پنجشنبه, ۶ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Thu, 25 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

وینچ ها از جمله ابزارهای مهم و کاربردی در صنعت محسوب می شوند. در واقع اگر بخواهیم ساده تر بیان کنیم، وینچ در دسته وسایلی قرار می گیرد که پایه های دنیای صنعتی امروز بر روی آن بنا شده است. برای درک این مفهوم تنها کافی است به اطراف خودمان نگاه کنیم. در هر حوزه صنعتی و کارگاهی که نگاه می کنیم می توانیم نشانه هایی از حضور وینچ پیدا کنیم.

وینچ زنجیری سامسونگ کرین بهترین انتخاب در صنعت

علت این موضوع نیز کاملا ساده و مشخص است. بسیاری از ابزار و وسایلی که امروز انسان ها استفاده می کنند تا زندگی و دنیای بهتری را بسازند، حجیم و سنگین هستند. از این رو انسان برای جا به جایی آن ها نیاز به استفاده از نیروی کمکی دارد. وینچ دقیقا همان وسیله ای است که به انسان این قدرت و اجازه را می دهد که در مقیاس های مختلف این وسایل را جا به جا کند.امروزه برندها و شرکت های مختلفی اقدام به طراحی و تولید انواع وینچ می کنند. وینچ زنجیری سامسونگ کره جنوبی یکی از بهترین و معتبرترین این ها می باشد.

جرثقیل سامسونگ، نامی آشنا در صنعت و تجارت

مسلما تا به امروز بارها و بارها نام سامسونگ، به عنوان یک تولید کننده و یک برند معتبر کره ای را شنیده اید و شاید از محصولات آن نیز استفاده کرده باشید. معمولا بسیاری از ما سامسونگ را با وسایل خانگی یا گوشی های هوشمندی که تولید می کند بشناسیم. اما واقعیت این است که این برند کره ای یک مجموعه تجاری و صنعتی است که در حوزه های مختلفی محصولات متنوع و با کیفیتی طراحی و تولید می کند.

وینچ زنجیری سامسونگ کرین بهترین انتخاب در صنعت

جرثقیل سامسونگ یکی از شاخه های فعالیت این گروه و برند معتبر کره ای است که به صورت اختصاصی اقدام به طراحی و تولید وینچ زنجیری می کند. بنابراین وقتی از عنوان " وینچ زنجیری سامسونگ کره جنوبی " استفاده می کنیم می توان این برداشت را داشته باشیم که این محصولات از کیفیت و کارایی خوبی برخوردار باشند و این دقیقا همان چیزی است که یک کاربر حرفه ای به دنبال آن است. سامسونگ نامی آشنا در صنعت و تجارت محسوب می شود و کمتر کسی می تواند نقش آن در تجارت را نادیده بگیرد. از این رو می توان با اطمینان خاطر بیشتری به این نام و نمایندگی های آن اعتماد کرد.

وینچ زنجیری سامسونگ کره جنوبی چیست؟

اما نوبت این است که کمی از خود وینچ های زنجیری صحبت کنیم. همانطور که در ابتدا بیان کردیم، وینچ ها وسیله ای برای جا به جایی اجسام به صورت افقی یا عمودی است. انواع جرثقیل ها از جمله جرثقیل سامسونگ از وینچ به عنوان عامل اصلی این جا به جایی استفاده می کنند. وینچ ها از سه عنصر موتور، گیربکس و درام تشکیل شده اند.

موتور موظف است نیروی ورودی را – بسته به نوع وینچ و کارایی که دارد می تواند متفاوت باشد – به نیروی محرکه تبدیل کند. کاربر به واسطه گیربکس مشخص می کند که به چه میزان از این نیرو احتیاج دارد. گیربکس با انتقال این نیرو به درام عملا زنجیر یا بکسل متصل به آن را به حرکت در می آورد.

نکته ای که وجود دارد این است که از وینچ ها می توان در جا به جایی های چند ده کیلو تا چند صد تن استفاده کرد. این نوع طراحی وینچ و نوع کاربری تعریف شده برای آن است که برای ما مشخص می کند حداکثر توانایی ما برای جا به جایی اجسام چقدر است. بسیاری از وینچ های تولید شده توسط شرکت سامسونگ برای صنایع متوسط و کوچک طراحی شده است.

وینچ زنجیری سامسونگ کرین بهترین انتخاب در صنعت

موتور این وینچ ها با نیروی الکتریکی کار می کنند و بر اساس نوع وینچ و طراحی که دارد می توان انتظار جا به جایی حداکثر ده تن را داشت. بنابراین همانطور که مشخص است این وینچ ها برای کارهای صنعتی سبک طراحی و تولید شده اند.

نکته مهم اینجاست که این وینچ ها معمولا دارای کنترل سرعت – افزایش یا کاهش سرعت به صورت دستی – می باشند. به بیان ساده تر کاربر و اپراتور می تواند به صورت دلخواه سرعت انتقال را مشخص کند از دیگر ویژگی های این وینچ ها می توان به نگهداری و سرویس آسان آن اشاره کرد. در واقع این دسته از وینچ ها به دلیل کاربری ساده و راحتی که دارند به سادگی قابل تعمیر هستند و شرایط نگهداری سختی ندارند. همچنین در صورت لزوم امکان انتقال آن به محیطی خارج از کارگاه وجود دارد.

به بیان ساده تر مجموعه وینچ و بالابر ابعاد کوچکی دارند، بنابراین شما در انتقال و جا به جایی آن مشکل خاصی نخواهید داشت. همچنین این وینچ ها با کلید فرمان شش حرکته طراحی و تولید شده اند. این کلید ها می تواند کارایی لازم را در اختیار کاربر قرار دهد. از این رو شما به سادگی می توانید با استفاده از این سری وینچ ها تمامی کارهای لازم در یک کارگاه صنعتی کوچک یا متوسط را انجام دهید. همچنین پشتیبانی و شرایط گارانتی مناسب در کنار این موارد باعث شده وینچ های برند سامسونگ جزو محبوب ترین وینچ ها در بازارهای جهانی و منطقه شود. حال به نظر شما آیا این وینچ ها ارزش خرید ندارد؟

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/u0LmpbWi
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطی
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه