جمعه, ۱۰ فروردین(۱) ۱۴۰۳ / Fri, 29 Mar(3) 2024 /
           
فرصت امروز
اپل ۴۵ ساله شد

تیم کوک: می خواهیم داستانی ارزشمند خلق کنیم

2 سال پیش ( 1400/1/14 )
 

تیم کوک، مدیرعامل اپل به  مناسبت ۴۵ سالگی این شرکت یادداشتی برای کارمندان ارسال کرده است. کوک در این یادداشت می گوید او و اعضای اپل به  دنبال خلق داستانی هستند که ارزش بازگو کردن داشته باشد.

به گزارش زومیت، اپل یکم آوریل ۲۰۲۱ (۱۲ فروردین ۱۳۹۹) رسما ۴۵ ساله شد. تیم کوک، مدیرعامل اپل، برای بزرگداشت چهل و پنج سالگی شرکت تحت مدیریتش نه تنها توییتی منتشر کرد بلکه یادداشتی در اختیار کارمندان اپل قرار داد و به آنها گفت داستانی خلق کنند که ارزش بازگو کردن داشته باشد.

اپل ۴۵ ساله شد، تیم کوک می خواهیم داستانی ارزشمند خلق کنیم

به گزارش 9to5Mac، تیم کوک یادداشت خود را با این جمله آغاز می کند که کارمندان باید خود را دوباره وقف مأموریت اپل کنند و بدین شیوه از این مناسبت نهایت استفاده را ببرند. کوک می گوید: «در یکم آوریل ۱۹۷۶ (۱۲ فروردین ۱۳۵۵) شرکتی در کوپرتینو بنیان گذاری شد تا محصولاتی تحول آفرین تولید کند که می توانند دستاوردهای حوزه  فناوری را بازتعریف و به مردم برای زندگی راحت تر کمک کنند. ۴۵ سال بعد، ما دوباره خودمان را وقف این مأموریت می کنیم و به  جای اینکه مأموریت را به عنوان چیزی در گذشته بشناسیم، آن را تا مدت زمانی طولانی زنده نگه می داریم.»

تیم کوک می نویسد اوضاع در سال های گذشته تغییرات زیادی کرده است، اما تمرکز اپل روی «تنظیم سرعتی که دیگران در تلاش برای رسیدن به آن هستند» دستخوش تغییر نشده. تیم کوک در بخشی از یادداشتش با اطمینان می گوید اپل هیچ گاه تا این حد پتانسیل و نیروی متخصص برای انجام کارهای بزرگ نداشته است، اما این موضوع نباید باعث شود دست از تلاش بکشد. کوک می گوید پتانسیل بزرگ برای عملی شدن به آدم های بزرگ نیاز دارد. او همچنین به چالش های سال اخیر برای اپل اشاره کرد و گفت روزهای روشن تری در راه هستند.

کوک می گوید سال گذشته، همه  ما را به شیوه ای که حتی باور نمی کردیم مورد آزمایش قرار داده است. سال ۲۰۲۰ ما را ملزم  به تطبیق پیدا کردن با شرایط جدید کرد و باعث پیچیده تر شدن شرایط کاری شد. کوک ادامه می دهد: «می دانم دستاوردهای یکایک ما در این دوران باید باعث شود که بسیار به خود افتخار کنیم. در چالشی که هر نسل یک بار اتفاق می افتد، چیزهایی که خلق می کنیم و نحوه  خلق آنها، منابع ارزشمند و بادوام جدیدی در دسترس مردمی قرار داده است که دوست شان داریم و روی آنها حساب باز می کنیم. می دانیم در بسیاری از حوزه ها روزهای روشن تری در راه هستند.» 

تیم کوک یادداشت خود را با جمله ای از استیو جابز پایان می دهد. او می گوید استیو جابز سال ها قبل در ایمیلی برای گرامیداشت تولد اپل گفته است: «سفر شگفت انگیزی بود؛ اما مسیرمان را تقریبا هنوز شروع نکرده ایم.» کوک می گوید این گفته امروز نیز حقیقت دارد و ادامه می دهد: «هیچ  یک از ما برای پایان داستان اینجا نخواهیم بود، اما تمام تمرکز خود را به کار می بندیم داستانی خلق کنیم که ارزش بازگو کردن داشته باشد.»

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/vwRK5nGK
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاروکیلقطعات لیفتراکدستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورلیفتراکپرس لاین ساخت پرسشنامهرمان پرطرفدارسررسید 1403طراحی سایت فروشگاهشیر برقی گازتیزهوشان پایه ششمخرید نرم افزار حسابداریخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلتقویم رومیزیقیمت ورق گالوانیزهخرید قسطیتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه