جمعه, ۱۰ فروردین(۱) ۱۴۰۳ / Fri, 29 Mar(3) 2024 /
           
فرصت امروز

درحالی که سران مایکروسافت در گزارش مالی اخیرشان ۴۲ بار به مایکروسافت تیمز اشاره کرده اند، مدیرعامل اسلک می گوید که تیمز رقیبی برای آنها نیست.

به گزارش زومیت، چندی پیش خبری منتشر شد که تعداد کاربران روزانه مایکروسافت تیمز از ۴۴ میلیون نفر در دو ماه گذشته به ۷۵ میلیون نفر رسیده است. همین امر نیز سبب شد که سران مایکروسافت طی ارائه گزارش مالی این شرکت در سه ماهه اول سال ۲۰۲۰ بارها از اپلیکیشن مایکروسافت تیمز و موفقیت های آن صحبت کنند.

مدیرعامل اسلک مایکروسافت تیمز

با اینکه مایکروسافت تیمز توانسته طی ماه های اخیر موفقیت های بی شماری را کسب کند، اما استوارت باترفیلد، مدیرعامل شرکت اسلک، در مصاحبه ای با رسانه ها گفت که تیمز را رقیبی برای اسلک نمی داند. باترفیلد با اشاره به موفقیت های اسلک گفت که تیمز نمی تواند اپلیکیشن اسلک را از رقابت خارج سازد.

در اواخر ماه مارس اعلام شد که شمار کاربران اسلک از مرز ۵/۱۲ میلیون نفر عبور کرده است، اما آماری در مورد شمار کاربران روزانه اعلام نشده است و مقامات اسلک به ارائه داده هایی مانند برگزاری روزانه بیش از ۳۰۰ میلیون کنفرانس ویدئویی طی ماه های اخیر بسنده کردند.

چنین امری در حالی است که آمارها از بازدید ۱۸۷ میلیونی وب سایت مایکروسافت تیمز در مقابل بازدید ۱۳۴ میلیونی از وب سایت اسلک خبر می دهند. با این حال، باترفیلد در مصاحبه با رسانه ها گفت:

شرایط دورکاری از خانه که به دلیل شیوع بیماری کرونا به وجود آمده، باعث شتاب گرفتن تغییر در نحوه تعامل کارکنان کسب و کارها و استفاده خلاقانه تر از نرم افزارها شده است.

چندی پیش اعلام شد که امکان برقراری تماس میان کاربران اسلک و تیمز فراهم می شود. با این حساب کاربران هر یک از دو اپلیکیشن اسلک یا تیمز برای شرکت در کنفرانس های ویدئویی نیاز به تغییر نرم افزارشان نخواهند داشت.

علاوه بر آن، اسلک اعلام کرده است که امکان تماس کاربران این اپلیکیشن از طریق VOIP با کاربران زوم، سیسکو ،Jabber، رینگ سنترال و Dialpad فراهم خواهد شد. درواقع با استفاده از چنین قابلیت هایی کاربران اسلک قادر به برقراری تماس به صورت مستقیم با شماره تلفن ها خواهند بود.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/dNp98zeC
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاروکیلقطعات لیفتراکدستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورلیفتراکپرس لاین ساخت پرسشنامهرمان پرطرفدارسررسید 1403طراحی سایت فروشگاهشیر برقی گازتیزهوشان پایه ششمخرید نرم افزار حسابداریخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلتقویم رومیزیقیمت ورق گالوانیزهخرید قسطیتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه