پنجشنبه, ۶ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Thu, 25 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

صرافی نوبیتکس، یکی از معتبر ترین و بهترین صرافی های ایرانی به حساب می آید که به علت دارا بودن یک سری امکانات خاص و ویژه، محبوبیت بالایی در میان مردم کشور ما به دست آورده است. این صرافی، با صرافی های بین الملل همچون صرافی کوینکس و صرافی هات بیت تفاوت های خیلی زیادی دارد. در نتیجه، اگر شما هم قصد خرید رمز ارز یا فعالیت در یک صرافی خاص را دارید، حتما باید به یک سری نکات خاص توجه داشته باشید.

چرا باید از صرافی های داخلی استفاده کنیم؟

شاید برای شما هم سوال پیش بیاید که ما اصلا چرا باید از صرافی های داخلی همچون صرافی نوبیتکس استفاده کنیم؟ وقتی که امکانات صرافی های بین المللی بیشتر از صرافی های داخلی است، مسلما ما باید از آنها استفاده کنیم. ولی، یک سری مشکلات در هنگام استفاده از صرافی های بین المللی برای کاربران به وجود می آید. این مشکلات باعث شده اند تا کار با صرافی های داخلی راحت تر شود. یک صرافی بین الملل همچون صرافی کوینکس، تحت نظر آمریکا فعالیت می کند. آمریکا تحریم های مالی شدیدی را بر علیه کاربران ایرانی وضع کرده است. در نتیجه، ثبت نام کوینکس و دیگر صرافی های بین المللی برای کاربران ایرانی یک امر به شدت سخت به حساب می آید. دیگر مسئله مهم مربوط به تبدیل است.

 

صرافی نوبیتکس

صرافی نوبیتکس

صرافی های بین المللی تومان را از شما قبول نمی کنند! آنها یا دلار دریافت می کنند یا اینکه ارز های خاصی همچون تتر و اتر و سایر رمز ارز ها را دریافت می نمایند. در نتیجه، شما باید تومان خود را به یکی از رمز ارز های معتبر تبدیل کنید. افتتاح حساب هم در بانک های بین المللی برای ایرانیان ممکن نیست. در نتیجه، افرادی که قصد فعالیت در دنیا رمز ارز ها را دارند باید با استفاده از صرافی های ایرانی مثل صرافی نوبیتکس، تومان را به اتر یا تتر تبدیل کنند و سپس آن را به صرافی های خارجی انتقال دهند. البته، هدف ساخت همه صرافی ها همچون صرافی هات بیت، صرافی کوینکس و صرافی نوبیتکس یکی می باشد.

صرافی کوینکس

صرافی کوینکس

معرفی صرافی کوینکس

از میان صرافی های بین الملل، کوکین، صرافی کوینکس و بایننس محبوبیت بالایی در میان مردم در سراسر جهان به دست آورده اند. این صرافی ها نه تنها خدمات خود را با قیمت های مناسبی در بازار ارائه می کنند، بلکه آنها با خیال راحت می توانند خدمات مربوطه را انجام دهند.

صرافی کوینکس، یکی از معتبر ترین صرافی های بین الملل به حساب می آید که به عنوان اولین انتخاب کاربران ایرانی شناخته شده است. این صرافی می تواند قدرت فوق العاده ای داشته باشد. رمز ارز های زیادی در این صرافی لیست شده اند و شما با خیال راحت می توانید از این صرافی در موقعیت های مختلف استفاده کنید. البته، مسئله مهمی که شما باید به آن توجه داشته باشید مربوط به موقعیت شما است. مسلما صرافی های بین المللی ایران را تحریم کرده اند. در نتیجه، شما باید به دنبال یک راه برای احراز هویت در صرافی های بین المللی باشید. این امر بر روی ثبت نام کوینکس تاثیرات خیلی زیادی می گذارد.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/08xDOOrw
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطی
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه