شنبه, ۱ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Sat, 20 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

ورود دیجیتال به حوزه سلامت و بهداشت یکی از بهترین دستاوردهای فناوری اینترنت است. مجموعه "گاسی وب"، با کادری متخصص و کارآزموده در طراحی سایت پزشکی به صورت حرفه ای و تخصصی در این زمینه فعالیت دارد. طیف وسیعی از پزشکان با طراحی سایت پزشکی خدمات مشاوره ای خود را به طور مستقیم به تمام افراد جامعه ارائه می دهند؛ اما مزیت یک وب  سایت پزشکی محدود به خدمات مشاوره ای نیست. به ویژه در امر درمان که نیاز به مراجعه حضوری و طبقه ­بندی سوابق بیمار نزد پزشک ضروری است.

در این مقاله قصد داریم تا امکانات، قیمت و اهمیت یک وب  سایت پزشکی برای پزشکان، بیماران و خدمات آن بپردازیم.

طراحی سایت پزشکی با گاسی وب

 

طراحی سایت مخصوص پزشکان با گاسی وب

 

امروزه اغلب افراد برای دریافت پاسخ نیازهای خود به سراغ اینترنت می روند. روزانه 4 میلیارد جستجو در سطح اینترنت انجام می شود. این موضوع قدرت جادویی اینترنت و البته پتانسیل فوق العاده بالای آن را می رساند.

جهت طراحی سایت پزشکی با امکانات متنوع به لینک زیر بروید:

https://www.gasiweb.com/medical-site-design/

پیشرفت یک جامعه وابسته به سلامت جسمی و روانی افراد آن جامعه است. به همین دلیل ساخت وب سایت پزشکی و ارائه اطلاعات درست و آموزش امور بهداشتی می تواند تأثیر شگفت انگیزی در بهبود سلامت اقشار مختلف جامعه داشته باشد. راه اندازی سایت پزشکی از جمله خدماتی است که پزشکان می توانند نه تنها به بیماران که به تمام افراد جامعه در سطوح مختلف بدهند.

از سویی خدمات آنلاین پزشکی روز به  روز در حال افزایش است. در همین راستا مجموعه گاسی وب اقدام به طراحی سایت پزشکی با توجه  به درخواست مشتری در زمینه های گوناگون کرده است. طراحی و پشتیبانی سایت برای حضور و دستیابی به موفقیت در این فضا، نیاز به دانش، مهارت و تخصص بالایی دارد.

این مجموعه علاوه بر طراحی سایت پزشکی در گیلان به دیگر مشتریان خود در سراسر کشور، در بستر اینترنت نیز خدمات مشاوره، ساخت و طراحی و پشتیبانی ارائه می دهد. هدف شما از طراحی سایت پزشکی هر چه باشد، تیم ما با نیازسنجی، تمامی جوانب امر را بررسی کرده و سایت حرفه ای و کاملاً کاربرپسند را برای شما طراحی می کند.

کدام حوزه سلامت به وب سایت نیاز دارد؟

تمامی افراد و مجموعه های درمانی که به سلامت و بهداشت جسمی و روانی اهمیت می دهند، به طراحی سایت پزشکی نیاز دارند؛ بنابراین محدودیتی از نظر طراحی و ساخت وب سایت پزشکی وجود ندارد. شاید در یک مجموعه طراحی ساده تر و برخی دیگر به طراحی پیچیده تر و تخصصی نیاز باشد.

اما به طور کلی تمام اموری که به نحوی به سلامت، بهداشت و تغذیه مربوط می شوند، نیاز به ساخت و طراحی وب سایت برای آنها احساس می شود؛ زیرا امروز افراد دوست دارند، پزشک و متخصص خود را علاوه بر فضای جامعه در فضای اینترنت فعال، سرآمد و شناخته  شده تر از دیگر پزشکان ببینند.

بخش سلامت و درمان زیرمجموعه های زیادی دارد. هر کدام از این زیرمجموعه ها در سطوح مختلف به آموزش، یادگیری و اطلاع رسانی به اقشار مختلف جامعه احتیاج دارند. پس چه  بهتر که از ظرفیت شگفت انگیز اینترنت برای این کار بهره ببرند.

به منظور افزایش سطح بهداشت و سلامت و خدمت رسانی یکسان به تمام افراد جامعه، محدودیتی در طراحی وب سایت برای هیچ کدام از زمینه های فعالیت بهداشتی وجود ندارد. حوزه ها و زیر مجموعه های بهداشت و سلامت که نیاز به طراحی وب سایت در آنها احساس می شود، شامل موارد زیر است:

  • پزشک عمومی
  • کلیه پزشکان متخصص و جراح
  • متخصص فوریت های پزشکی
  • تکنسین اورژانس
  • متخصص بیهوشی
  • اپتومتریست یا بینایی سنج
  • چشم پزشک
  • دندانپزشک
  • دندانساز
  • مامایی
  • متخصص تغذیه
  • متخصص صنایع غذایی
  • روانپزشک
  • کارشناس روانشناسی
  • داروساز
  • فیزیوتراپیست
  • گفتار درمانگر
  • مهندس پزشکی
  • مهندس بهداشت محیط
  • و ...

امکانات موردنیاز برای سایت پزشکی

 

طراحی سایت مخصوص پزشکان با گاسی وب

 

یک سایت پزشکی بر اساس نیازها و گستردگی فعالیت آن، امکانات و قابلیت های متفاوتی روی آن تعبیه می شود. عمده ترین مراجعین به یک وب سایت پزشکی، بیماران هستند. حال یا برای یافتن پاسخ پزشکی و مشاوره گرفتن یا دریافت نوبت جهت مراجعه حضوری به وب سایت شما هدایت شده اند. معمولاً بیماران صبر و طاقت کمی دارند. پس باید سریعاً خدمت موردنیاز به آنها داده شود.

از این رو سرعت لود سایت یکی از امکانات و اقدامات مهمی است که زمان طراحی سایت پزشکی باید به آن توجه ویژه داشت. اگر بیمار مدت  زمان زیادی را صرف بالا آمدن و لود شدن سایت سپری کند، مطمئناً سایت شما را بسته و به سراغ سایت دیگری می رود.

یک سایت پزشکی باید آن قدر جذاب و در عین حال منحصر به  فرد باشد که کاربر با آن ارتباط برقرار کرده و ضمن رفع نیاز خود به بازدید از بخش های مختلف آن بپردازد.

از جمله امکانات مورد نیاز یک وب سایت پزشکی که در زمان طراحی باید در نظر گرفت:

  • آیکون جستجو
  • ثبت پرونده و سوابق بیماری فرد مراجعه کننده
  • امکان جستجوی راحت و یافتن پرونده بیمار توسط پزشک
  • امکان ثبت و رزرو نوبت
  • پرداخت اینترنتی و آنلاین حق ویزیت
  • امکان مشاوره و چت آنلاین
  • مشاهده تخصص و سوابق کاری پزشک
  • درج اطلاعات و محتوای پزشکی معتبر و مرتبط با حوزه سلامت
  • امکان مشاهده آدرس مطب در گوگل مپ
  • ریسپانسیو بودن و قابلیت نمایش در تبلت و موبایل
  • گالری عکس، تصاویر و ویدئوهایی باکیفیت بالا
  • دیزاین و طراحی گرافیکی زیبا و کاربرپسند

قیمت طراحی سایت پزشکی چقدر است؟

قیمت طراحی سایت پزشکی متأثر از فاکتورها و معیارهای زیادی است. مسلماً طراحی وب سایت برای یک کار درمانگر در منزل که در یک شهر یا استان کوچک مشغول به فعالیت است با وب سایت یک کلینیک متشکل از مجموعه ای از متخصصین رشته های مختلف پزشکی، کاملاً باهم متفاوت است. در نتیجه قیمت طراحی و ساخت وب  سایت نیز متفاوت خواهد بود.

برای یک وب  سایت پزشکی که با هدف آگاهی رسانی و قرار دادن محتواهای آموزشی طراحی شود، زمان و هزینه کمتری صرف می شود. این سایت را می توان در کمتر از یک ماه و با برنامه های موسوم به تولید محتوا یا CMS مانند وردپرس، جوملا و ... تولید و بارگذاری کرد. هزینه و قیمت طراحی این گونه سایت ها متفاوت و به مراتب کمتر از طراحی وب  سایت اختصاصی است.

اما اگر وب سایت شما نیاز به امکاناتی همچون سیستم رزرو آنلاین، پرداخت اینترنتی و دریافت مشاوره و چت آنلاین و ... باشد، قیمت و مدت  زمان طراحی آن نیز بیشتر خواهد بود. تمام یا بخشی از این وب سایت نیاز به کد نویسی و برنامه  نویسی اختصاصی دارد. بهتر است بدانید این کار زمان­بر و تخصصی است. علاوه  بر آن برخی قابلیت ها و امکانات نیز باید برای آن در نظر گرفت که خروجی قابل قبولی برای مشتری داشته باشد.

معمولاً وب سایت ها بعد از چند سال، نیاز به افزودن قابلیت ها و تغییراتی خواهند داشت. چنانچه شما هم اکنون سایت خود را طراحی کنید تا چند سال آینده این هزینه بسیار کمتر از هزینه طراحی مجدد سایت خواهد بود.

اهمیت سئو سایت پزشکی

اگر بخواهیم ساده و واضح واژه سئو را معنی کنیم مقصود این است که یک سایت برای یک واژه یا عبارت چندکلمه ای در 5 نتیجه اول گوگل نمایش داده شود. 90 درصد کاربران روی نتایج صفحه اول گوگل کلیک می کنند.

سئو سایت پزشکی بر اساس موضوع وب سایت، کلمات کلیدی و معیارهای فنی و تخصصی زیادی انجام می شود. یک متخصص سئو باید آن قدر مهارت و دانش داشته باشد که بتواند سایت شما را برای عبارت و کلیدواژه های متفاوتی بالا بیاورد. به کارگیری استراتژی در تولید محتوا طبق کلیدواژه های جدید، باید طبق اصول و استانداردهای گوگل و دیگر موتورهای جستجو انجام بگیرد. سئو تأثیر خارق العاده ای در افزایش بازدید، فروش و اعتبار وب سایت سایت در فضای اینترنت و آنلاین دارد.

برای سئو سایت پزشکی توسط سئوکاران مجموعه گاسی وب به لینک مراجعه کنید:

https://www.gasiweb.com/medical-site-seo/

به عنوان مثال اگر قصد دارید از طریق وب سایتتان خدمات مشاوره ای و روانشناسی حضوری و آنلاین دهید، سایتتان باید در دو کلیدواژه مشاوره روان شناسی آنلاین و مشاوره روانشناسی حضوری در صفحه اول نتایج جستجوی گوگل نمایش داده شود.

تیم گاسی وب با پیاده سازی تکنیک ها و ترفندهای سئو طبق استانداردهای گوگل، طراحی سایت پزشکی شما را به نحو اصولی و حرفه ای انجام می دهد. این مجموعه در حال حاضر علاوه بر طراحی سایت در گیلان به انجام خدمات ساخت و طراحی سایت به شیوه اینترنتی و آنلاین نیز فعالیت دارد.

جمع ‌بندی

دنیای دیجیتال انقلاب عظیمی در صنایع مختلف ایجاد کرده است. صنعت پزشکی نیز از این قاعده مستثنی نیست و با ورود به عرصه اینترنت، به خوبی توانسته خدماتی را در حوزه سلامت و بهداشت به افراد جامعه ارائه دهد.

به همین دلیل طراحی سایت پزشکی برای برقراری ارتباط بین پزشک و بیمار ضروری است. بیمار با مراجعه به اینترنت و مشاهده تخصص و رزومه پزشکان متعدد، راحت تر و دقیق تر پزشک مورد اعتماد خود را انتخاب می کند.

ساخت وب سایت پزشکی در حد قابل  توجهی باعث صرفه جویی در وقت و هزینه بیمار می شود. بیمار با مراجعه به سایت از روزهای حضور و فعالیت پزشک در مرکز درمانی مطلع می شود.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/JxGjEtkz
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاردستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید قسطیتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرام
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه