پنج شنبه, 30 مرداد 1393 - 14:07

مدیر شبکه سلامت با بیان اینکه هیچگونه تبلیغات بازرگانی در شبکه سلامت وجود ندارد، اظهار کرد: این شبکه تنها شبکه‌ای است که از ابتدای راه‌اندازی تاکنون تبلیغات و پخش بازرگانی نداشته است. آبتین مهدی‌پور مدیر شبکه سلامت در گفت‌وگو با ایسنا گفت: شبکه سلامت از ابتدای راه‌اندازی تاکنون هیچگونه تبلیغاتی نداشته است. اگر هم قرار باشد روزی تبلیغات داشته باشد به ویژه تبلیغات مواد غذایی، آرایشی‌ و بهداشتی، تلاش خواهیم کرد ترازی از کالاهای سالم را به جامعه معرفی کنیم نه اینکه به این صورت باشد که شرکت‌های تولیدکننده بخواهند صرفاً منافعی داشته باشند. او تأکید کرد: در پخش تبلیغات تلاش خواهیم کرد منافع مردم را در تبلیغ کالای سالم ببینیم.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید