سه شنبه, ۴ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Tue, 23 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

با افتتاح سپرده ویژه معاملات آنلاین سهام علاوه بر برخورداری از سود ماه شمار، بدون مراجعه حضوری به کارگزاری و به صورت کاملاً اینترنتی در سیستم معاملات آنلاین کارگزاری بانک پاسارگاد نیز ثبت نام کنید.

با توجه به پیشرفت تکنولوژی در جوامع امروزی و مدرن شدن سبک زندگی، وقت نیز ارزش بالاتری نسبت به گذشته پیدا کرده است. در دنیای پر استرس و پر تردد کنونی ضرورت وجود سیستم های آنلاین به منظور خدمت رسانی غیرحضوری و مدرن غیرقابل انکار است.

خرید و فروش آنلاین سهام تجربه ای متفاوت

در اکثر جوامع توسعه یافته، مجموعه ای کلان از معاملات و مبادلات به صورت کاملاً غیرحضوری و از طریق سیستم های آنلاین صورت می گیرد. این اقدام در جهت رفاه و آسایش حال شهروندان و ارزش گذاری به وقت و انرژی آن ها صورت  می گیرد. در جوامع در  حال  توسعه نیز این روند رو به گسترش است.

کارشناسان بر این باورند تا با بهره گیری از فرایندهای نوین، اسباب راحتی جوامع را فراهم آورند تا از تردد های غیرضروری که موجب افزایش آلودگی های صوتی، ترافیک و اتلاف وقت می شود، جلوگیری کنند. این امر باعث بهبود سبک زندگی و شاخص های توسعه یافتگی می شود و با توجه به شرایط کنونی که با گسترش ویروس کووید 19 روبرو هستیم اهمیت دوچندان پیدا کرده است.

شایان ذکر است بدانیم که از شروع روند افزایشی خدمت رسانی نوین، بانک ها پیشگامان جدی این عرصه بوده اند تا بتوانند با کمترین هزینه و بیشترین بازدهی این امر را تسهیل کنند.

در راستای توسعه این اهداف و بومی سازی تکنولوژی و خدمت رسانی آنلاین، بانک پاسارگاد به عنوان یکی از پیشگامان عرصه فناوری مبادلات آنلاین اقدامات گسترده ای در این راستا انجام داده است. یکی از خدمات مهمی که می توان به آن اشاره نمود " سپرده ویژه معاملات آنلاین سهام" است.

هموطنان گرامی می توانند پس از افتتاح  این سپرده در نزدیک ترین شعبه و اخذ "کد کاربری و رمز عبور بانکداری مجازی" علاوه بر برخورداری از سود ماه شمار، در سیستم معاملات آنلاین کارگزاری بانک پاسارگاد نیز ثبت نام کنند.

استفاده از معاملات برخط و ابزارهای معاملاتی، در نتیجه پیشرفت تکنولوژی و آسان شدن ارتباطات میسر شده و با افزایش روز افزون عمق بازار سرمایه و گسترش فرهنگ معاملات سهام، استفاده از چنین ابزارهایی اجتناب ناپذیر است.

با بسط و گسترش بازار سرمایه و تمایل سرمایه گذاران به ابزارهای نوین معاملاتی، کارگزاری بانک پاسارگاد ارائه دهنده یکی از پیشرفته ترین سیستم های معاملاتی به کلیه متقاضیان حقیقی و حقوقی معاملات برخط است که با بهره گیری از آن، امکان خرید و فروش سهام را به صورت اینترنتی و آنلاین فراهم می کند.

در میان تمامی موارد ذکر شده می توان به شفافیت این سیستم و امنیت بالا که تمامی آن توسط دانش بومی صورت می گیرد، اشاره کرد. علاوه بر این، سهولت کار با این ابزار برای کاربران و مشتریان، جذابیت خاصی ایجاد کرده است.

جزییات امکان ثبت نام قطعی در کارگزاری بانک پاسارگاد از طریق افتتاح حساب معاملات آنلاین در این بانک:

 در این روش، متقاضی در اولین گام به یکی از نزدیک ترین شعبه های بانک پاسارگاد مراجعه و اقدام به افتتاح «سپرده سرمایه گذاری ویژة معاملات آنلاین سهام» و اخذ نام کاربری و رمز عبور بانکداری مجازی می نماید.

سپس با استفاده از بانكداری مجازی فرآیند ثبت نام را تکمیل خواهد نمود. فرم های تکمیل شده و تصویر مدارک هویتی، مورد ارزیابی کارشناسان کارگزاری قرار گرفته و در صورت تأیید ثبت نام قطعی خواهد شد. به این ترتیب با افتتاح حساب معاملات آنلاین در بانک پاسارگاد ضمن برخورداری از مزایای یک حساب کوتاه مدت، امکان استفاده از خدمات کارگزاری بانک پاسارگاد نیز فراهم خواهد شد.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/kAxHIoGu
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاردستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید قسطیتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیک
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه