چهارشنبه, ۵ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Wed, 24 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

شرکت کارتن سازی صفاپک به عنوان یکی از بهترین و حرفه ای ترین کارخانه های کارتن سازی در زمینه طراحی و تولید انواع مختلف کارتن ها از جمله کارتن لمینتی، کارتن دایکاتی و ... از سال ها پیش مشغول به کار می باشد. در این نوشته تصمیم داریم این کارخانه را به طور کامل معرفی کنیم. بنابراین اگر به دنبال خرید و سفارش کارتن با کیفیت بالا و قیمت مناسب برای بسته بندی محصولات خود  هستید پیشنهاد می کنیم این نوشته را تا انتها مطالعه نمایید.

 

معرفی بهترین کارخانه های کارتن سازی

معرفی کارخانه کارتن سازی صفاپک

شرکت جعبه سازی و کارتن سازی صفاپک از سال 1363 در زمینه طراحی و تولید کارتن و جعبه در انواع بسیار متنوع ای فعالیت می کند. این تجربه زیاد در زمینه کارتن سازی در کنار به کارگیری از دستگاه ها و ابزارآلات مدرن و پیشرفته سبب شده است تا مشتریان بتوانند با خیالی آسوده سفارش کارتن های مورد نظر خود را به این مجموعه بسپارند.

شرکت کارتن سازی صفاپک انواع مختلف کارتن ها مانند انواع کارتن سه لایه، انواع کارتن پنج لایه، انواع کارتن دایکاتی و کارتن لمینتی را با توجه به سفارش مشتریان طراحی و تولید می کند. از آن جایی که مواد اولیه تشکیل دهنده محصولات مجموعه صفاپک مرغوب و درجه یک هستند می توانید از کیفیت بالای بسته بندی محصولات توسط این کارتن ها کاملا خاطر جمع باشید.

مجموعه صفاپک از نیروی کار و پرسنل حرفه ای و با تجربه تشکیل شده است. همان طور که می دانید انواع بسیار مختلفی از کارتن ها وجود دارد که با توجه به ویژگی های محصولی که قصد بسته بندی آن را دارید باید مناسب ترین نوع کارتن را انتخاب کرده و سفارش دهید.

در صورتی که در مورد انواع مختلف کارتن های موجود اطلاعاتی ندارید می توانید مشخصات محصول خود اعم از نوع محصول، جنس و اندازه محصول، میزان آسیب پذیری، مدت زمانی که قصد نگهداری یا حمل و نقل محصول را دارید و .... را به مشاوران با تجربه این مجموعه بیان کنید تا آن ها شما را راهنمایی کنند. مشاوران شرکت جعبه سازی و کارتن سازی صفاپک با تجربه زیادی که در این زمینه دارند شما را برای انتخاب مناسب ترین، باکیفیت ترین و مقرون به صرفه ترین کارتن یا جعبه راهنمایی خواهند کرد.

 

سفارش تولید کارتن با کیفیت و مرغوب

استفاده از کارتن برای بسته بندی محصولات مختلف از لوازم آرایشی و بهداشتی گرفته تا لوازم خانگی و محصولات خوراکی بسیار مورد توجه تولید کنندگان قرار گرفته است. علت استقبال از کارتن برای بسته بندی محصولات نیز مزایای این نوع بسته بندی می باشد که در قیاس با هزینه ای که برای تهیه کارتن مناسب می کنید بسیار چشم گیر است. از جمله مزایایی که تولید کنندگان را به استفاده از کارتن برای بسته بندی محصولاتشان تشویش کرده است می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم :

  • کارتن به علت مقاومت و استحکام خوبی که دارد از محصولات در برابر فشار و ضربه محافظت می کند.
  • بسته بندی محصولات با کارتن از آن ها در برابر نفوذ رطوبت یا نور خورشید محافظت می کند.
  • حمل و نقل محصولات و انبار کردن آن بعد از بسته بندی با کارتن بسیار ساده تر می شود.

از آن جایی که کارتن ها از مواد طبیعی ساخته می شوند قابل بازیافت هستند و مانند پلاستیک ها به محیط زیست آسیب نمی رسانند.

کارتن ها در کنار اینکه مقاومت بالایی دارند دارای وزن زیادی نیستند. سبک بودن کارتن جابجایی محصولات را راحت تر می کند.

ساختار اغلب کارتن ها به گونه است که هوا از منافذ آن ها عبور می کند و همین تهویه مناسب سبب جلوگیری از خراب شدن بعضی محصولات خاص می شود.

با توجه به ویژگی های خاص محصول خود مانند وزن، ابعاد و ... می توانید مناسب ترین نوع کارتن را از لحاظ شکل و اندازه سفارش دهید. خصوصا کارتن دایکاتی که برای بسته بندی محصولاتی با شکل های خاص بسیار مناسب است.

استفاده از کارتن به سبب اینکه امکان چاپ و طراحی روی آن وجود دارد به نوعی تبلیع و بازاریابی برند شما نیز می باشد. می توانید نام تجاری خود، نام محصول و مواد تشکیل دهنده آن، آرم شرکت و ... را با طراحی و تعداد رنگ دلخواه روی کارتن ها چاپ کنید و به این ترتیب توجه مشتریان را به محصول خود بیشتر جلب کنید. به خصوص استفاده از کارتن لمینتی که امکان چاپ و طراحی های بسیار زیبا روی آن وجود دارد.

 

خرید کارتن ارزان و با کیفیت

در صورتی که تمایل دارید از مزایای بسته بندی با کارتن که به برخی از موارد آن اشاره شد بهره مند شوید، حتما باید از کارتن های با کیفیت و مرغوب استفاده کنید. برای تهیه کارتن های استاندارد که کیفیت بالایی دارند باید سفارش تولید کارتن خود را به شرکت کارتن سازی معتبر و مطمئن دهید.

کارتن سازان ناشی و بی تجربه از مواد اولیه مرغوبی برای تولید کارتن های خود استفاده نمی کنند. علاوه بر مواد اولیه نامناسب، استفاده از ابزارآلات و روش های ساخت غیر اصولی نیز سبب تولید کارتن های بی کیفیت آن ها می شود. در صورتی که از کارتن های غیر استاندارد استفاده کنید به هیچ وجه نمی توانید از سالم ماندن محصول خود در تمام طول زمان بسته بندی از حمل و نقل گرفته تا انبار داری و ... مطمئن باشید.

برای تهیه کارتن های استاندارد با قیمت مناسب و کیفیت بالا می توانید با خیالی آسوده سفارش تولید کارتن را به شرکت جعبه سازی و کارتن سازی صفاپک ارائه دهید. همان طور که اشاره کردیم این مجموعه حدود سی و هفت سال در زمینه تولید و طراحی انواع مختلف کارتن ها تجربه دارد. همچنین با استفاده از ابزارآلات و شیوه های ساخت نوین و به روز تولید انواع کارتن با توجه به سفارش مشتریان در اسرع وقت با سرعت و کیفیت بسیار بالا انجام می شود.

 

معرفی کارخانه کارتن سازی صفاپک

قیمت انواع مختلف کارتن

یکی از مواردی که در زمان سفارش و خرید انواع کارتن برای اغلب مشتریان اهمیت دارد قیمت آن است. قیمت انواع کارتن ها به علت ارزان بودن مواد اولیه مورد نیاز برای تولید آن ها، معمولا مناسب است. موضوعی که در زمان خرید و سفارش کارتن باید بسیار مورد توجه قرار دهید این است که بیشتر به کیفیت کارتن توجه کنید تا قیمت آن.

همچنین به یاد داشته باشید با توجه به مزایای زیادی که بسته بندی با کارتن دارد، هزینه ای که برای تهیه کارتن می کنید برای سالم ماندن محصول خود و سالم رسیدن آن به دست مشتری انجام می شود. نوع و کیفیت بسته بندی برای اغلب مشتریان بسیار مهم است. بنابراین این هزینه نوعی هزینه کردن برای بازاریابی محصولات نیز به حساب می آید.

محصولی که در بسته بندی زیبا و چشم نواز عرضه می شود توجه مشتری را به خود جلب می کند و سبب افزایش میزان فروش و در نتیجه سود شما می شود. بی شک سودی که از افزایش فروش به دست می آید بسیار بیشتر از هزینه ای است که برای خرید کارتن مورد نیاز است.

قیمت انواع کارتن معمولا با توجه به موارد مختلفی تعیین می شود. برخی از مواردی که به طور مستقیم روی تعیین قیمت تولید و فروش کارتن اثر می گذارند عبارتند از :

  • نوع کارتن
  • ابعاد و اندازه های کارتن
  • تعداد تیراژ
  • نوع چاپ روی کارتن
  • تعداد رنگ هایی که در چاپ مورد نیاز است.
  • نوع و کیفیت مواد اولیه ای که در تولید کارتن استفاه می شود.
  • و ...

در صورتی که به دنبال خرید کارتن با قیمت مناسب و کیفیت مطلوب هستید می توانید به راحتی و به صورت آنلاین یا تلفنی با مشاوران و کارشناسان کارخانه کارتن سازی صفاپک تماس داشته باشید. علاوه بر تجربه بالای این مجموعه نسبت به سایر کارخانه ها و شرکت های کارتن سازی، سرعت بالای تولید سفارش مشتریان نیز از مزایای مورد توجه این کارخانه می باشد.

 

معرفی کارخانه کارتن سازی صفاپک

جمع بندی

در این نوشته به طور کامل به معرفی یکی از بهترین و با تجربه ترین کارخانه های کارتن سازی پرداختیم. کارخانه کارتن سازی صفاپک دارای کارخانه ای بزرگ به مساحت سه هزار متر مربع است که به ماشین آلات و تجهیزات مدرنی مجهز شده است. این مجموعه سفارشات مشتریان خود را در کوتاه ترین زمان ممکن تولید می کند و به دست آن ها می رساند.

همچنین مشاوران و طراحان با تجربه و ماهری که در این کارخانه فعالیت می کنند شما را در انتخاب مناسب ترین کارتن ها یاری می کنند. این مجموعه برای راحتی مشتریان تمامی مراحل سفارش تا تولید محصول را به صورت غیر حضوری انجام می دهد. کافی است تا فرم ثبت سفارش خود را در سایت این مجموعه ثبت کنید تا کارشناسان در اسرع وقت سفارش شما را بررسی کرده و با شما تماس بگیرند. سفارش آماده شده نیز در اسرع وقت به آدرس مشتری ارسال می شود.

راه های تماس با این کارخانه کارتن سازی جهت ثبت سفارش یا دریافت مشاوره و راهنمایی های مورد نیاز برای انتخاب مناسب ترین و مقرون به صرفه ترین کارتن ها عبارتند از :

  • آدرس کارخانه : کیلومتر ۱۵ جاده آبعلی، منطقه صنعتی خرمدشت، خیابان سیاه سنگ، خیابان هفت شرقی اول، پلاک ۳۴
  • تلفن تماس: ۷۶۲۱۳۱۸۳ (۰۲۱) الـــی ۵
  • تلفن موبایل: ۰۹۱۲۹۶۱۶۷۷۲
  • واتساپ و تلگرام : ۰۹۱۲۲۷۲۱۶۷۰
  • ایمیل: info@safapack.com
  • سایت : https://safapack.com
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/HvHXvQr6
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاردستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایل
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه