شنبه, ۸ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Sat, 27 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

وکیل کیفری

2 سال پیش ( 1401/2/1 )
 

وکیل کیفری

وکیل کیفری

 

وکیل کیفری مجرب و کاردان، موکل خود را در تمامی مراحل پرونده همراهی می کند. این وکیل ماهر حتی بعد از صدور رای دادگاه علیه موکل خود نیز دست از تلاش برای موکل بر نخواهد داشت. وی می تواند از طریق تجدید نظرخواهی، بار دیگر پرونده‌ی موکل را به جریان انداخته و با تمام تلاش خود، به نتیجه دلخواه موکل برسد.

انتخاب یک وکیل کیفری در تهران مناسب، این اطمینان خاطر را به شما خواهد داد تا امور حقوقی خود را با خیال راحت به فرد کاردانی واگذار کنید. وکیلی که که با تکیه بر دانش و تجربیاتی که دارد می تواند شما را از اوضاع نابسامان ایجاد شده، نجات دهد. براساس ماده ی 35 قانون اساسی، دو طرف محاکمه حق دارند تا وکیل کیفری تهران مناسبی اختیار کنند. چنانچه متهم نتواند وکیل مناسبی به دادگاه معرفی نماید یا توانایی مالی برای استخدام وکیل نداشته باشد، دادگاه برای وی یک وکیل تسخیری تعیین خواهد کرد. در برخی از جرایم، پس از مرحله‌ی تجدید نظر، جلسه‌ی فرجام خواهی در نظر گرفته شده است. در این مرحله با ارسال پرونده به دیوان عالی کشور و بازبینی پرونده، نظر نهایی صادر خواهد شد. اگر رای اولیه دادگاه نقض شود، پرونده برای رسیدگی مجدد و صدور رای مورد تایید دیوان، به دادگاه دیگری ارسال می شود. وی می تواند از طریق تجدید نظرخواهی، بار دیگر پرونده‌ی موکل را به جریان انداخته و با تمام تلاش خود، به نتیجه دلخواه موکل برسد.

 

 

ویژگی های وکیل کیفری متخصص:

  1. دارای تجربه کافی در پرونده های کیفری.
  2. آشنایی با رویه‌ی مرسوم در دادسراها و محاکم کیفری.
  3. آشنایی با قوانین قضائی مانند آیین دادرسی کیفری، قانون مجازات اسلامی، قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز ، قانون مبارزه با مواد مخدر و ...
  4. دارای آمادگی روحی بالا در هنگام مواجه با خشونت.
  5. تنظیم تمامی اسناد و اوراق کیفری در زمان مناسب مانند اظهارنامه، لایحه دفاعیه، شکواییه و ...
  6. سریع بودن و دارای دقت عمل برای انجام تمامی دفاعیات مربوط به پرونده در جهت جلوگیری از اتلاف وقت، هزینه و انرژی موکل و دادگاه.
  7. دلسوز، صادق و امانتدار.
  8. مصر، بردبار و دارای روحیه‌ی تلاشگر.

            

وکیل کیفری

اهمیت سوابق وکیل کیفری:

کارآزموده ترین وکیل کیفری کسی است که علاوه بر تسلط بر مسائل مربوط به حوزه‌ی کاری خود، از تجربه‌ی کافی نیز برخوردار است. وی به کمک اطلاعات کافی در زمینه هایی مانند وحدت رویه در امور کیفری، نظریات مشورتی اداره حقوقی قوه قضائیه و سایر موضوعات تخصصی، امور کلی پرونده را در دست می گیرد. با استفاده از تکنیک های روانشناسی به موکل خود کمک کرده و یا سایر افراد را ارزیابی می کند.

پیش از آنکه با این وکلا قراردادی منعقد کنید، حتما درباره‌ی سابقه‌ی وی و پرونده هایی که تاکنون در دست داشته است، تحقیق کنید. میزان تحصیلات، مدارک دانشگاهی و صحت شایستگی او در زمینه ای که فعالیت می کند نیز دارای اهمیت زیادی می باشد. پیش از اینکه روند دادرسی آغاز شود، با وکیل کیفری مشورت کنید و در صورت نیاز وکیل دیگری را جایگزین وی نمایید. این عمل از ایجاد نتیجه‌ی نامطلوب در روند پرونده جلوگیری می کند. همچنین شما عزیزان می توانید با گروه وکلای پارسا در تمام زمینه های قضایی مشورت نمایید. همکاران ما آماده‌ی کمک به شما عزیزان در تمامی زمینه های حقوقی و کیفری می باشند.

گروه وکلای پارسا، گروهی با تجربه و کارآزموده است. می توانید از بین چندین وکیل کیفری متبحر و متعهدی که در این گروه فعالیت دارند، وکیل کیفری را به دادگاه جهت پیگیری پرونده معرفی کنید تا ضرر غیر قابل جبرانی را متحمل نشوید.

اگر در یک پرونده کیفری در موقعیت متهم یا مجرم هستید، با سپردن پرونده به وکیل کیفری این گروه، شاهد سعی وکیل مورد نظر بر تبرئه نمودن شما یا اخذ نهایت تخفیف و کمترین مجازات  ممکن برایتان خواهید بود. در مقابل اگر در جایگاه شاکی باشید، اطمینان داشته باشید که وکیل کیفری این گروه، حق شما را خواهد ستاند و از دادگاه، تقاضای اجرای مجازات قانونی نسبت به مجرم را خواهد داشت.

سخن پایانی

 

همانطور كه گفته شد نتيجه اقدامات و افعال يك وكيل كيفرى تاثير مستقيمى در مال و جان و حيثيت موكل دارد.  بنابراین تجربه و اشراف وكيل كيفرى، بسيار حائز اهميت و مثمر ثمر است. علاوه بر این تجربه، یک وکیل خوب باید دارای یک سری ویژگی ها مانند عدالت، شناخت علوم روانشناسی، موقع شناسی، منظم و دقیق بودن نیز باشد. در پرونده هاى كيفرى با انتخاب يك وكيل با تجربه مي توان نتيجه مطلوبي كسب كرد.

وکلای گروه پارسا، علاوه بر دارا بودن دانش لازم در امور کیفری، تمام ویژگی هایی که یک وکیل کیفری خوب باید داشته باشد را دارا هستند. وکیل کیفری گروه پارسا، بطور منظم در جلسات دادگاه حضور خواهد داشت. شاهد حضور فعال این وکلا در تمام مراحل پرونده خواهید بود.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/O4zwq0sj
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطی
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه