جمعه, ۱۰ فروردین(۱) ۱۴۰۳ / Fri, 29 Mar(3) 2024 /
           
فرصت امروز

مزایای خرید ووچر پرفکت مانی، فراتر از آنچه که می پندارید! یکی مزایای خارق العاده سیستم پرفکت مانی، امکان خرید ووچر پرفکت مانی برای انجام معاملات غیر نقدی می باشد. این چک الکترونیکی امکان پرداخت وجه در مواقع مختلفی که دسترسی به پول نقد یا حساب پرفکت مانی غیرممکن است را میسر می سازد.

انتقال پول برای هموطنان ایرانی به سایر کشورها امری دشوار است که به کمک خرید ووچر پرفکت مانی میسر می شود. این کارت شارژ الکترونیکی حتی برای افرادی که حساب پرفکت مانی ندارند، قابل استفاده است. خرید ووچر از طریق حساب کاربری پرفکت مانی یا مراجعه به سایت صرافی های معتبر امکان پذیر است. خرید با این کارت میزان کارمزد حساب را کاهش می دهد.

ووچر پرفکت مانی چیست؟

مزایای خرید ووچر پرفکت مانی، فراتر از آنچه که می پندارید!

خرید ووچر پرفکت مانی

پیش از توضیح اهمیت و مزایای خرید فوری ووچر پرفکت مانی به بررسی و معرفی ووچر می پردازیم. ووچر پرفکت مانی یا Voucher، نوعی کارت الکترونیک است که به منظور افزایش یا برداشت از اعتبار حساب کاربرد دارد. این کارت الکترونیک یا کارت شارژ حساب دارای شناسه 16 رقمی و کد فعال سازی 10 رقمی است. فعال سازی کارت ووچر تنها از طریق خریدار آن امکان پذیر است.

اهمیت خرید ووچر پرفکت مانی

خرید ووچر پرفکت مانی گامی مؤثر در جهت تسهیل پرداخت آنلاین وجوه مختلف محسوب می شود. تسهیل انتقال پول در بازارهای بین المللی، خواسته بسیاری از فعالان و خریداران این حوزه میباشد. استفاده از ووچر پرفکت مانی دغدغه نقل و انتقال وجه غیر نقدی معاملات و فعالیت های مالی را تسریع و تسهیل می بخشد.

تصور اینکه در مسافرت های خارجی، پول نقد با خود حمل کنید ناخوشایند است. خرید ووچر پرفکت مانی راه حل مناسبی برای عدم حمل پول نقد، کارت بانکی و چک پول می باشد. اوقاتی که دسترسی فرد به حساب پرفکت مانی میسر نیست، ووچر مانی امکان خرید را فراهم می کند.

خرید ووچر پرفکت مانی تنها برای صاحبان حساب پرفکت مانی محدود نمی شود و همه افراد می توانند از خدمات آن بهره بگیرند. در واقع این کارت، به عنوان یک ارز با ارزش و اعتبار ثابت، جزء سرمایه شخصی محسوب می شود. کارت ووچر از طریق صرافی های مختلف نقد می شود و دسترسی فرد به پول نقد را میسر می سازد.

نحوه خرید ووچر پرفکت مانی

مزایای خرید ووچر پرفکت مانی، فراتر از آنچه که می پندارید!

نحوه خرید ووچر پرفکت مانی

خرید ووچر پرفکت مانی از سه طریق میسر است. خرید از طریق حساب کاربری پرفکت مانی اولین و بهترین روش خرید ووچر است. ووچر را می توان از صرافی ها به صورت آنلاین یا حضوری خریداری نمود. همچنین می توان به سایت های معتبر فعال در این زمینه برای خرید ووچر اقدام نمود. خرید ووچر از طریق حساب شخصی در پرفکت مانی به شرح ذیل است:

  • کاربر ابتدا وارد قسمت برداشت یا Withdrawal می شود.
  • سپس در صفحه باز شده، روی قسمت e-Voucher کلیک میکند. سپس گزینه Purchase a new e-Voucher که به معنی خرید ووچر جدید است را انتخاب میکند.
  • اینک نوبت به وارد کردن مشخصات حساب شخصی و مقدار مبلغ مدنظر است. در هر مرحله از خرید می توان با کلیک بر گزینه Preview Purchase، مبلغ خرید را مشاهده نمود.
  • در نهایت، پس از اطمینان از مشخصات وارد شده، کلیک رو گزینه Purchase e-Voucher خرید ثبت میشود.

نحوه خرید ووچر از طریق صرافی

خرید پرفکت مانی ازبهترین صرافی ها به دلیل مزایای خارق العاده این کارت های الکترونیک افزایش چشمگیری یافته است. به منظور خرید ووچر از طریق صرافی، ابتدا باید وارد سایت صرافی معتبر شد. سپس با تکمیل دقیق فرم مشخصات، در قسمت خدمات سایت، خدمات پرفکت مانی برای کاربر نمایش داده می شود.

 ورود به بخش خدمات پرفکت مانی و کلیک بر گزینه خرید ووچر پرفکت مانی برای خرید الزامی است. پس از وارد کردن مبلغ مدنظر، نوبت به ثبت درخواست می رسد. پس از کلیک روی قسمت ثبت درخواست، کاربر به قسمت درگاه خرید آنلاین وارد می شود.

همزمان با پرداخت مبلغ مدنظر از طریق کارت بانکی، یک کارت ووچر با شناسه 10 رقمی برای کاربر نمایش داده می شود. ثبت و نگهداری کد شناسه و کد فعالسازی پس از خرید ووچر فراموش نشود. مراجعه به صرافی های معتبر جهت خرید امن و سریع کارت ووچر، الزامی است.

کاربرد خرید ووچر پرفکت مانی

مزایای خرید ووچر پرفکت مانی، فراتر از آنچه که می پندارید!

کاربرد خرید ووچر پرفکت مانی

خرید ووچر پرفکت مانی علاوه بر انتقال وجه غیر نقدی به سراسر جهان، امکان شارژ یا کاهش موجودی حساب را فراهم می کند. این کارت الکترونیک برای همه افراد قابل استفاده است. از این رو همگی می توانند از مزایا و کاربردهای خارق العاده آن بهره مند شوند. برخی از کاربردهای جذاب ووچر به شرح ذیل می باشند.

  • نقل و انتقال وجه به تمام جهان بدون محدودیت در مبلغ و زمان
  • امکان انجام معاملات آنلاین از طریق آنلاین شاپ ها، سایت ها و فروشگاه های خارجی
  • قابلیت استفاده در هنگام عدم دسترسی به حساب پرفکت مانی در هر جای جهان
  • امکان تبدیل ووچر به پول نقد از طریق صرافی های معتبر
  • امکان شارژ حساب سایر کاربران پرفکت مانی یا سایر سیستم های پرداخت آنلاین
  • قابل استفاده در سفرهای خارجی

مزایای خرید ووچر پرفکت مانی

تمام کاربردهای ووچر به عنوان مزایای آن محسوب می شوند؛ اما خرید ووچر پرفکت مانی مزایای خارق العاده ای دارد که برای انجام امور را برای کاربران لذت بخش می کند.

  • کارمزد خرید و استفاده از ووچر بسیار کم است.
  • عدم محدودیت در مبلغ از جذابیت های ووچر است.
  • عدم محدودیت در زمان استفاده، در واقع این کارت ها فاقد تاریخ انقضا می باشند.
  • عدم نیاز به وارد کردن اطلاعات شخصی در هنگام استفاده از ووچر، سبب حفظ حریم خصوصی فرد میشود.
  • امکان استفاده از ووچر در بیش از 100 کشور جهان میسر است.
  • بی نیازی مسافران خارجی در حمل پول در سفر بسیار مهم است.
  • امنیت و سرعت بالا در خرید و انتقال وجه از طریق ووچر میسر میگردد.

خرید ووچر و ارز دیجیتال مشابه است؟

ماهیت خرید ووچر پرفکت مانی با ارز دیجیتال متفاوت است. ووچر یک کارت با مبلغ مشخص و عدم تغییر ارزش می باشد. در حالی که ارزش ریالی ارز دیجیتال به طور مداوم در نوسان است. از دیگر تفاوت های این دو می توان به عدم پذیرش اغلب ارزهای دیجیتال از سوی صرافی ها اشاره نمود. در حالیکه ووچر برای اغلب صرافی ها و سایت های خارجی معتبر است.جهت تبدیل ووچر به ریال به صرافی کوینی فا مراجعه کنید.

حفظ و نگهداری اطلاعات کارت ووچر به معنی حفظ امنیت دارایی کاربران است. از این رو پس از خرید ووچر، نسبت به مراقبت از آن کوشا باشد. در ضمن در سفرها و امور مالی خارجی، استفاده از ووچر را فراموش نکنید.

منبع: صرافی کوینی فا

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/xErFlnOk
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
داوود عیسی زاده :
11 ماه پیش
بنظر من صرافی پیشرو بهترین صرافی خرید وفروش ووچر پرفکت مانی و پی اس ووچر تو ایران هست به چند دلیل چون نمایندگی رسمی پرفکت مانی هست در ایران چون از سال ۹۶ تو این کاره معتبره چون منصفانه ترین قیمت ووچر کد پرفکت مانی و پی اس ووچر تو ایران هست و اینکه واریزیهای ریالش چند دقیقه بعد تو حسابته و چند انلاین ۲۴ ساعته داره
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاروکیلقطعات لیفتراکدستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورلیفتراکپرس لاین ساخت پرسشنامهرمان پرطرفدارسررسید 1403طراحی سایت فروشگاهشیر برقی گازتیزهوشان پایه ششمخرید نرم افزار حسابداریخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلتقویم رومیزیقیمت ورق گالوانیزهخرید قسطیتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه