جمعه, ۷ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Fri, 26 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

مشاغل فنی مورد نیاز آمریکا

1 سال پیش ( 1401/3/7 )
 

اگر در حال حاضر دانشجو هستید و از راه ویزای کاری قصد مهاجرت به کشور آمریکا را دارید، باید با مشاغل فنی مورد نیاز آمریکا آشنا باشید. در این صورت است که می توانید برنامه ریزی لازم برای شغل آینده خود را انجام دهید. ضمن اینکه آشنایی با مشاغل مورد نیاز در یک کشور شما را به طور کلی با شرایط صنایع مختلف و فرصت های شغلی در آن کشور آشنا می کند.

تحقیقات و بررسی روند بازارهای کاری نشان می دهد در 5 سال آینده تقاضا برای برخی مشاغل به شدت افزایش می یابد. افزایش تقاضا و کمبود نیروی کار متخصص، باعث ایجاد فرصت های شغلی عالی برای افرادی شده که از قبل برای این شرایط برنامه ریزی کرده اند. در این مقاله قصد داریم مشاغل فنی مورد نیاز آمریکا را به شما معرفی کنیم و اگر به ورود به بازار کار رشته های فنی علاقه مند هستید، کمک کنیم با دید باز به انتخاب رشته مورد علاقه خود بپردازید.

مشاغل فنی مورد نیاز آمریکا

معرفی بهترین شغل های فنی در آمریکا

لوله کشی ساختمان

بدون شک یکی از مشاغل فنی مورد نیاز آمریکا برای مهاجرت ، شغل لوله کشی ساختمان می باشد. لوله کشی ساختمان یکی از حرفه های پایه و مورد نیاز در ساخت هر ساختمان است. لوله کشی ساختمان مانند قدیم به روش های سنتی و با لوله فلزی انجام نمی شود و عمدتا به صورت انشعابی و با استفاده از لوله پروپیلن یا لوله سفید انجام می گیرد. البته جدیدترین روش لوله کشی ساختمان لوله کشی کلکتوری می باشد که بسیاری از مشکلات لوله کشی انشعابی را برطرف کرده است.

برای یادگیری مهارت لوله کشی ساختمان می بایست در دوره جامع آموزش لوله کشی ساختمان شرکت کرده و مدرک فنی حرفه ای معتبر این دوره را دریافت کنید.

سیم پیچی الکتروموتورها

یکی دیگر از مشاغل مورد نیاز آمریکا، سیم پیچی الکتروموتورها است. تمام وسایل برقی و الکترونیکی دارای یک موتور الکتریکی می باشند که مانند قلب دستگاه عمل می کند. داخل موتورهای الکتریکی یک سیم پیچی از انواع مختلف وجود دارد. هنگامی که این سیم پیچی دچار مشکل می شود و یا به هر دلیل عملکرد خود را از دست می دهند، کل سیستم با ایراد مواجه می شود. یک سیم پیچ قادر است موتور را باز کند و سیم پیچی را طبق اصول و قواعد خاصی دوباره انجام دهد.

حرفه سیم پیچی الکتروموتورها یک حرفه تخصصی است که به محاسبات دقیقی برای اندازه گیری قطر و تعداد دور سیم پیچی نیاز دارد. برای ورود به بازار کار این رشته و اخذ مدرک قابل ترجمه باید حتما آموزش دید. با شرکت در دوره آموزش سیم پیچی الکتروموتورها و آرمیچر قادر خواهید بود مهارت های مورد نیاز برای ورود به بازار کار این رشته را فرا گرفته و به راحتی مدرک قابل ترجمه فنی حرفه ای دریافت کنید.  

مشاغل فنی مورد نیاز آمریکا

برق ساختمان

دوره آموزش برق ساختمان یکی از بهترین دوره های آموزشی با هدف نهایی مهاجرت می باشد. شغل برق ساختمان دارای کاربردهای گسترده ای است. برق ساختمان شامل سیم کشی برق ساختمان و نصب انواع نصبیجات از قبیل اعلام حریق، دوربین مداربسته، دزدگیر اماکن، کرکره برقی، درب های اتوماتیک و ... می باشد.

همین کاربرد گسترده باعث شده این رشته در بسیاری از کشورهای مقصد برای مهاجرت یکی از مشاغل مورد نیاز باشد. رشته برق ساختمان نیز قطعا یکی از مشاغل مورد نیاز آمریکا می باشد و سالانه ویزاهای کاری زیادی از طریق تخصص برق ساختمان به مهاجرین اعطاء می شود.

نصب و تعمیرات پکیج

پکیج های دیواری به تدریج جای آبگرمکن را در منازل گرفتند. دلیل این اتفاق مزایای پکیج دیواری نسبت به آبگرمکن است. با وجود یک پکیج دیواری نه تنها آب گرم شیر و شوفاژ به صورت مستقل برای هر واحد تامین می شود، بلکه دیگر نیازی به موتورخانه مرکزی نیز در ساختمان نخواهد بود. پکیج های دیواری در همه فصول سال به صورت دائم مورد استفاده هستند و اگر دچار مشکل شوند باید به سرعت به آنها رسیدگی شود.

یک متخصص تعمیرات پکیج قادر است انواع مشکلات پکیج های دیواری را عیب یابی و رفع کند. علاقه مندان برای رسیدن به این مهارت باید دوره آموزش نصب و تعمیرات پکیج دیواری را گذرانده و با مهارت های فنی این کار آشنا شده باشند.

توسعه دهنده نرم افزار

 سرعت تولید و تبادل اطلاعات در عصر جدید به قدری بالاست که آن را عصر اطلاعات نامیده اند. هر روزه اطاعات زیادی در صفحات وب، رادیو و تلویزیون، نرم افزارهای موبایل و ... تولید می شود. تمامی شرکت ها و موسسات مختلف و همینطور کارخانجات و مراکز صنعتی برای توسعه بیزینس خود به وبسایت، اپلیکیشن و شبکه های اجتماعی نیاز دارند.

یکی از اصلی ترین شغل هایی که در کشور ایالات متحده و در 5 سال آینده مورد نیاز است، حرفه توسعه نرم افزار می باشد. برای موفقیت در این حرفه ها، داشتن مدرک کامپیوتر و مهندسی نرم افزار و همینطور داشتن مهارت برنامه نویسی الزامی است.

مشاغل فنی مورد نیاز آمریکا

متخصص آمار و داده

همانطور که اشاره شد امروزه تولید داده از هر نوعی که باشد ارزشمند و مورد نیاز است. متخصص و تحلیلگران آماری قادرند داده های بسیار مفیدی را از طریق تئوری های موجود برای حل مسائل مختلف استخراج کنند. این متخصصان از طریق پرسشنامه های هدفمند و حرفه ای، نظرسنجی ها و آزمایشات برنامه ریزی شده و با استفاده از نرم افزارای آماری، ترندهای روز و نیازهای عمومی را شناسایی و در جهت بهره گیری از آنها اقدام می کنند. برای اینکه در این حرفه بتوانید ویزای کاری اخذ کنید باید مدرک کارشناسی ارشد در رشته های ریاضی و آمار داشته باشید.

تحلیلگر امنیت اطلاعات

یکی از مشاغل فنی مورد نیاز آمریکا تحلیل امنیت اطلاعات است. اطلاعات تولید شده برای منابع مختلف گاهی دارای طبقه بندی و حساسیت های خاصی هستند که باید محرمانه نگه داشته شوند. وظیفه حراست از اطلاعات بر عهده یک متخصص امنیت اطلاعات است. این افراد مسئول شناسایی بدافزارهای جاسوسی اطلاعاتی و تامین امنیت سیستم هستند. افرادی که علاقه مند به کار در این حوزه هستند باید دارای مدرک کارشناسی کامپیوتر و یا برنامه نویسی باشند. آشنایی با آنتی ویروس ها، فایروال و SIEM برای این افراد ضروری است و جزو مهارت های مربوط به این حرفه می باشد.

کارشناس فیزیوتراپی

فیزیوتراپ ها وظیفه فراهم کردن خدمات بازپروری و درمانی برای افراد آسیب دیده جسمی را بر عهده دارند. این افراد با توجه به شرایط جسمی و عمومی هر بیمار برنامه درمانی مخصوصی را آماده می کنند. متقاضیان استخدام در این رشته باید مدرک PHD تخصصی در زمینه فیزیوتراپی داشته باشند. ضمن اینکه این افراد باید آزمون NPTE را نیز با موفقیت گذرانده باشند.

مدیریت خدمات درمانی و بهداشتی

کشور آمریکا دارای سیستم بهداشتی و درمانی سیستماتیک و قوی در بین کشورهای دنیا می باشد. یکی دیگر از مشاغل فنی مورد نیاز آمریکا شغل مدیریت خدمات درمانی و بهداشتی است. وظیفه این افراد ارائه راهنمایی و مشاوره برای فعالیت بیمارستان ها و مراکز درمانی و یا سازمان های مربوطه است.

این افراد با سیاست های مدیریتی و دستورالعمل های حوزه سلامت آشنایی داشته و گزارش دقیق اموال بیمارستان را ثبت و ضبط می کنند. برای ورود به این حرفه در کشور آمریکا، متقاضیان باید مدرک کارشناسی مدیریت خدمات درمانی و یا مدیریت تجاری داشته و همچنین با اصطلاحات و قواعد حوزه پزشکی آشنا باشند.

توسعه‌دهنده وب

یکی دیگر از مشاغل مربوط به برنامه نویسی که جزو مشاغل فنی مورد نیاز آمریکا می باشد، شغل توسعه وب می باشد. افراد متخصص در این زمینه باید با زبان های برنامه نویسی در وب مانند HTML، CSS و Java آشنایی داشته باشند و قادر باشند صفحاتی که برای کاربراین تهیه کره اند را آپدیت کنند. یک توسعه دهنده وب باید برای تست انواع دستگاه ها و مرورگرها برنامه زمانبندی تهیه کند و مطالب وبسایت ها را طراحی، ویراستاری و در کل مدیریت کند.

همچنین این افراد باید مشکلات وبسایت را شناسایی و فیدبک کاربران را تحلیل و تست کند. برای ورود به این رشته، داشتن مدرک کاردانی در رشته های طراحی وب، برنامه نویسی و توسع وب همینطور تسلط در چند زبان برنامه نویسی از جمله HTML، MYSQL و جاوا ضروری است.

پرستار ثبت شده (رجیستر شده)

یکی از مشاغل فنی مورد نیاز آمریکا که چه قبل از کرونا و چه بعد از آن همیشه تقاضا برایش وجود دارد شغل پرستاری است. پرستاران RM افرادی متخصص و دارای مجوز می باشند که با دارا بودن مهارت های لازم وظیفه مدیریت داروها، همکاری با کارکنان حوزه بهداشت و انجام آزمایشات تشخیصی یا درمانی را بر عهده دارند. متقاضیان استخدام در این شغل در آمریکا باید لیسانس پرستاری و همینطور گواهی رسمی جهت فعالیت در این شغل را داشته باشند.

جمع بندی

مراکز مختلفی به برگزاری دوره های آموزش فنی و حرفه ای اقدام می کنند. یکی از مراکزی که دوره های آموزشی را در فضای کاملا حرفه ای و زیر نظر اساتید با تجربه برگزار می کند، آموزشگاه فنی پویان است. این آموزشگاه زیر نظر سازمان فنی حرفه ای به آموزش کارآموزان در رشته های مختلف فنی حرفه ای می پردازد و در انتهای دوره نیز مدرک معتبر قابل تایید از سازمان فنی حرفه ای به کارآموزان اعطاء می کند.

برای دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان تخصصی در زمینه انتخاب شغل مناسب؛ با همکاران ما در فنی پویان تماس بگیرید:  09227538980  و  02166566140

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/hu4q7Wod
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
سپیده :
1 سال پیش
مقاله جالبی بود که قبل از مهاجرت به آمریکا میتونه بدردمون بخوره
حسین :
1 سال پیش
درود بر شما بنده در آمریکا هستم و قصد دارم به شماره تماسی که برای مشاوره گذاشتید به شما زنگ بزنم و یک مشاوره ای با شما داشته باشم ، امیدورم از واتس اپ بتوانم با شما گفتگویی کنم، با وجود نداشتن سواد کافی و بدون مدرک ، مایلم بدانم که آیا بیزینسی که استارتش سرمایه زیادی نخواد و جنبه تولید کردن داشته باشد و مهمتر اینکه در پیری و کهن سال هم بدون وابستگی به کارگر هم بتوان به تنهایی در هر سنی انجامش داد ، هزینه مشاوره و راهنمایی تان را هم حاضرم پرداخت کنم ...001 6673359516 سپاس از شما
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطی
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه