شنبه, ۱ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Sat, 20 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

دبی شهری ساحلی مملو از معماری چشمگیر، مرکز خریدهای مجلل فراوان و زندگی شبانه پر جنب و جوش است. دبی جایی است که سبک زندگی سنتی با مدرن تلفیق می شود و مسافران از این تلفیق لذت می برند. شما می توانید زمانی که در شهر هستید از سیستم حمل و نقل فوق العاده گسترده شهر که از خطوط مترو، اتوبوس، تراموا، سیستم مونوریل، ترانسفر فرودگاهی دبی و حتی اتوبوس های آبی استفاده کنید.

اگر به فرودگاه یا به هتل سفر می کنید، با انتخاب ترانسفر فرودگاهی در زمان و هزینه خود صرفه جویی کنید. انجام این کار به شما فرصت های بیشتری برای ورود به مراکز خرید و تفریح و گشت و گذار در مناظر می دهد.

هنگام رزرو بلیط تهران دبی علی بابا باید در مورد فرودگاه های دبی اطلاعات داشته باشید. دبی دارای دو فرودگاه اصلی در منطقه عمومی خود به نام های فرودگاه بین المللی دبی و فرودگاه بین المللی آل مکتوم هستند. فرودگاه بین المللی دبی قطب اصلی سفر در این منطقه است.

هتل های دارای ترانسفر فرودگاهی در دبی

شما می توانید در حدود 10 تا 15 دقیقه فاصله از مرکز شهر به آن برسید. اگر از طریق این فرودگاه پرواز می کنید، برای یک رانندگی 40 دقیقه ای از مرکز شهر آماده شوید. با خدمات ترانسفر فرودگاهی که راهی مناسب برای به حداکثر رساندن زمانتان در دبی است، می توانید در صرفه جویی زمان برای گردش در شهر موفق شویم.

چه چیزی باعث می شود که ترانسفر فرودگاهی انتخابی مناسب باشد؟

دبی به عنوان یک شهر بزرگ، سیستم های حمل و نقل عمومی بسیار بزرگی دارد و ممکن است برای افرادی که قبلا از آنها استفاده نکرده اند گیج کننده باشد. به خاطر داشته باشید که هر دو فرودگاه بسیار بزرگ هستند، و در پیدا کردن ترمینال و گیت درست، کار را پیچیده تر می کند. به جای اینکه در فرودگاه گم شوید و تلاش کنید که بفهمید برای پرواز خود در کجا باید قرار بگیرید از ترانسفر فرودگاهی استفاده کنید که مستقیما شما را به ترمینال درستتان می رساند.

هیچ کس نمی خواهد زمانی که از فرودگاه بیرون می آید سرگردان به دنبال تاکسی یا هتل باشد، یا زمانی که از هتل بیرون می آید به خاطر ترافیک یا تاخیر، پرواز خود را از دست بدهد چراکه مطمئن نیست چگونه به فرودگاه برسد، پس چرا وقت و هزینه خود را هدر دهد؟

هتل های دارای ترانسفر فرودگاهی در دبی

از آنجایی که فرودگاه بین المللی دبی فاصله کمی با مرکز شهر دارد، می توانید به راحتی با وسیله نقلیه به آنجا بروید، نه اینکه بین اتوبوس و مترو جابجا شوید. فرودگاه آل مکتوم کمی دورتر است، به این معنی که مسیرهای حمل و نقل عمومی پیچیده تری را طی خواهید کرد. خود را از دست چمدان ها و کیف های خرید نجات دهید و به جای آن، یک سرویس ترانسفر فرودگاهی راحت را انتخاب کنید.

برای رزرو هتل دبی کلیک کنید.

انواع مختلف ترانسفر فرودگاهی پس از رزرو بلیط تهران دبی

در حال حاضر نوع متداول خدمات ترانسفر فرودگاهی دبی یک خودروی استاندارد است که معمولا می تواند حداکثر تا سه مسافر و چمدان آنها را در خود جای دهد. اگر با گروهی بزرگ تر سفر می کنید، می توانید یک ون بزرگ یا حتی اتوبوس رزرو کنید.

اگر برای کار به دبی سفر می کنید و می خواهید تا حد امکان حرفه ای به نظر برسید می توانید یک ماشین اجرایی شیک انتخاب کنید. اگر قرارهای مهمی در دبی دارید می توانید وسیله نقلیه لوکسی را نیز انتخاب کنید که به شما احساس یک سلبریتی بدهد.

همیشه می توانید بین وسایل نقلیه مشترک و خودروهای شخصی یکی را انتخاب کنید. این بستگی به این دارد که دوست دارید چقدر سریع سفر کنید و اینکه آیا حریم خصوصی برای شما مهم است یا خیر.

چقدر باید برای ترانسفر فرودگاهی بپردازم؟

اگر فقط برای تعداد انگشت شماری از مسافران یک خودروی استاندارد رزرو می کنید، می توانید بین 110 درهم (30 دلار) تا 146 درهم (40 دلار) بپردازید. یک ون که می تواند نزدیک به پنج تا شش مسافر در خود جای دهد، تقریبا 70 دلار هزینه دارد، در حالی که یک اتوبوس حدود 367 درهم (100 دلار) تا 440 درهم (120 دلار) خواهد بود.

برای کسانی که با یک ماشین اجرایی یا یک وسیله نقلیه لوکس سفر می کنند، بودجه ای در حدود 183 دلار در نظر بگیرید. وقتی هر یک از این وسایل نقلیه را با افراد دیگر به ​​اشتراک می گذارید، کرایه شما به طور کلی ارزان تر خواهد بود، اما به خاطر داشته باشید که احتمالا مجبور خواهید بود در طول سفر خود توقف های بیشتری داشته باشید.

هتل های دارای ترانسفر فرودگاهی در دبی

چه زمانی باید برای رزرو ترانسفر فرودگاهی برنامه ریزی کنم؟

مهم است که به خاطر داشته باشید که فرودگاه بین المللی دبی شلوغ ترین فرودگاه بین المللی در جهان است. اگر از طریق این فرودگاه سفر می کنید، بهتر است حداقل دو ساعت قبل از پرواز خود برسید.

هنگام رانندگی در ساعات اوج ترافیک مانند 7 تا 9 صبح یا 6 تا 8 بعد از ظهر، در صورت ازدحام باید زمان بیشتری را به خود اختصاص دهید. فرودگاه آل مکتوم چندان شلوغ نیست، اما بهتر است حدود دو ساعت در فرودگاه وقت بگذرانید.

هتل هایی که ترانسفر فرودگاهی دارند

هتل جمیرا مینا سلام

هتل نووتل ال بشیر

هتل آتلانتیس

هتل دارالمسیاف

هتل تاورز روتانا

پولمن دیره

هتل جمیرا زعبیل سرای

هتل برج العرب جمیرا

هتل رافلز

هتل شانگری لا

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/0IEjAIv1
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاردستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید قسطیتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرام
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه