شنبه, ۸ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Sat, 27 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

مدت ها قبل، زمان تصمیم گیری و برنامه ریزی برای مسافرت، مهمان هیچ برداشتی از هتل نداشت. در واقع خرید آنلاین وجود نداشت. امروزه مسافر در وهله اول وب سایت یک هتل را پیدا می کند و رزرو را انجام می دهد.

طراحی سایت هتل در انتخاب کاربران اهمیت زیادی دارد. چرا که دربچه ای برای اقامت آن ها است. در مقاله پیش رو درباره طراحی سایت رزرو هتل مطالب مفیدی در اختیار شما قرار می دهیم. البته سایت کار را نیز در ذهن بسپارید.

طراحی سایت هتل چیست؟ طراحی وب سایت حرفه ای برای هتل

توضیحی مختصر درباره طراحی سایت هتل

تجربه یک مهمان داری بی عیب و نقص برای میزبان بسیار شیرین است. در مورد هتل نیز همین حس به هتل دار القا می شود. در زمینه طراحی سایت هتل، چند عنصر حیاتی وجود دارد که در ادامه به آن ها می پردازیم. شما را با روند ساخت یک وب سایت عالی برای هتل آشنا می کنیم و گام به گام با شما هستیم.

گام اول انتخاب یک الگو

هتل داری یک کار پرمشغله است و شما باید از صورت حساب گرفته تا وضعیت کارکنان و مهمان ها را تحت کنترل داشته باشید. قالب های زیادی در این زمینه وجود دارد. تصمیم بگیرید که صرف نظر از موقعیت هتل خود یک وب سایت عالی بسازید. در نمونه های موجود تمام موارد در نظر گرفته شده است. منو، فرم تماس، گالری، نوار شبکه اجتماعی و رزرو مشخص است و فقط کافی است که الگوها، اطلاعات، تصاویر و برند خود را وارد نمایید.

برای جلوگیری از اتلاف وقت Wix ADI  را به شما معرفی می کنیم.

گام دوم راه حل رزرو  و پرداخت

طراحی سایت هتل به شیوه ای است که کاربر می تواند هتل، تعداد تختخواب، صبحانه، آپارتمان یا خانه ییلاقی کنار ساحل را رزرو نماید. با طراحی های دقیق این پلتفرم قادر هستید رزروهای خود را مدیریت و پیگیری نمایید. دریافت پول انجام دهید. نرخ ها را با توجه به فصل و خدمات تغییر دهید. از هر دستگاهی رزرو را انجام دهید. گزینه چند زبانه نیز در این مدل وجود دارد. مهمان ها می توانند به محض رزرو ایمیل دریافت کنند. این ویژگی ها بسیار اهمیت دارند.

گام سوم اضافه نمودن صفحه های مربوطه

شما می توانید در کنار رزرواسیون اطلاعات دیگری نیز در اختیار مشتری قرار دهید.

صفحه اصلی

در طراحی سایت هتل، این صفحه چهره اصلی وب شما است. در واقع بازدیدکنندگان به محض وارد کردن نام شما با این صفحه مواجه می شوند و این امر اهمیت صفحه اصلی را نشان می دهد . موارد ضروری باید در این صفحه گنجانده شود . یک عکس بزرگ و متن توصیفی در این صفحه باید وجود داشته باشد. بررسی وضعیت اتاق نیز باید به راحتی در دسترس کاربر باشد. درباره اتاق ها توصیف واقعی قرار دهید و از تخیل اجتناب نمایید. ارائه عکس واضح بهترین راه حل است. زوایای مختلف اتاق را با عکس نشان دهید. جزئیات اتاق را نیز به طور واقعی و صحیح در اختیار بازدیدکنندگان قرار دهید. نقاط قوت خود نسبت به اقامتگاه های دیگر نشان دهید.

صفحه پرسش و پاسخ

در طراحی سایت هتل خود، صفحه ای برای پرسش و پاسخ قرار دهید و به سوالات احتمالی جواب دهید.

صفحه نظرات

با طراحی این صفحه از مشتریان بخواهید که نظرات خود را بیان کنند. این کار شفافیت شما و سایت را نشان می دهدذو بین شما و مشتری حس اعتماد به وجود می آورد.

صفحه تماس

این مهمترین صفحه در سایت شما است. شما با قرار دادن شماره تلفن، ایمیل، آدرس فضای مجازی و فرم تماس راه ارتباط را باز می کنید. اگر یک ویژگی چت زنده نیز اضافه کنید، ارتباط شما قوی تر می شود.

گام چهارم ایجاد برند

برند خود را ایجاد کنید. برای این کار دامنه خود را انتخاب کنید. این دامنه یک کلمه کلیدی درباره هتل شما می باشد. یک لوگوی جذاب طراحی کنید. این لوگو نشان اصلی شما است و با آن شناخته می شوید.

وارد شبکه های اجتماعی شوید

صرف داشتن یک وب سایت کار شما را حل نمی کند. دنیای اینترنت بسیار گسترده است و شبکه های مجازی و اجتماعی در کل دنیا دیده می شود. کسب و کار خود را در این فضاها فعال کنید و از این روش رایگان برای بهتر دیده شدن استفاده نمایید.

گام ششم ورود به دنیای گوشی

از آن  جایی که دسترسی مردم به گوشی بیشتر است، وب سایت خود را در تلفن همراه ارائه دهید.

گام هفتم توجه به سئو

سئو عمل بهینه سازی سایت شماست. طراحی سایت هتل باید به گونه ای باشد که مشتریان به راحتی شما را پیدا کنند. انتخاب کلمات کلیدی مهم باعث می شود که بیشتر دیده شوید و این کمک بزرگی به کسب و کار شما می باشد.

گام هشتم به روزرسانی سایت

یکی از نکات مهم در طراحی سایت هتل این است که به ژور مرتب آن را به روزرسانی کنید. این کار رتبه سئوی شما را در گوگل بالا می برد.

سخن پایانی

مقاله ای که مطالعه فرمودید طراحی سایت هتل را به صورت گام به گام به شما آموزش داد. پیشنهاد می کنیم که با سایت کار در ارتباط باشید و از آن ها کمک بگیرید. در زمینه طراحی سایت رزرو هتل کمک زیادی به شما می کنند .

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/y1oVr69g
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطی
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه