پنجشنبه, ۳۰ فروردین(۱) ۱۴۰۳ / Thu, 18 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

نت فلیکس در اطلاعیه ای می گوید اشتراک کاربرانی را غیرفعال خواهد کرد که حداقل یک سال محتوای ویدئویی تماشا نکرده باشند.

به گزارش زومیت، نت فلیکس پنجشنبه گذشته در اطلاعیه ای اعلام کرد از کاربرانی که یک سال یا بیشتر محتوایی در این سرویس استریم مشاهده نکرده اند، خواهد پرسید به تمدید اشتراک شان تمایلی دارند یا خیر. اگر کاربران به سؤال نت فلیکس پاسخ ندهند، این شرکت عضویت آنها را در سرویس خود غیرفعال می کند.

نت فلیکس لغو اشتراک کاربران غیرفعال

بر این اساس، نت فلیکس اعلام می کند کاربرانی که از هنگام تهیه اشتراک ۱۲ ماه یا بیشتر فیلم یا سریال یا مستندی تماشا نکرده اند، به مرورزمان اطلاعیه ای دریافت خواهند کرد. این اطلاعیه در قالب نوتیفیکیشن در خود پلتفرم یا از طریق ایمیل ارسال و در آن از افراد پرسیده خواهد شد می خواهند همچنان کاربر اشتراکی نت فلیکس باقی بمانند یا خیر. نت فلیکس همچنین در بخشی از اطلاعیه خود می گوید با تمامی کاربرانی ارتباط برقرار می کند که بیش از دو سال هیچ محتوایی تماشا نکرده اند.

در بخشی از بیانیه جدید نت فلیکس می خوانیم: «تاکنون برای تان پیش آمده است در جایی ثبت نام کنید، اما چند سال استفاده ای از آن نکنید؟ در نت فلیکس هرگز نمی خواهیم کاربران برای چیزی پول بپردازند که از آن استفاده نمی کنند.» اتخاذ این تصمیم جدید و رسانه ای کردن آن به خوبی نشان می دهد نت فلیکس روی کاربران وفادارش حساب ویژه ای بازکرده؛ به همین دلیل، به اعتمادبه نفس زیادی دست یافته است. تعداد درخورتوجهی از شرکت ها مشکلی با دریافت پول از کاربرانی ندارند که از سرویس شان استفاده چندانی نمی کنند؛ ازاین رو، رویکرد متفاوت نت فلیکس تحسین برانگیز است.

معمولا در صنعت از حساب های کاربری بدون فعالیت به عنوان «حساب های زامبی» یاد می شود. نت فلیکس می گوید این حساب های کاربری بدون فعالیت فقط چندصد هزار کاربر هستند. این یعنی امروزه شمار بسیار زیادی از کاربران نت فلیکس به طور مداوم محتوا تماشا می کنند و حساب کاربری فعالی دارند. آمار نشان می دهد تعداد حساب های زامبی نت فلیکس کمتر از 5/0درصد کل حساب های کاربری را شامل می شود. نت فلیکس حتی در توضیحات مربوط به عملکرد مالی خود نیز به این موضوع اشاره کرده است.

سرویس استریم نت فلیکس که طبق آمار تا پایان ۳۱ مارس ۲۰۲۰ (۱۲ فروردین) مجموعا ۱۸۲ میلیون مشترک در سراسر دنیا دارد، در ماه های اخیر به علت دنیاگیری ویروس کرونا به شدت با استقبال مواجه شد و کاربران زیادی ازطریق آن فیلم و سریال تماشا کردند. در روزهای نخست آغاز قرنطینه، این شرکت کیفیت استریم را کاهش داد تا میزان فشار بر زیرساخت های شبکه کم شود. البته گزارش ها نشان می دهند نت فلیکس کم کم خودش را برای بازگشت به حالت عادی آماده می کند. این شرکت می گوید حساب های کاربری ای که اشتراک شان لغو می شود، اگر پس از ۱۰ ماه مجددا اشتراک تهیه کنند، همچنان به فهرست فیلم ها و سریال های محبوب و پروفایل اصلی و به طورکلی جزیيات حساب کاربری شان دسترسی خواهند داشت.

ادی وو، مدیر نوآوری محصول نت فلیکس، می گوید: «امیدواریم این رویکرد جدید باعث صرفه جویی اندکی در پولی شود که مردم به سختی به دست می آورند.»

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/SLabME8i
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاردستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورتقویم رومیزیقیمت ورق گالوانیزهخرید قسطیتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرام
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه