جمعه, ۷ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Fri, 26 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

امروزه نحوه عملکرد شرکت ها در زمینه تبلیغات، به خصوص تبلیغات محیطی اهمیت زیادی پیدا کرده و به شیوه های مختلفی انجام می شود؛ زیرا پیروزی در این عرصه به کسب محبوبیت بیشتر و افزایش سود دهی کمک می کند. تبلیغات محیطی یکی از روش های مفید تبلیغات است که طی سال های اخیر در کشور ما محبوبیت فراوانی پیدا کرده و اکثر شرکت ها از آن استفاده می کنند. در این مقاله با ما همراه باشید تا انواع روش های تبلیغات محیطی و مزایای آن را بررسی کنیم.  

 

اگر درآمد بالا می خواهيد حتما به اين مورد عمل كنيد

تبلیغات محیطی چیست؟‌

همه ما در طول روز در خیابان و مکان های عمومی مختلف با انواع تبلیغات روبه رو می  شویم که ممکن است برخی از آنها چنان جذاب باشند که نام برند را در ذهن  مان حک کرده و ما را به فکر وادارند یا کنجکاوی مان را برانگیزند تا در مورد آن محصول اطلاعات بیشتری بدست آوریم. به تمامی این تبلیغات که روی بیلبوردها، تابلوهای ال ای دی و تلویزیون های شهری مشاهده می  کنیم، تبلیغات محیطی گفته می شود.

این نوع تبلیغات یکی از مناسب  ترین روش هایی است که امروزه به عنوان یکی از مهم  ترین استراتژی های کسب و کار استفاده می شود و به دلیل مزایا و ویژگی های مثبت زیادی که دارد، می تواند اولین انتخاب مدیر تبلیغات هر شرکتی برای آگاه کردن مردم از محصول خود باشد.

در هر جایگاه و شغلی که باشید، نیاز دارید برای جذب مشتریان از روش های مختلف تبلیغات استفاده کنید. اگر در ابتدای راه هستید، ممکن است نخواهید هزینه چندانی برای تبلیغات بپردازید و این هیچ ایرادی ندارد. شما می  توانید از روش های ارزان  قیمتی مانند تابلوسازی لایت باکس، تابلو فلکسی، تابلو استند یا تابلو دوطرفه استفاده کنید تا کسب و کارتان را به مشتریان معرفی کنید.

چرا کسب و کارتان نیاز به تبلیغات محیطی دارد؟ 

این نوع از تبلیغات چنان در جذب مشتری مؤثر هستند که شرکت های بزرگ (حتی آنهایی که به خوبی شناخته شده اند) هر ساله حجم قابل توجهی از درآمد خود را صرف اینگونه تبلیغات می کنند. هر چقدر این تبلیغات به شکلی جذاب تر طراحی شوند و در طراحی آن خلاقیت بیشتری به کار رود، مشتریان بیشتری را جذب خواهد کرد.

 

اگر درآمد بالا می خواهيد حتما به اين مورد عمل كنيد

 

اصطلاح «محیطی» به این دلیل در کنار «تبلیغات» دیده می شود که از نقطه ای خارج از مکان خرید مشتری می آید. هدف از این نوع تبلیغات نیز همین است؛ اینکه مشتری بتواند قبل از رفتن به مکان مورد نظر، تبلیغات آن را در جایی مشاهده کند و با پیدا کردن شناخت بیشتر از کالا یا خدمات مورد نظر، برای خرید آن اقدام نماید. این روند باعث می  شود نام محصول یا برند در ذهن مخاطب حک شود و با کنجکاوی بیشتری به سراغ محصولات آن برود.

علاوه بر این، هنگامی که مشتریان با یک نوع محصول از چندین برند تازه  کار روبه  رو می شوند، به طور ناخود آگاه به سمت محصولی کشش پیدا می کنند که حداقل یک بار نام برند تولید کننده آن را در جایی دیده یا شنیده باشند؛ بنابراین، این روش تبلیغات در چنین شرایطی نیز به کمک برندها خواهد آمد.

تبلیغات محیطی چه انواعی دارد؟ 

 

اگر درآمد بالا می خواهيد حتما به اين مورد عمل كنيد

 

همانطور که گفته شد، تبلیغات محیطی انواع مختلفی دارد که از بیلبوردهای غول  پیکر گرفته تا لایت باکس ها، تابلوهای چلنیوم و ... متغیر هستند. در ادامه به انواع روش های تبلیغات ارزان تر که می توانند درآمد بالایی را به دنبال داشته باشند، می پردازیم:

تابلو چلنیوم

تابلو چلنیوم یکی از محبوب ترین ابزارهای تبلیغاتی است و تقریبا توسط هر کسب و کاری از جمله رستوران ها، مغازه ها، بانک ها، مجتمع ها و ... استفاده می شود. این تابلوها در رنگ ها و انواع متنوعی ساخته می شوند و دارای مزایایی همچون روشنایی پذیری، طول عمر بالا و مصرف برق پایین هستند که تمای آنها دلیلی قاطع در انتخاب این تابلو توسط مشتریان بشمار می روند.

تابلو پلاستیکی حروف برجسته

این نوع تابلو همانطور که از اسمش مشخص است، از جنس پلاستیک بوده و با نام تابلو نئون پلاستیک در میان مشتریان و تابلو سازان شناخته می شود؛ تابلو نئون پلاستیک در واقع یک نوع حروف برجسته است که با استفاده از پلکسی گلاس ساخته شده و در آخر با استفاده از لامپ اس ام دی بلوکی نور پردازی می شود.

تابلو لایت باکس

تابلو لایت باکس یک تابلوی پر طرفدار دیگر در تابلو سازی است که به صورت یک باکس یا جعبه ساخته می شود و در آخر از داخل توسط لامپ های اس ام دی نور پردازی می شود؛ تبلیغات در تابلو لایت باکس به شکل یک عکس و یا متن است که به صورت یک متریال چاپی روی لایت باکس قرار داده می شود.

تابلو فلزی

این تابلوها از ورق های فولادی ساخته می شوند و حروف به صورت برجسته روی آن ها قرار می گیرد. نکته مهم در مورد این روش تبلیغات این است که پنل های فلزی قادر به عبور دادن نور نیستند؛ درنتیجه تابلوهای فلزی فقط برای مکان های خاصی مانند داخل مجتمع های مسکونی و اداری مناسب هستند.

تابلو ال ای دی ثابت

تابلوهای ال ای دی ثابت یک نوع دیگر از تابلو های تبلیغاتی هستند که با استفاده از دیودهای کوچک ال ای دی ساخته می شوند؛ تابلو ال ای دی ثابت در رنگ های قرمز، سبز، آبی، زرد، آفتابی، سفید، بنفش و تمام رنگ تولید می شود.

تابلو ال ای دی روان

این تابلوها در دو مدل تک رنگ و چند رنگ عرضه مي شوند و می توان در آن ها متن، تصویر و انیمیشن را نمایش داد. در مدل تک رنگ، همانطور که از نامش بر می آید، از یک رنگ برای نمایش متن و تصویر استفاده می شود. اما در مدل چند رنگ محدودیت رنگی وجود ندارد و می توانید تصاویر را با بهترین کیفیت نمایش دهید.

تابلو نئون

تابلو نئون شامل دو مدل می شود که یکی از آنها تابلو نئون شیشه ای نام دارد و نوع جدید و مدرن آن تابلو نئون فلکسی نامیده می شود که باید گفت جنس تابلو نئون فلکسی یک نوع پلاستیک نرم و انعطاف پذیر است؛ تابلو نئون فلکسی امروزه از استقبال بالایی میان مشتریان برخوردار است که می توانیم با کمی دقت به مغازه ها و تابلو های تبلیغاتیشان این مورد را رویت نماییم.

مزایای تبلیغات محیطی چیست؟

از این نوع تبلیغات می توان در هر جایی (بزرگراه ها، نزدیک فروشگاه  ها و ...) استفاده کرد.

به دلیل ساده بودن پیام و اثرگذاری بالا، این روش تبلیغات می  تواند آگاهی زیادی در میان مخاطبان ایجاد کند.

از آنجا که تابلوها و بیلبوردها می توانند در مکان های دلخواه کسب و کار نصب شوند، دسترسی به مخاطبان هدف را آسان تر می سازند.

از دیگر مزایای تبلیغات محیطی می توان به آگاهی رسانی درباره ورود یک محصول جدید به بازار، معرفی برند به مشتریان و افزایش فروش و سود اشاره کرد.

 

تبلیغات محیطی کسب و کارمان را به چه کسی بسپاریم؟

تبلیغات محیطی توسط صنف تابلو سازی انجام می شود که ماهیت آن، تولید و نصب انواع تابلوهای تبلیغاتی است. لازم به ذکر است تمام مزایایی که گفته شد، در صورتی به دست می آیند که تبلیغات به روشی اصولی و صحیح انجام گیرد. گروه تابلو سازی نوین لایت با سابقه ای ۳۰ ساله در زمینه ساخت انواع تابلوهای تبلیغاتی، یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان تابلوهای روان، تابلوهای نئون پلاستیک و چلنیوم به شمار می رود. برای مشاهده نمونه کارهای این شرکت، می توانید سری به آدرس اینترنتی http://novinlight.com بزنید و در صورت داشتن هرگونه پرسش، با کارشناسان ایشان تماس بگیرید.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/hkkuUKgG
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطی
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه