پنجشنبه, ۶ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Thu, 25 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

به نظر شما سامانه ای که با آن می خواهید اس ام اس تبلیغاتی بفرستید یا به اصطلاح بازاریابی پیامکی انجام دهید، باید چه ویژگی هایی را داشته باشد؟

ما در این مطلب به مهم ترین فاکتورهایی که برای استفاده از بازاریابی پیامکی نیاز دارید، اشاره کردیم، تا اگر می خواهید آیا ملی پیامک بهترین سامانه پیامکی است؟، با خیال راحت پنل ملی پیامک را تهیه کنید و از همان لحظه اول ارسال پیام های تبلیغاتی کسب وکارتان را شروع کنید.

آیا ملی پیامک بهترین سامانه پیامکی است

تیم پشتیبانی حرفه ای

یکی از ویژگی های مهم تیم ملی پیامک که آن را به بهترین سامانه ارسال پیامک تبدیل کرده، گروه پشتیبانی قوی و حرفه ای آن است که مسائل و مشکلات احتمالی کاربران را بررسی می کنند تا پیگیری ارسال هر اس ام اس به بهترین شکل ممکن انجام شود و اختلال ارسال پیامک ها تا حد زیادی کاهش یابد.

تیم پشتیبانی ملی پیامک علاوه بر طول هفته، در روزهای تعطیل و جمعه ها هم آماده پاسخگویی به سوالات صاحبان پنل و مشتریان است. پس هر موقع که دوست دارید، برای کاربرانتان پیامک ارسال کنید، ما همیشه برای بررسی مشکلات احتمالی پنل حضور داریم.

طراحی محیط کاربری بسیار ساده

یکی از دغدغه مشتریان استفاده از پنل محیط کاربری و آموزش کار با ابزارهاست. ملی پیامک محیط کاربری بسیار ساده و آسانی را طراحی کرده است تا مخاطب با هر سطح دانش و سوادی دربارۀ کار با کامپیوتر خیلی راحت بتواند با پنل کار کند. در ضمن، پنل کاربری به زبان فارسی طراحی شده و برای هر ابزاری توضیحات و مراحل انجام کار بسیار ساده و روان نوشته شده است تا کاربر به خوبی در جریان روند ارسال پیامک هایش باشد. البته استفاده از پنل فقط به همین ختم نمی شود و ملی پیامک برای آسان تر کار کردن با سامانه، فیلم های آموزشی هم برایتان آماده کرده است.

ویدیو و فایل های آموزشی

اگر از کاربران ما هستید یا قصد تهیه پنل ملی پیامک را دارید، نگران استفاده از پنل نباشید چون ما علاوه بر محیط کاربری ساده، تعداد زیادی فایل  آموزشی مختلف را هم در آپاارات ملی پیامک برای کاربران آماده کردیم و کتاب pdf در رابطه با بازاریابی پیامکی، کمپین های تبلیغاتی، ارسال اس ام اس و ارسال انواع پیام های تبلیغاتی را به صاحبان پنل می دهیم.

گنجینه پیامک

برای بسیاری از کاربران که به تازگی شروع به استفاده از پنل کردند و ایده ای برای ارسال انواع اس ام اس های مناسبتی و تبلیغاتی ندارند، ملی پیامک گنجینه پیامکی را آماده کرده است تا کاربران بتوانند از آن الگو بگیرند و در مناسبت های مختلف برای مشتریانشان پیام بفرستند.

گزارش ارسال پیام

اگر می خواهید گزارش کاملی از همۀ پیامک های ارسالی و استفاده از ابزارهای پنل داشته باشید، ملی پیامک امکان گزارش گیری را برایتان فراهم کرده است.

 بعد از ارسال هر پیام به مشتری می توانید گزارش های ارسال هر پیامک را به صورت دقیق بررسی کنید و از تحلیل آن برای ارسال پیام های بعدی استفاده کنید. این گزارش به صورت فایل اکسل در پنل در دسترس کاربران است و در با آن می توانید تعداد پیامک های ارسال شده، تعداد پیام های نرسیده به گوشی، تعداد شماره های خاموش و ... را ببینید.

تعرفه های مناسب ملی پیامک

یکی از مسائل مهم در زمان خرید پنل پیامکی، تعرفه ارسال پیامک مناسب و قیمت مقرون به صرفه آن است است. ملی پیامک با توجه به همۀ کسب وکارها اقدام به طراحی چهار نوع پنل پایه، اقتصادی، شرکتی و تجاری طراحی کرده تا همه مشتریان با هر هدفی که دارند، بتوانند از سامانه ملی پیامک استفاده کنند.

اگر صاحب کسب وکار کوچکی هستید و نیاز به ارسال حجم زیادی پیام ندارید، قاعدتاً بسته ای با قیمت مناسب تر و امکانات کم برای شما خوب است. اما اگر شرکتی دارید که نیاز به ارسال حجم زیادی پیام به صورت انبوه دارد، پنلی با امکانات بیشتری برای کارتان مناسب است.

پس با توجه به حجم ارسال پیام و امکاناتی که نیاز دارید، پنل مورد نظر را انتخاب و خریداری کنید. ملی پیامک همراه با هر پنلی که خریداری کنید تعدادی پیامک به عنوان هدیه به شما می دهد تا رایگان از آن ها استفاده کنید.

ملی پیامک، آیا بهترین سامانه پیامکی است؟

جواب صادقانه این سوال دقیقاً می شود، بله! سامانه ملی پیامک با پشتیبانی حرفه ای، ارائه گزارش های دقیق در پنل، امکان ارائه نمایندگی ملی پیامک به مشتریان، آموزش لازم برای استفاده از هر پنل و هزاران مزیت دیگر یکی از بهترین شرکت های ارائه دهنده پنل های اس ام اسی برای تبلیغات است که قیمت مناسبی هم دارد.

اگر می خواهید برای تبلیغات کسب وکارتان روش جدیدی را امتحان کنید، زمان آن رسیده که سراغ بازاریابی پیامکی بروید. پس برای دریافت پنل در صفحه اصلی سایت ملی پیامک به آدرس https://melipayamak.com ثبت نام کنید یا با شماره ۶۳۴۰۴-۰۲۱ تماس بگیرید و با کارشناسان ما صحبت کنید تا بعد از کسب اطلاعات لازم و آگاهی اقدام به خرید سامانه پیامکی کنید

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/LYSQmReM
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاردستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطی
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه