پنجشنبه, ۳۰ فروردین(۱) ۱۴۰۳ / Thu, 18 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

در روزهایی که همه از عدم حضور افراد در شعبه های بانک ها سخن می گویند، استفاده از خدمات مجازی بانک ها تبدیل به اصلی غیرقابل انکار شده است. شرایطی که از حدود یک سال پیش بر دنیا حاکم شد، بانک ها را برآن داشت که تأکید بیشتری بر خدمات غیرحضوری خود، جهت رفاه حال مشتریان و کمک به سلامتی آن ها، داشته باشند. برهمین اساس، طی یکسال گذشته حفظ سلامت مشتریان، کارکنان و خدمت رسانی مناسب، رسالت اصلی بانک ها شده و بیش از پیش مورد توجه قرار گرفت.

آن چه که به نظر می رسد، این است که دنیا تجربۀ جدیدی را با کرونا آغاز کرد و پس از این در شرایط جدیدی که به وجود آمده، بانک ها به عنوان یکی از پر مراجعه ترین سازمان ها باید تمرکز اصلی خود را بر بانکداری مجازی معطوف کنند. در حقیقت بانکداری مجازی تاکنون یک اصل رقابتی برای بانک ها بود اما اکنون تبدیل به یک ضرورت شده است.

بانک پاسارگاد حافظ امنیت تراکنش های مجازی شما

در شرایط کنونی و حتی پیش از آن نیز، بانک پاسارگاد با ایجاد زیرساخت بانکداری مجازی، طیف وسیعی از خدمات بانکی را در هر زمان و هر مکان برای مشتریان خود فراهم کرده است. مشتریان بانک پاسارگاد، تنها با در اختیار داشتن یک نام کاربری و رمز عبور و اتصال به اینترنت می توانند از چندین خدمت بانکداری مجازی استفاده کنند. نقطه شروع دریافت این خدمات، کلیک بر این لینک است: https://www.bpi.ir

چگونه از خدمات بانکداری مجازی به شیوه امن تری بهره ببریم؟

  یکی از دغدغه های مشتریان برای استفاده از بانکداری مجازی، ترس از امن نبودن این تراکنش ها است. اما بانک پاسارگاد در ادامه ارائه خدمات متنوع مجازی، امکان بهره برداری امن از ترکنش های شما را فراهم می کند.

برای اینکه با آرامش خیال از خدمات بانکداری مجازی استفاده کنید لازم است نکات عمومی زیر را رعایت کنید:

*دقت کنید که آدرس سایت بانکداری مجازی در نوار آدرس مرورگر با https" " آغاز شده باشد. در صورت مشاهده هشدار عدم اعتبار گواهی در مرورگر خود حتما از ادامه عملیات خودداری کنید.

* به آدرس بانکداری مجازی دقت کنید، هر آدرس دیگری غیر از) https://ib.bpi.ir سامانه فارسی) و https://iben.bpi.ir (سامانه انگلیسی) نامعتبر است.

*تا آنجا که می توانید از مکان های عمومی مانند کافی نت ها برای ورود به بانکداری مجازی استفاده نکرده و در صورت استفاده از مکان های عمومی جهت ورود به بانکداری مجازی از صفحه کلید امن استفاده کنید.

*پس از استفاده از رایانه های عمومی و هر زمان که دیگر نیازی به استفاده از بانکداری مجازی ندارید، ابتدا در گوشۀ سمت چپ بالای صفحه از سیستم خارج شده و سپس پنجره مرورگر را ببندید.

*اگر تلاش جهت ورود مشکوک به حسابتان دیده شد، می توانید با مشاهده جزئیات فعالیت در صفحه بانکداری مجازی خود این مورد را بررسی کنید؛ در صورت مشاهده آدرس آی پی مشکوک، نام کاربری و رمز عبور خود را از طریق منوی "تنظیمات" تغییر دهید.

*از آن  جا که استفاده مجدد از رمز عبور مهم ترین عامل در به خطر افتادن حساب ها یا افراد است، سعی کنید تا حدامکان از رمز عبور بانکداری مجازی خود در سایت های دیگر مجدد استفاده نکنید.

*هرگز از طریق لینک های موجود در سایت های دیگر به سایت بانک مراجعه نکنید، همچنین تاحدامکان از جستجوی نام بانک در موتورهای جستجو خودداری فرمایید، امن ترین روش برای ورود به سایت بانک تایپ کردن آدرس سایت در محل مناسب است.

*بانک پاسارگاد هیچ گاه در محل دیگری غیر از صفحه رسمی بانکداری مجازی نام کاربری و رمز عبور شما را مطالبه نمی کند. بنابراین به هیچ وجه نام کاربری و رمزعبور خود را در جای دیگر وارد نکنید.

*نام کاربری و رمز عبور خود را به گونه ای انتخاب کنید که قابل حدس زدن توسط دیگران نباشد. برای مثال در انتخاب آن از نام، سال تولد، شماره شناسنامه، نام شخصیت محبوب، مکان مورد علاقه استفاده ننمایید.

*تعداد حروف رمز عبور خود را کمتر از 8 نویسه در نظر نگیرید و حتماً در گذرواژه خود از حروف کوچک و بزرگ به همراه اعداد و نویسه های ویژه استفاده کنید.

*هنگام استفاده از شبکه های بی سیم، احتمال خطر رهگیری بیشتر می شود. تنها زمانی از اتصالات بی سیم (Wireless) استفاده کنید که کاملاً از امنیت ارتباط اینترنتی خود مطمئن هستید.

*مطمئن شوید که برنامه هایی همچون ضدبدافزار بر روی رایانه تان به روز شده باشد.

*هرگز اطلاعات مهم خود مانند شماره حساب، رمز، تاریخ تولد و غیره را از طریق پیام کوتاه ارسال نکنید. همچنین از ارسال تصویر کارت بانکی خود در شبکه های اجتماعی به دلیل اینکه حاوی اطلاعات حساسی است، خودداری فرمایید.

*قبل از اینکه تلفن همراه خود را در اختیار دیگران قرار دهید یا آن را بفروشید، تمام اطلاعات شخصی و رمز و شماره حساب های بانکی خود را از حافظه آن پاک کنید.

*همراه بانک پاسارگاد و سایر نرم افزارهای ارائه دهنده خدمات بانکی را فقط از وب سایت بانک و بازارچه های مجاز فروش برنامک دریافت و نصب فرمایید.

*همواره در خصوص پیامک های دریافتی حاوی لینک های نامعتبر دقت داشته باشید و از این لینک ها استفاده نکنید.

 استفاده از رمز دو عاملی برای امنیت بیشتر

مشتریان بانک پاسارگاد جهت افزایش امنیت خود در بانکداری مجازی، می توانند از روش دوعاملی استفاده کنند. در این روش پس از وارد کردن رمز ورود بانکداری مجازی، یک کد تأیید اعتبار یک بار مصرف از طریق تلفن همراه خود (پیامک) دریافت کرده که با وارد کردن آن کد، امکان ورود به سامانه بانکداری مجازی را خواهند داشت.

مزیت این روش، افزایش امنیت در ورود به سامانه بانکداری مجازی (اینترنت بانک) خواهد بود و علاوه بر دانستن رمز، در اختیار داشتن شماره همراه ثبت شده در سیستم بانکی نیز جهت استفاده از اینترنت بانک الزامی است. جهت دریافت رمز دو عاملی می توانید به یکی از شعبه های بانک پاسارگاد مراجعه کنید.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/AyXsNtSN
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاردستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورتقویم رومیزیقیمت ورق گالوانیزهخرید قسطیتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرام
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه