پنجشنبه, ۹ فروردین(۱) ۱۴۰۳ / Thu, 28 Mar(3) 2024 /
           
فرصت امروز

در این سال ها بازی های ویدئویی آنقدر پیشرفت کرده اند که  روز به روز محبوب تر می شوند. کمپانی های مشهور سونی و مایکروسافت نیز برای انتشار بازی های جذاب رقابت تنگاتنگی باهم دارند. این رقابت نفس گیر سبب خوشحالی گیمرها شده است؛ چراکه کیفیت بازی های پلی استیشن و ایکس باکس نیز به طور قابل ملاحظه ای افزایش پیدا کرده است.

اما مشکل اصلی اینجاست که این بازی ها اغلب رایگان نیستند و برای اجرای آن ها روی کنسول باید هزینه  ای پرداخت شود. تجربه ثابت کرده است که بهترین روش برای خرید قانونی بازی ها خرید گیفت کارت است .

ما در این مقاله می خواهیم با گیفت کارت های مخصوص گیمرها بیشتر آشنا شده و بهترین روش برای خرید آن ها را معرفی کنیم؛ پس همچنان ما را دنبال کنید.

1- گیفت کارت پلی استیشن

احتمالاً شما هم با این جمله موافقید که "پلی استیشن معروف ترین کنسول بازی جهان است". به عبارت دیگر، شرکت سونی با استفاده از تکنولوژی مدرن و متخصصان باتجربه موفق به ساخت کنسول های پلی استیشن شده است. آخرین نسخه از این کنسول منحصربه فرد نیز با نام PS5 منتشر شده و بازخوردهای مثبتی نیز کسب کرده است.

شرکت سونی با کمک سایر کمپانی های بازی سازی، تلاش زیادی برای ساخت بازی های اختصاصی PS4 انجام داده  است که نتیجۀ آن تولید بازی های مشهوری همچون God of War و آنچارتد است. البته بسیاری از این بازی ها رایگان نیستند و برای اجرای آن ها باید هزینه ای مشخص پرداخت شود. به همین منظور، می توان از گیفت کارت پلی استیشن برای خرید بازی های PS4 استفاده کرد.

گیفت کارت پلی استیشن در مبالغ گوناگون 10 دلاری، 20 دلاری، 25 دلاری و حتی 100 دلاری نیز موجود است و برای کشورهای مختلف به صورت مجزا طراحی شده است. برای خرید این گیفت کارت ها باید به دنبال سایت های معتبر مانند موبوگیفت باشید تا بتوانید گیفت کارت های اورجینال را با بهترین قیمت خریداری کنید.

2- گیفت کارت ایکس باکس

شرکت مایکروسافت در چند سال اخیر با معرفی کنسول Xbox تلاش زیادی کرده است تا جایگاه نخست بازی های ویدئویی را از پلی استیشن بگیرد. اما به نظر می رسد که راه دور و درازی برای رسیدن به این هدف داشته باشد.

از جمله بازی های مشهور ایکس باکس می توان به بازی Halo 5 و بازی Forza Horizon اشاره کرد که برای خرید آن ها از گیفت کارت ایکس باکس استفاده می شود. خرید کردن با این گیفت کارت ها بسیار راحت است و تنها باید کد آن را در حساب کاربری ایکس باکس فعال کنید.

علاوه برآن، اگر می خواهید بازی های آنلاین را به صورت گروهی و چند نفره تجربه کنید، باید به دنبال فعال سازی این قابلیت به وسیلۀ گیفت کارت گلد ایکس باکس باشید. لازم به ذکر است که منطقۀ جغرافیایی برای خرید این گیفت کارت ها مهم است. بنابراین قبل از خرید به نکات مربوط به آن توجه داشته باشید.

3- گیفت کارت استیم والت

در شرایطی که طرفداران ایکس باکس و پلی استیشن مشغول رقابت با هم هستند، گروهی دیگر از گیمرها معتقدند که بهترین وسیله برای بازی کردن، کامپیوتر شخصی است. به همین دلیل، شرکت های بازی سازی معمولاً پس از انتشار نسخه های پلی استیشن و ایکس باکس، نسخۀ کامپیوترهای خانگی یا PC را منتشر می کنند.

حالا اگر بخواهیم بازی های PC را به صورت قانونی خریداری کنیم، باید از پلتفرم استیم والت استفاده کنیم. در استیم می توان بازی های متنوعی را مشاهده کرد که برای دانلود آن ها باید هزینۀ  جداگانه ای پرداخت شود.

از دیگر مزایای استیم والت، قابلیت بازی  آنلاین است که جذابیت بسیاری برای گیمرها دارد. بنابراین با خرید گیفت کارت استیم والت می توانیم بازی موردنظر خود را دانلود کرده و با خیال راحت روی کامپیوتر شخصی خود اجرا کنیم.

نحوه فعال سازی گیفت کارت چگونه است؟

شاید در ابتدا تصور کنید که خرید بازی با استفاده از گیفت کارت کار سختی باشد؛ این در حالی است که شما فقط با چند کلیک می توانید خرید خود را نهایی کرده و از بازی های نسل جدید لذت ببرید.

برای فعال کردن گیفت کارت باید یک کد داشته باشید که آن را از فروشنده گیفت کارت دریافت خواهید کرد. سپس آن کد را در سایت مربوطه وارد کنید. به عنوان مثال برای فعال سازی گیفت کارت پلی استیشن باید وارد حساب کاربری خود در سایت پلی استیشن شوید و روی گزینه Codes  Reedem کلیک کنید. در پنجرۀ باز شده، کد گیفت کارت را وارد کنید تا حساب کاربری شما به همان میزان شارژ شود.

اما خرید گیفت کارت نیز دردسرهای زیادی دارد و هنگام خرید آن باید نکات ضروری را رعایت کنیم. پیشنهاد ما این است که انواع گیفت کارت را از سایت های معتبر مانند سایت موبوگیفت خریداری کنید. در ادامه با این سایت بیشتر آشنا خواهیم شد.

موبوگیفت؛ بهترین راه برای خرید انواع گیفت کارت

اگر دقت کرده باشید، سایت ها و مراکز زیادی برای خرید گیفت کارت وجود دارند؛ اما خیلی از این سایت ها دارای اعتبار کافی نبوده و هر لحظه ممکن است از شما کلاهبرداری کنند. بررسی های ما نشان داده است که موبوگیفت یکی از بهترین و مطمئن ترین سایت ها برای خرید گیفت کارت اورجینال است که با چندین سال تجربه ارزشمند خود موفق به جلب رضایت مشتریان شده است.

از جمله مزایای موبوگیفت می توان به تضمین قیمت با نوسانات نرخ ارز، احراز هویت سریع و داشتن نماد اعتماد دو ستاره از وزارت صنعت، معدن و تجارت اشاره کرد. همچنین، پشتیبانی 24 ساعته توسط کارشناسان باتجربه سبب شده است که هیچکدام از سوالات شما بی پاسخ نماند.

با ورود به سایت موبوگیفت، انواع گیفت کارت ها را مشاهده خواهید کرد که گیفت کارت PSN و گیفت کارت ایکس باکس تنها بخشی از آن هستند. از طرفی تنوع قیمتی این گیفت کارت ها نیز بالا است و با هر مقدار بودجه  قادر به خرید گیفت کارت هستید. پس زمان را از دست ندهید.

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/TfR7GWeR
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاروکیلقطعات لیفتراکدستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورلیفتراکپرس لاین ساخت پرسشنامهرمان پرطرفدارسررسید 1403طراحی سایت فروشگاهشیر برقی گازتیزهوشان پایه ششمخرید نرم افزار حسابداریخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلتقویم رومیزیقیمت ورق گالوانیزهخرید قسطیتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه