پنجشنبه, ۶ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Thu, 25 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

وقتی قصد خرید یک محصول را داریم، به طور مثال یک دستگاه قهوه ساز، در ابتدا قطعا هیچگونه آشنایی با این محصول نداریم، چرا که نه تجربه خرید آن را داریم و نه هنوز بررسی در مورد محصول را آغاز کرده ایم.

در این شرایط یا باید از افرادی که این محصول را دارند کمک بگیریم که مسلما همیشه ممکن نیست و یا باید خودمان مورد به مورد محصولات و ویژگی های آنها را در فروشگاه های اینترنتی بررسی کنیم.

 

در این 3 سایت، نقد و بررسی هر محصولی را مشاهده کنید!

 

اما در خیلی از مواقع ما آنچه که باید در خرید این محصول در نظر داشته باشیم را نمی دانیم، مثلا در مورد دستگاه قهوه ساز نمی دانیم برای خانواده ما کدام ظرفیت مناسب است، نمی دانیم قهوه ساز با چه توان و چه خروجی برای ما انتخاب بهتری است، نمی دانیم که اصلا یک قهوه ساز چه قابلیت هایی دارد و کدام ها ضروری هستند و چندین سوال دیگری که در مورد محصولات مختلف با آنها مواجه می شویم.

 

در این شرایط بد نیست که پیش از مراجعه به فروشگاه های اینترنتی، اطلاعاتی در مورد محصول مورد نظر و معیارهای انتخاب بهترین به دست آوریم، با برندهای معتبر این محصول آشنا شویم و سپس به فروشگاه اینترنتی مراجعه کنیم، این کاری است که سایت های نقد و بررسی و پیشنهاد محصول برای ما انجام می دهند.

 

سایت های نقد و بررسی و معرفی بهترین محصولات، در اصل این زحمت را به جای ما می کشند و در گروه های کالایی متفاوت جستجو کرده و ضمن ارایه نکاتی که پیش از خرید باید بدانید، بهترین محصولت را به شما معرفی و سپس نقد و بررسی می کنند.

 

در این 3 سایت، نقد و بررسی هر محصولی را مشاهده کنید!

 

به طور مثال سایت wirecutter یکی از سایت هایی است که نقد و بررسی محصولات را در دسته های متنوعی انجام می دهد و بهترین محصولات هر دسته را به شما معرفی می کند.

این سایت یکی از مورد اعتماد ترین سایت های جهان در این زمینه است، سایتی که محصولات مختلف را به طول دقیق بررسی و بهترین ها را به شما معرفی می کند و در خصوص اینکه ویژگی های هر محصول انتخابی چیست و چرا به عنوان محصول برتر انتخاب شده است به طور کامل به شما توضیح می دهد.

 

در این 3 سایت، نقد و بررسی هر محصولی را مشاهده کنید!

 

سایت دیگری که در این زمینه فعالیت دارد، سایت kharidyaar است، این سایت هم مانند سایت قبلی بهترین محصولات را در دسته های مختلف به شما معرفی کرده و مورد نقد و بررسی قرار می دهد.

در تمامی بخش های سایت خریدیار یک هدف اصلی دنبال می شود، راهنمایی شما در انتخاب مناسب ترین محصول.

شاید تصور کنید که هدف خریدیار فقط معرفی پرفروش ترین هاست، در حالی که هدف اصلی معرفی بهترین محصول برای شماست.

 اگر صرفا گران ترین یا پرفروش ترین محصول معرفی شود، مسلما ارزشی خلق نشده است، چرا که لزوما گرانترین یا پرفروش ترین محصول، مناسب ترین محصول برای شما نیست.

سایت های نقد و بررسی محصولات از آنجایی که از طریق همکاری در فروش کسب درآمد می کنند، لذا هیچگونه تعلق خاطری به برندهای مختلف ندارد و کاملا به دور از هرگونه تعصب محصولات و برندهای مختلف را مورد بررسی قرار می دهند.

 چنانچه شما از طریق این سایت به فروشگاهی هدایت شوید و خرید انجام دهید، اما از خرید خود راضی نباشید و محصول را عودت دهید، هیچگونه پورسانتی به این سایت ها تعلق نخواهد گرفت که نشان از یک بازی عادلانه دارد.

 اگر این سایت ها به دنبال تبلیغ محصولات بی کیفیت باشند هیچ پورسانتی به آنها تعلق نمی گیرد، پس همه این ها نشان می دهد که می توان تا حد خیلی زیادی به این سایت ها و انتخاب هایشان اعتماد کرد.

 

سایت consumerreports یکی دیگر از سایت های نقد و بررسی و معرفی بهترین محصولات در گروه های کالایی متفاوت است، این سایت در گروه های کالایی مانند لوازم خانگی، لوازم دیجیتال، لوازم بهداشتی و سلامتی، لوازم ورزشی و... بهترین محصولات را همراه با نقد و بررسی به شما معرفی می کند.

در توضیحات این سایت آمده است که وابسته به هیچ ارگان یا سایت دیگری نیست و کاملا بی طرفانه محصولات را نقد و بررسی می کند، همانطور که گفتم ویژگی اصلی همه این سایت ها معرفی بی طرفانه محصولات است.

 

اما همه سایت های نقد و بررسی و معرفی محصولات در زمینه یکسانی فعالیت ندارند، به طور مثال سایت thisiswhyimbroke به طور تخصصی در زمینه معرفی بهترین کادوها برای مناسبت های مختلف فعالیت دارد.

فرقی نمی کند که برای چه فردی و چه مناسبتی کادو می خواهید این سایت برای دختر، پسر، کودک، بزرگسال، روز پدر، روز مادر، تولد و...  کادوهای مختلف و جالبی را به شما پیشنهاد می هد.

این سایت علاوه بر مناسبت، بر اساس رده سنی فرد کادو گیرنده هم به شما محصولات جالب و متنوعی را معرفی می کند و از آنجایی که این سایت هم مانند سایت های قبلی به هیچ فروشگاهی مرتبط نیست، در نتیجه کاملا بی طرفانه بهترین کادوها را برای مناسبت های مختلف به شما معرفی می کند و این موضوع برای هر کادوی پیشنهادی سایتی را برای خرید به شما معرفی می کند یک مزیت بزرگ است.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/aARZXZBJ
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاردستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطی
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه