکند و کدامیک آن را بزرگتر می سازد. پس همهی راهها را امتحان کنید. در این حالت بررسی و تحلیل بازار نیز میتواند به پروژه شما کمک کرده و مشخص کند استراتژی برندینگتان چگونه باید باشد.
دنبال کردن یک استراتژی صحیح در زمینه برندینگ، بینش شما را در مورد اینکه موقعیت برندتان چگونه باید باشد بالا خواهد برد. وقتی در حال توسعه برندتان هستید، بیشتر به جای آنکه تلاش کنید جایگزین کسبوکارهای مشابه شوید و تاریخ به همان شیوه هم برای شما عمل کند، ایدههایی را که از تحقیقات بازار دریافت میکنید برای پیشرفت برندتان به کار گیرید.