جمعه, ۱۰ فروردین(۱) ۱۴۰۳ / Fri, 29 Mar(3) 2024 /
           
فرصت امروز

در این مقاله می خواهیم به نحوه برقی کردن و ریموتی کردن درب ضد سرقت و چوبی بپردازیم. اگر در این زمینه اطلاعاتی ندارید تا انتهای این مقاله با ما باشید...

درب های چوبی و ضد سرقت شرایط استفاده از درب بازکن زنجیری آیفون را ندارند. اگر هم بخواهید برای برقی کردن درب ضد سرقت و چوبی از قفل کله گاوی یا لاک پشتی استفاده کنید کار اصولی نیست و نمای زشتی به محل نصب می دهد. پس چطور این کار را انجام دهیم؟! در ادامه به معرفی قفل ریموت دار می پردازیم. وسیله ای که این مشکل را حل خواهد کرد.

 

چطور درب چوبی و ضد سرقت را ریموتی کنیم؟

 

قفل مقابل برقی

قفل مقابل برقی اصولی ترین راه برقی کردن درب ضد سرقت و چوبی می باشد و هر جا اسمی از قفل برقی درب چوبی یا قفل برقی درب ضد سرقت شنیدید مطمئن باشید منظور قفل مقابل برقی است.

مقابل برقی مکانیزم جالبی دارد. ابتدا به ساختار آن و سپس به نحوه نصب آن می پردازیم. این قفل از یک بوبین مکعب مستطیل و یک قاب فلزی تشکیل شده که توسط دو پیچ به یکدیگر متصل می شوند. بوبین قفل مقابل برقی با هر بار ولتاژی که به آن اعمال می شود خاصیت مغناطیسی پیدا می کند و پیم کوچکی که درون خود جای داده را به سمت بیرون پرتاب می کند.

زمانی که این پیم به سمت بیرون پرتاب می شود لبه متحرک قفل برقی را خلاص می کند. در این حالت شما می توانید لبه مقابل برقی را به سمت عقب بکشید. با برگشت این لبه به مکان اول خود، مقابل برقی مجددا قفل می شود. پس در نظر داشته باشید با هر بار ولتاژی که به بوبین اعمال می کنید فقط یک بار می توانید لبه را به عقب برانید.

قفل مقابل برقی روی بوبین خود اهرم دیگری دارد که به آن اهرم تنظیم وضعیت گفته می شود. زمانیکه این اهرم از حالت نرمال خود خارج شود لبه ی متحرک قفل مقابل برقی برای همیشه خلاص می ماند. در این حالت می توانید هر چند بار که خواستید لبه را به سمت عقب بکشید. این اهرم زمانی به کار می آید که رفت و آمدها از درب مربوطه زیاد باشد و شما مایل نباشید برای باز کردن درب از ریموت یا شصتی استفاده کنید. در این حالت می توانید بدون نیاز به ریموت و تنها با یک فشار کوچک درب را باز کنید.

 

چطور درب چوبی و ضد سرقت را ریموتی کنیم؟

 

آموزش نصب قفل مقابل برقی ریموت دار

برای نصب قفل برقی درب ضد سرقت و چوبی ابتدا باید قاب فلزی که روی چارچوب پیچ شده را باز کنید. سپس با استفاده از ابزار مناسب حفره ی روی چارچوب را به اندازه ی بوبین مقابل برقی بتراشید. اگر چارچوب چوبی می باشد بهتری است از مغار استفاده کنید و اگر چارچوب فلزی می باشد با سنگ فرز این کاررا انجام دهید. سپس بوبین قفل برقی را داخل چارچوب قرار دهید و قاب فلزی آن را روی چارچوب پیچ نمایید.

در مرحله بعد اهرم تنظیم وضعیت را در حالت خلاصی دائم قرار دهید و لبه متحرک مقابل برقی را با انگشت به عقب بکشید. با این کار متوجه می شوید لبه متحرک قفل مقابل برقی برای اینکه به صورت کامل باز شود به چه فضایی نیاز دارد. این فضا را علامت بزنید و سپس قفل برقی را از روی چارچوب باز کنید و دوباره این قسمت از چارچوب را بتراشید.

پس از انجام این کار دو رشته سیم 12 ولتی که باید سر بوبین قفل مقابل برقی متصل کنید را ببندید تا بتوانید به کمک یک شصتی یا ریموت، برق 12 ولت را به قفل برقی اعمال کنید. در این حالت لبه قفل برقی برای یک بار خلاص می شود و شما می توانید با هل دادن درب، زبانه قفل مکانیکی را داخل لبه قفل مقابل برقی سر دهید و درب را باز کنید.

معرفی ماژول درب بازکن سیم کارتی

 اگر می خواهید درب را توسط موبایل هم کنترل کنید می توانید از سیموت استفاده کنید. اسمارت سیموت بتا یکی از محصولات خوب این شرکت است که به کمک آن می توانید 250 شماره تماس را به عنوان کاربر تعریف کنید.

 

چطور درب چوبی و ضد سرقت را ریموتی کنیم؟

 

برای راه اندازی رسیور سیم کارتی بتا ابتدا باید یک سیم کارت روی دستگاه قرار دهید و دو رشته سیم تغذیه آن را به برق 12 ولت متصل کنید. پس از روشن شدن دستگاه در صورت تماس هر کاربر با سیم کارت مورد نظر خروجی آن فعال می شود و قفل برقی عمل می کند. همچنین مدیر دستگاه می تواند یک رمز برای دستگاه تعریف کند تا کاربران با پیامک کردن آن به سیم کارت مذکور اقدام به باز کردن درب نمایند.

امیدواریم با خواندن این مقاله نحوه برقی کردن درب آپارتمان را یاد گرفته باشید. اگر در این زمینه نیاز به مشاوره داشتید می توانید از طریق واتساپ با شماره 09386838327 در ارتباط باشید. همکاران ما به صورت آنلاین پاسخگوی سوالات شما خواهند بود.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/CqHmn6Yn
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاروکیلقطعات لیفتراکدستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورلیفتراکپرس لاین ساخت پرسشنامهرمان پرطرفدارسررسید 1403طراحی سایت فروشگاهشیر برقی گازتیزهوشان پایه ششمخرید نرم افزار حسابداریخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلتقویم رومیزیقیمت ورق گالوانیزهخرید قسطیتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه