یکشنبه, ۱۵ تیر(۴) ۱۴۰۴ / Sun, 6 Jul(7) 2025 /
           
فرصت امروز

شرکت توییتر برای کسب سهمی از بازار ۴۵ میلیارد دلاری تجارت اجتماعی، به صورت آزمایشی به شرکت ها اجازه می دهد حداکثر ۵۰ محصول را در پروفایل خود به فروش بگذارند.

به گزارش فرصت امروز به نقل از ایسنا، فیس بوک و اینستاگرام که متعلق به شرکت مِتا پلتفرمز هستند، در عرصه تجارت اجتماعی پیشرو هستند و به کسب و کارها اجازه داده اند فروشگاه های مجازی دایر کرده و محصولاتشان را برای فروش عرضه کنند.

آغاز به کار آزمایشی خدمات فروش در توییتر

توییتر اعلام کرد نسخه آزمایشی قابلیت "توییتر شاپس" (Twitter Shops) برای شرکت های منتخب در آمریکا موجود خواهد بود و برای کاربرانی که از نسخه آیفون اپلیکیشن توییتر استفاده می کنند، قابل مشاهده خواهد بود.

اپراتور تلفن همراه آمریکایی وریزون که در این آزمایش حضور دارد، قاب آیفون و شارژرهای بی سیم را در فروشگاه توییتر خود عرضه کرده است.

کاربران پس از مشاهده یک محصول در توییتر، به وب سایت شرکت فروشنده برای پرداخت هدایت می شوند.

این آزمایش قابلیت قبلی را توسعه می دهد که توییتر سال گذشته آزمایش آن را آغاز کرده بود و به برندها اجازه می داد حداکثر پنج محصول را در پروفایل توییتر خود نمایش دهند.

بر اساس گزارش رویترز، توییتر در حال آزمایش خرید زنده است که به افراد امکان می دهد پوشاک، لوازم جانبی و اقلام دیگر را خریداری کرده و همزمان ویدیوهایی از برندها درباره محصولاتشان مشاهده کنند.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/ZdWlcltv
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
تولید کننده پالت پلاستیکیirspeedyیاراپلاس پلتفرم تبلیغات در تلگرام و اینستاگرامضد یخ پارس سهندمشاور مالیاتیخرید PS5خرید سی پی کالاف دیوتی موبایلاکستریم VXخرید از چینچوب پلاستماشین ظرفشویی بوشقیمت طلای آبشدهکامیونت فورسموزبلاگقرص لاغریقیمت امروز لوله گلخانهخرید بلیط هواپیماخرید جم فری فایرخرید سی پیهارد باکس
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه