جمعه, ۷ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Fri, 26 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

معتبرترین آژانس های مسافرتی در تهران و ایران را بشناسید

اگر شما هم جزء آن دسته از افراد هستید که علاقه مند به سفر و گردشگری هستید، حتماً یکی از سؤالاتی که برای شما پیش آمده این است که معتبر ترین آژانس های مسافرتی کدامند؟ امروزه تبلیغات زیادی درباره آژانس های مسافرتی در گوشه و کنار کشور مشاهده می کنید اما اینکه کدام یک از این آژانس های مسافرتی خدمات بهتری را به مسافران خود ارائه می دهند، نکته مهمی است. شاید به این فکر افتاده باشید که چرا باید از آژانس های مسافرتی برای برنامه ریزی سفر خود استفاده کنیم؟ در این نوشتار ابتدا راجع به تاریخچه آژانس مسافرتی صحبت می کنیم و در ادامه به خدمات ارائه شده توسط معتبر ترین آژانس های مسافرتی می پردازیم در پایان نیز چند نمونه از آژانس های معتبر مسافرتی که در داخل کشور مشغول به کار هستند را به شما معرفی می کنیم تا بتوانید از بین گزینه های موجود یکی از معتبر ترین آژانس های مسافرتی را انتخاب کنید. پس با ما همراه باشید.

اولین آژانس مسافرتی در ایران

تاریخ تأسیس اولین آژانس مسافرتی و گردشگری ایران به سال ۱۳۱۹ برمی گردد. آژانس هواپیمایی ایران تور اولین آژانس مسافرتی ایران است که توسط برادران مهاجری فعالیت خود را در تهران آغاز کرد؛ اما در سال  های بعد آژانس های مسافرتی توانستند با گسترش خدمات خود به صورت امروزی امور مربوط به رزرو و صدور بلیط، برنامه ریزی برای تور های داخلی و خارجی را برای مسافران انجام دهند.

خدمات ارائه شده توسط معتبر ترین آژانس های مسافرتی

صنعت گردشگری به عنوان یکی از اصلی ترین منابع درآمد برای هر کشور است که موجب تبادل فرهنگی میان اقوام و ملل گوناگون نیز می شود. به همین خاطر از گذشته تاکنون صنعت گردشگری رو به رشد بوده و همواره به آن توجه ویژه ای می شود. شرکت های هواپیمایی یا آژانس های مسافرتی داخلی که در سال های اخیر در این حوزه فعالیت می کنند، تلاش می کنند تا با به روز کردن خدمات خود، با سایر آژانس های دیگر رقابت کنند و رضایت خاطر مسافران و مشتریان خود را فراهم کنند. از جمله خدمات برترین و معتبر ترین آژانس های مسافرتی ایران که تور های داخلی و خارجی را برگزار می کنند می توان به موارد زیر اشاره کرد.

اجرای مستقیم تور های خارجی

یکی از معتبر ترین آژانس های مسافرتی که با دارا بودن مجوز های معتبر از سازمان گردشگری ایران، اقدام به اجرای مستقیم تور های اروپا گردی (خارجی و داخلی) می نماید، آژانس هواپیمایی آیشم است. کارکنان با تجربه و حرفه ای این شرکت هواپیمایی ضمن دارا بودن تجربه در زمینه اجرای تور های خارجی و داخلی تمامی اطلاعات مربوط به مقاصد گردشگری، نحوه پرداخت هزینه سفر، برنامه ریزی دقیق در رابطه با تور های داخلی و خارجی را به مسافران ارائه می کنند. کارکنان این مجموعه تلاش می کنند با برآوردن نیاز های مسافران و انجام خدمات مربوط به ترنسفر، رزرو محل اقامت، صدور بیمه نامه مسافرتی و سایر خدمات، برنامه ریزی دقیقی برای سفر به آن ها انجام دهند. در سال های اخیر بسیاری از هم وطنان عزیزمان تمایل دارند به کشور های خارجی سفر کنند و مکان های دیدنی جهان را از نزدیک ببینند. برای این منظور پیشنهاد ما استفاده از تور های لوکس و ویژه آژانس هواپیمایی آیشم است.

همچنین شما عزیزان می توانید برای مشاهده بهترین تورهای خارجی از جمله تورهای اسپانیا از طریق لینک زیر اقدام به خرید تور مورد نظر خود فرمایید.

https://www.aysham.com/%D8%AA%D9%88%D8%B1-%D8%A7%D8%B3%D9%BE%D8%A7%D9%86%DB%8C%D8%A7

رزرو و فروش بلیط داخلی و خارجی

یکی از اولین خدماتی که آژانس های مسافرتی به مشتریان خود ارائه می کنند رزرو یا فروش بلیط برای مقصد های مختلف است. یک آژانس مسافرتی معتبر، تمامی برنامه ریزی های لازم برای خرید و رزرو بلیط برای مسافران را انجام می دهد. ارائه اطلاعات کافی در رابطه با کلاس های پروازی، خدمات VIP و CIP فرودگاهی، اطلاعات مربوط به میزان اضافه بار، بهترین زمان سفر به مقاصد داخلی و خارجی همه و همه جز مواردی هستند که توسط کارکنان معتبر ترین آژانس های مسافرتی به مشتریان ارائه می شود.

رزرو هتل های خارجی در سراسر دنیا

رزرو هتل یا محل اقامت در سراسر دنیا، یکی از خدمات آژانس هواپیمایی آیشم است. تیم حرفه ای این مجموعه با داشتن تجربه زیاد و شناخت نیاز های مشتریان، تمامی امور مربوط به رزرو هتل و محل اقامت، برنامه ریزی های مربوط به گردش های محلی و بازدید از مکان های دیدنی را برای مشتریان خود انجام می دهند. کارکنان این مجموعه در راستای جلب رضایت مشتریان خود تمامی تغییرات احتمالی در برنامه ریزی های سفر را به اطلاع مسافران می رسانند و ضمن داشتن برخوردی کاملاً مؤدبانه و حرفه ای، اطلاعات مربوط به اخذ ویزای مسافرتی، چگونگی دریافت بیمه نامه مسافرتی و مدارک مورد نیاز برای دریافت آن را به مشتریان خود اعلام می کنند.

خدمات مربوط به اخذ ویزا

آژانس هواپیمایی آیشم از ابتدا تا انتهای سفر، تمام خدمات مربوط به اخذ ویزا را برای مشتریان خود انجام می دهد. ناگفته نماند که هزینه مربوط به اخذ ویزا توسط مسافران پرداخت می  شود. با توجه به اینکه به دلیل شیوع بیماری کرونا و محدودیت های موجود برای سفر های خارجی امکان دریافت ویزا برای مسافران دشوار شده است، این آژانس هواپیمایی تدابیر ویژه ای را اندیشیده است و به این صورت به مسافران کمک می کند تا بتوانند از طریق سفر به یک کشور ثالث به راحتی ویزای مسافرتی تهیه کنند و به مناطق مورد نظر خود سفر کنند.

خدمات رزرواسیون آنلاین

امروزه با گسترش شبکه های مجازی و استفاده فراوان از بستر اینترنت، معتبر ترین آژانس های مسافرتی امکان رزرو آنلاین و خرید بلیط هواپیما برای مقصد های داخلی و خارجی را فراهم نموده اند تا هم وطنان عزیز بتوانند بدون مراجعه حضوری به صورت آنلاین، بلیط پرواز خود را رزرو کنند و یا اگر تمایل دارند از تور های مسافرتی استفاده کنند. مسافران می توانند تمامی خدمات مربوط به خرید تور را به صورت آنلاین دریافت کنند.

برنامه ریزی سفر

انجام یک برنامه ریزی دقیق برای سفر های داخلی و خارجی به عهده معتبر ترین آژانس های مسافرتی است. از آنجا که عده زیادی برای خرید تور ثبت نام می کنند، باید برنامه ریزی های آژانس به گونه ای باشد که بتواند خواسته ها و نیاز های تمام مسافران را برآورده کنند. به همین خاطر کارکنان با تجربه آژانس های هواپیمایی نیاز های تمام مسافران را شناسایی می کنند و از هنگام شروع سفر تا پایان آن به صورت دقیق برای هر لحظه تور برنامه ریزی می کنند و تمام اطلاعات مورد نظر را در اختیار مسافران قرار می دهند.

ارائه اطلاعات دقیق و مشاوره به مسافران

ارائه کردن اطلاعات دقیق در رابطه با سفر و همچنین پشتیبانی در هنگام سفر جزء اصلی ترین خدمات معتبر ترین آژانس های مسافرتی می باشد. تور های مسافرتی یک تور لیدر دارند که در تمام طول سفر همراه مسافران است و وظیفه هدایت مسافران را به عهده دارد.

ارائه خدمات پس از فروش و پشتیبانی

چنانچه به هر دلیلی برای مسافران مشکلی پیش بیاید و ناچار به لغو سفر خود شوند، ارائه خدمات پس از فروش یکی از ویژگی های معتبر ترین آژانس های مسافرتی به این گونه مسافران است. به این صورت که آژانس مسافرتی باید این توانایی را داشته باشد تا بتواند از ایر لاین ها هزینه پرداخت شده مسافران را پس بگیرد و به آن ها برگرداند. البته در برخی از بلیط های پروازی مانند چارتری یا لحظه آخری امکان استرداد مبلغ پرداخت شده وجود ندارد و این نکته در هنگام خرید بلیط به مسافران اطلاع داده می شود؛ اما در صورتی که امکان استرداد بلیط وجود داشته باشد، آژانس هواپیمایی باید با رعایت کامل حقوق مسافران و رعایت قوانین، رضایت خاطر مشتریان را جلب نماید.

معرفی معتبر ترین آژانس های مسافرتی در ایران

معتبرترین آژانس های مسافرتی در تهران و ایران را بشناسید

معتبر ترین آژانس های مسافرتی را می توان از شهرت و خوشنامی آن ها شناخت. این آژانس ها با ارائه خدمات مناسب، رعایت استاندارد های مربوط به برگزاری تور و برنامه ریزی های سفر، رضایت مشتریان را جلب کنند. در حال حاضر آژانس های گردشگری بسیاری شروع به کار کرده اند؛ اما این آژانس های مسافرتی معروف و معتبر هستند که با ارائه خدمات با کیفیت به مسافران همواره توجه مسافران را جلب می کنند. شیوع بیماری کرونا یکی از عواملی است که کسب و کار آژانس های هواپیمایی را به شدت دچار مشکل کرده است؛ اما معتبر ترین آژانس های مسافرتی برای حل چنین مشکلاتی و تداوم برنامه های مسافرتی، تدابیر ویژه ای را اندیشیده اند و با بروز رسانی خدمات خود، این امکان را برای هم وطنان عزیز فراهم کرده اند تا بتوانند در عین رعایت قوانین و پروتکل های بهداشتی از سفر خود لذت ببرند و خاطره های شیرینی برای خود و خانواده شان ثبت کنند. در ادامه به چند مورد از معتبر ترین آژانس های مسافرتی ایران اشاره می کنیم که با ارائه خدمات مربوط به حمل و نقل مسافران، رزرو و فروش بلیط، برنامه ریزی تورهای داخلی و خارجی به هم وطنان عزیز خدمات باکیفیتی را ارائه می  کنند.

  • آژانس هواپیمایی آیشم
  • آژانس مسافرتی علی بابا
  • آژانس مسافرتی الی گشت
  • آژانس مسافرتی علاءالدین
  • آژانس مسافرتی رسپینا
  • آژانس مسافرتی ققنوس
  • آژانس مسافرتی سلام پرواز
  • آژانس مسافرتی مسیر سبز زندگی
  • آژانس مسافرتی چاپار گشت پارسه
  • آژانس مسافرتی انوار راه توس
  • آژانس مسافرتی الفبای سفر
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/EWBc1APf
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطی
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه